? venter på lille snipp ?

 
 
ORIGINAL: dagosi

blir nok ingen positiv test denne mnd heller, har fått skikkelig mageknipe idag, sexlyst og ellelrs det som hører med TR, så nå venter jeg bare på at hun dukker opp, etter mine nye beregninger skal hun være her på onsdag, selfølgelig når vi skal å hendte ny bilen i oslo, så det var den "bryllupsreisen"... [:(]

 
at det går ann, den tanta må alltid dukke opp når det passer minst![:@][&:] 
Men alt håp er jo overhode ikke over enda da...får vente å se om hu våger å komme...
 
 
 
ORIGINAL: kate

ORIGINAL: dagosi

blir nok ingen positiv test denne mnd heller, har fått skikkelig mageknipe idag, sexlyst og ellelrs det som hører med TR, så nå venter jeg bare på at hun dukker opp, etter mine nye beregninger skal hun være her på onsdag, selfølgelig når vi skal å hendte ny bilen i oslo, så det var den "bryllupsreisen"... [:(]


at det går ann, den tanta må alltid dukke opp når det passer minst![:@][&:] 
Men alt håp er jo overhode ikke over enda da...får vente å se om hu våger å komme...




heilt enig..
 

 
 
Tusen takk for det koselige svaret!![:)] Hjelper alltid med noen støttende ord. Det er sant som du sier at vi får forberedt oss bedre, og det er jo positivt. Og jeg tror at forholdet mellom meg og sambo har blitt sterkere av å gå gjennom dette. Men det er så kjedelig å se at "alle" blir gravide og føder, uten at man selv blir gravid en gang. Men en dag blir det våres tur, og da setter nok vi ekstra stor pris på det[:)]

Synes at du og er kjempesterk som har holdt ut så lenge! Er kjempespennede at du ikke har fått TR, håper av hele mitt hjerte at du er gravid!![:D]
 
tviler på at jeg er gravid da... hadde jo noe kluss med syklusen min forje gang, da EL skulle dukke opp så kom plutselig TR, når TR skulle komme dukket den ikke opp, så skjønner lite og ingenting av dette!

men hadde vært gøy om det var et nurk inni her som flirer av meg hver gang jeg unnskylder TR og lignende [8D]
 
Ja det tror jeg og, forholdet blir virkelig satt på en prøve! Jeg er sikker på at vi snart står der med en positiv test i hånda, og da er det verdt all ventingen og frustrasjonene[:)]
I mellomtiden får vi kose oss med gubbene og se på babyting ja, hihi[8D]

Høres frustrerende ut med klussete syklus[8|] Men håper at denne gangen så er det ikke noe kluss, bare en spire som flirer av at du tror at mensen er på vei[;)]
 
hei hei!

sitter ennå å venter på TR som ikke har klart og dukke opp, ser ut som jeg må vente en stund på den denne mnd.... nå har jeg ikke noe serlig med symtomer på TR heller mere...
deg da? hvordan går det med deg?
 

 
Jaaa, håper det fester seg en spire!!!!!!![:D]

Det går bra med meg[:)] Veldig spent på om det har klaffet denne gangen, men tør ikke ha noen forhåpninger.

Så utrolig spennende at du ikke har fått mensen, håååper at du er gravid!!!
Har du tatt test i det siste da?[:D]

Krysser fingrene for deg
 
i går startet vi endelig med og pusse opp babyvugga som gubben lå i da han var en liten tass. kjempegøy! men er litt tungt arbeid da, men vi har jo ennå god tid til den må være ferdig, snipp kommer nok ikke enda...
nå må jeg bare finne ut hvordan jeg skal male den... har tenkt litt på latte og kaffe latte, men er ikke helt sikker på om det vil bli et bra resultat...
 
nope jeg har dessverre godt mot streik mot tester, blir så utrulig skuffa hver gang de viser negativ... men, om jeg ikke har fått TR om 3 uker, da skal jeg prøve og ta en test! håper den testen oppfører seg!

skjønner godt du ikke tør og håpe, men jeg skal i allefall krysse fingre og tær for at det skal gå deres vei denne syklusen! tempen må jo ha en grunn til og gå berserk! er sikkert en skikkelig flott eggløsning som er helt perfekt!
 
Hehe, skjønner at du har gått til streik mot tester[;)] Vet alt om hvor trist det er når de blir negative[:'(]
Men det er jo helt utrolig hvis du klarer å vente i 3 uker!! Hehe, den testen BØR oppføre seg ja[8D]
Har du gått så mange dager over ikm før da?

Tuuusen takk!!![:D]
Krysser fingre og tær for deg og Har en god følelse av at du er gravid[:)]

Så herlig at dere har startet å pusse opp babyvugga! kaffe latte høres kjempefint ut!
Skulle ønske at vi og hadde en babyvugge vi kunne pusse opp[;)]
 
syklusene mine har vært ganske så grei iallefall siden jul, den har vært nokså i laget også siden i september i fjor, men husker ikke helt nøyaktig hvor lang den var i høst, men siden jul har syklusene ligget på 33 dager, men nå rett før bryllupet klusset den det til med at TR kom da jeg egentlig skulle ha EL, og ja, siden det har den vell bare vært rar!
så tror ikke det kan være baby på vei, men selfølgelig, hadde jo vært en drøm om det var tillfelle!

ja liker lattefarger, de er liksom ikke så kald! men fremdeles er de rein og fin! skal dere kjøpe vugge og slikt? har du begynt å kikke hva som finnes der ute i den store verden?
 
Typisk at TR klusset seg til rett før bryllupet da[:@]
Men satser på at det ikke er mer kluss nå, men en spire som vokser og gror i magen din
Det er alltid så skummelt å håpe, fordi skuffelsen blir så stor! Men jeg synes ihvertfall at du har all grunn til å håpe nå som du er så mange dager over ikm[;)]

Lattefarger er kjempefine! Jeg har veldig lyst på vugge jeg og, og den må bli enten latte eller hvit. Men det er mulig at vi kjøper sprinkelseng med en gang, men jeg har veldig lyst på vugge først. Jeg har kikket mye, hehe. Gleder meg så innmari til å kunne kjøpe ting til babyen! Jeg har sett masse på vogner ihvertfall, tror det blir en emmaljunga på oss[;)] Har du begynt å kikke da?
 
jo jeg har kikka litt, men har jo egentlig det meste da... men blir emmuljunga på oss også.. combi duo vogn i en nøytral farge, har vært i sverige og funnet den billigere enn i norge, så blir nok å kjøpe den der! må finne bilstol også, men det haster ikke egentlig, men skal nå begynne og kikke på det også... jeg har jo masse fra jeg var liten... barnestol og sprinkelseng o.l. skal ha vugga i stua men sprinkelseng på soverommet. 
 
har fortsatt IKM, håper jo litt på en liten baby i magen da som ligger og ler av meg hver gang jeg går på do å ikke skjønner hvor TR blir av... hadde vært så godt å kunne si at vi klarte det på egenhånd etter 3 og 1/2 år med prøving! så her sitter jeg og krysser fingre og tær så jeg ser ut som en stor diger floke!
 

 
Back
Topp