? venter på lille snipp ?

teite tr som gjør dæ sånn.. Trur d e dårli me nattåpen barnehage og bra e d for d! hehe.. Vel, nu e æ ferdi me mine to nattevakte! Sov i fra kl 08-1530 i går og fra 18-20. Og i dag har æ sove fra kl 08 og t kl 13. Gla for at d e en mnd t neste gang! hehe.. Vel, ser ut som at min tr e over! [:)]

min e å over!hehe akkurat som din nattevakt [:D] kommer ikke tilbake før om en mnd!  syns d sku vært nattåpen barnehage æ da, så kunne ongan sove i barnehagen å vært våken lamme føreldran, æ vil ikke bare ha ongan mine når dæm ska spise kvelds/middag å så i seng....

juhu neste EL er i ferien vår! da kan jeg love dere at det blir mye homping på oss, og vi kan klare og lure snipp til og tro at vi allerede var gift da jeg ble gravid [:D] ingen sex før ekteskapet snipp [:D]

hikst, idag fikk jeg en skikkelig dårlig nyhet... fikk nytt brev fra sykehuset, hvor de har forandret på timen min, sist fikk jeg vite at jeg skulle inn i slutten av august med et nytt brev om nærmere time, noe som jeg syns er ganske lenge til, med tanke på at vi allerede har prøvd i tre år (i deres papirer), det vil faktisk si at vi har bikka 3 og 1/2år når jeg endelig skal inn.
men nå får jeg pluselig vite i det nye brevet at timen min ikke blir før i slutten av september [:@] skulle bare begynt utredningen med engang, dette har jeg ikke tid til å vente på, jeg vil jo ha snipp!

Off da dette var sjedelige nyheter, synd at det er så lang ventetid for utredning. Dere som har prøvd så lenge også. Det er skikkelig forskjell på vetetidene på sykehusene kjønner jeg, sev kom jeg inn 1 mnd eller 3 uker på sykehuset os meg etter at fastlegen hadde sendt inn søknad til kvinneklinikken. Men det kan være at det gikk fortere for meg pga alder også, blir noe prioritet. Ikke hvet jeg. Men generelt så hvet jeg at de hadde korte ventelister på Tønsberg sykehus da. Men det var i fjor, fenbruar/mars jeg kom inn, det kan jo hende at køen har blitt lenger nå.

Men jeg ønsker deg lykke til og håper at tiden går fort for deg. Og jeg regner med at du har alderen på din side også, forhåpentligvis. For det tar litt tid med utredning og ny venteliste dersom dere går videre til en fertilitetsklinikk for prøverør/inseminasjon. Men jeg håper dere slipper det siste da og at det bare er noen småting å rette opp slik at dere blir gravid snart utover høsten.

ja, er nok alderen som tilsier at vi har god tid til å få hjelp... og jeg mener  at de må prioritere alder framfor oss, men kan ikke skjønne hvorfor vi plutselig måtte vente en mnd lengere enn først angitt, og når de vet hvor lenge vi ar ventet syns jeg det er litt rått å skulle ha oss til å vente enda lengre.... og vil jo ta tid før de kan hjelpe oss også, hjelper jo ikke da og bare smette inn døra og så bli satt på kurer... [:(]

takker så mye twinanna for innlegget ditt [:)]

syns d e utruli at sykhuse kan bere gjør sånn..[:@]å skyv dåkker lenger ut i køen...
syns du sku reng sykhuse å klag...få litt fortgang...

takk maiken før at du støtter meg! syns det virker rart at de bare kan skyve oss uten grunn lenger og lenger bak, livredd for at de skal gjøre dette flere ganger... da skulle jeg jo bare fått hjelp da jeg var der for 2 år siden....

skal ringe de i løpet av uka å høre hva som skjer, da har vi også fått hvert innom malangen og henta posten til gubben han venter jo også på sin time, å vil gjerne vite når han får timen, kanskje må han vente flere år siden han ikke har vært innom før [:'(]

i dag har jeg begynt med slimløsende hostesaft, håper dette kan hjelpe, er jo ikke helt sikker enda på når jeg har EL, men tror ennå det er for tilig til at den kommer nå, skal jo begynne å teste EL snart, så da får vi se om jeg nærmer meg, å hvor lenge jeg skal ta hostesafta...

typen har fått time for og teste soldatene, allerede i morgen så nå har vi ikke fått forberedt oss noe særlig på EL som kommer de nærmeste dagene, men i morgen så blir det fult kjør igjen.
klarte ikke å få tatt EL testen i dag, men det skal jeg også gjøre i morgen... håper det er noen dager igjen til EL gjør ingenting om den kommer den 28...

så utrulig bra at sambo fikk time så kjapt til sjekk av svømmerne...[:)]bare husk at han helst ikke skal ha hatt utløsning de siste 2 døgnene...[;)]

vi fikk beskjed 3-5 dagene.... tror akkurat vi er innfor!men jeg skal jo ha EL i disse dagene så passa ganske dårlig [>:] men vi får jo fortsette prøvingen etter i morgen formiddag når prøven er levert inn!

har fått TR idag, enda æ egentlig venter på EL nå... vet ikke helt hva denne kroppen min styrer med for tiden... vil jo ikke ha TR jeg vil ha EL nå! jeg vil ha normale sykluser som følger faste dager og tider og ikke ha TR når det måtte passe den selv! håper no den er over til bryllupet og ikke kommer igen før etter  bryllupet. hadde vært midt mellom EL og TR om alt var normalt, og jeg hadde sluppet å bekymre meg noe særlig!

EL testen fungerte ikke, betteriet er tomt og vi finner ikke nye batterier til den [:@] men har jo også fått TR så prøver ikke noe mer heller...

huff ja.. håpe den holl sæ borte da.. Trøsteklem [:)]

hvordan går det med hostesafta da??begynt med den???[:)]

joda, rakk og begynne på den, men slutta da jeg fikk TR igjen.... men sparer på den til jeg vet syklusen min igjen.... [8|] kan jo ikke ta hostesaft i flere år, det blir jo litt ille [&:]

ORIGINAL: dagosi

joda, rakk og begynne på den, men slutta da jeg fikk TR igjen.... men sparer på den til jeg vet syklusen min igjen.... [8|] kan jo ikke ta hostesaft i flere år, det blir jo litt ille [&:]

sant nok...[&:] får håp den hjælp på da[:)]
får vel kanskje prøv den jeg også...når syklusen begynner å bli stabil...[&:]

har funnet min barnevogn! den er helt nyyydelig! den er fra emmaljunga og heter edge duo combi, den er helt nydelig å finnes i enormt mange farger!

www.emmaljunga.se

Back
Topp