ORIGINAL: kårni
ORIGINAL: dagosi
hater press å tror det blir et press om alle rundt meg skulle fått vite dette, selv om det er super vanskelig å holde stilt om det...
ja, d skjønne æ godt! hate og d! Hadde egentli ikke tenkt å si d t så mange men d blei sånn.. har vært mye plaga me migrene og har ikke tatt migrenetbl på ca 1 år. Og heller ikke tatt så mye anna. og de på jobb har masa om æ ikke har tatt medisin.. Æ klarte liksom ikke å lyge t de så da fikk de vite d.. Men de har ikke masa på mæ bare vært støttanes [:D]
Nån som veit d da?
ei på jobb vet det, måtte si det til ho, var jo helt i ekstase når det ble avgjort at jeg skulle på utreding... så vet hun som er min forlover det, hun har vært gjennom det samme, godt og få info fra henne. måtte å si det til søstra mi, hun har så lyst at vi skal få et mai/juni barn så om vi får det til raskt etter utredingen, kan hun få ønsket sitt oppfylt [:)] har også ei venninne her inne jeg måtte fortelle det til slik at ikke ryktet skulle spre seg og ei venninne som skal ha baby nå i september som jeg fortalte det til... men det er alle som vet om det... ble jo mange da [&:]