? venter på lille snipp ?

ORIGINAL: kårni

ORIGINAL: dagosi

hater press å tror det blir et press om alle rundt meg skulle fått vite dette, selv om det er super vanskelig å holde stilt om det...


ja, d skjønne æ godt! hate og d! Hadde egentli ikke tenkt å si d t så mange men d blei sånn.. har vært mye plaga me migrene og har ikke tatt migrenetbl på ca 1 år. Og heller ikke tatt så mye anna. og de på jobb har masa om æ ikke har tatt medisin.. Æ klarte liksom ikke å lyge t de så da fikk de vite d.. Men de har ikke masa på mæ  bare vært støttanes [:D]

Nån som veit d da?


ei på jobb vet det, måtte si det til ho, var jo helt i ekstase når det ble avgjort at jeg skulle på utreding... så vet hun som er min forlover det, hun har vært gjennom det samme, godt og få info fra henne. måtte å si det til søstra mi, hun har så lyst at vi skal få et mai/juni barn så om vi får det til raskt etter utredingen, kan hun få ønsket sitt oppfylt [:)] har også ei venninne her inne jeg måtte fortelle det til slik at ikke ryktet skulle spre seg og ei venninne som skal ha baby nå i september som jeg fortalte det til... men det er alle som vet om det... ble jo mange da [&:]
 
tenker litt på hvordan det vil bli når jeg finner ut at jeg er gravid....
har jo ventet på dette siden jeg var ca 17år å har prøvd skikkelig i 3 år, for en overgang det kommer til å bli når jeg har klart drømmen min?! hva om jeg er så vant til å kun ønske at jeg ikke klarer å bli en bra mamma... rart dette, er så utrulig mange rare tanker knyttet til det å bli gravid å bli mamma, vet jo egentlig ikke hva jeg ønsker.. kan jo ikke vite at jeg er den personen jeg ønsker å være mot å overfor mine barn... tenk om jeg gjør slik at barna mine tester ut grenser konstant og jeg ikke tørr ta de med på besøk fordi de ikke hører etter når jeg snakker

uff ble litt mye... har så utrulig mye rare tanker i dag...
 


 
utdrikkningslaget mitt i dag! blir ikke noe med skikkelig mye fres å fart i, blir et koselig og spesielt utdrikkningslag med de nærmest vennene mine. har ikke ønsket meg noe hvor jeg må drite meg loddrett ut!
 
ORIGINAL: dagosi

utdrikkningslaget mitt i dag! blir ikke noe med skikkelig mye fres å fart i, blir et koselig og spesielt utdrikkningslag med de nærmest vennene mine. har ikke ønsket meg noe hvor jeg må drite meg loddrett ut!


Kor spennanes!! Håpe du får en fin dag!! Katti gifte dokker dokker?
 
ORIGINAL: kårni

ORIGINAL: dagosi

utdrikkningslaget mitt i dag! blir ikke noe med skikkelig mye fres å fart i, blir et koselig og spesielt utdrikkningslag med de nærmest vennene mine. har ikke ønsket meg noe hvor jeg må drite meg loddrett ut!


Kor spennanes!! Håpe du får en fin dag!! Katti gifte dokker dokker?


hadde en super dag, æ som aldri drikk klarte å konsumere 2 flasker hvitvin... å forloveren min hadde virkelig lagt ned masse i å fikse dagen til mæ!!! vi gifter oss 5.juli 08 er deffør vi endelig skal få litt fortgang i å få baby så vi blir en skikkelig familie snart [;)]
 
utdrikkningslaget mitt:
vi møttes på gründer her i byen, hvor de satte på meg en hjemmelaget tiara som det sto brud på, jeg fikk også ei sløyfe til slør i håret som forloveden min hadde laget ferdig i forveien og hun hadde kjøpt ei krone jeg skulle bruke som strømpebånd [:D]
da vi hadde drukket en frozen capperchino gikk vi ned til Steakers hvor vi hadde bestilt bord. vi ble tatt godt i mot og spiste en nydelig middag, jeg slapp jo heldigvis og betale for den, når vi var på tur til og gå, kom servitørene med dessert til meg... to kuler med is og en banan i mellom dem som de hadde laget et k**hode på, den første tygga fikk jeg ikke bruke skei på å alle sto rundt å klappet når jeg spiste den første tygga. ble ønsket lykke til og fikk spise opp desserten min før vi dro hjem til meg.
da ble det satt fram alkohol på bordet og de utleverte meg en pakke, alt den forloveden min hadde tenkt på... er helt forfær, jeg fikk handkremer, deodorant, sjampo å tannkrem o.l. i tillegg fikk jeg en liten pengestøtte fra henne som jeg kan få dra på spa for.
hun hadde diktet sang til meg som de sang til meg å klarte virkelig å lage dagen min perfekt!

 
åhh. kor koseli!!!! Hørtes kjempe kos ut!! hehe.. Da fikk du jo en flott dag!! hehe..
Gla på dine vegne [:D][:)][:D]
 
takk kårni, du er no søt [:)] 
 
i helga har vi vært å sett på vugga som min kjærest lå og sov i som liten, den skal vi pusse opp etter bryllupet slik at den er klar til den dagen vi vil få vår lille snipp, gleder meg til å kunne sysle med den å føler meg allerede mye nærmere drømmen om snipp... 
selv om jeg fikk TR idag så ble jeg ikke så lei meg, vet at kroppen min fungerer til en vis grad når jeg har mensen å det er jo positivt! og så snart jeg får litt hjelp til å skyte ut egg som en liten kanon så vil vi nok bli foreldre ganske fort også [;)]
 
ORIGINAL: dagosi

i helga har vi vært å sett på vugga som min kjærest lå og sov i som liten, den skal vi pusse opp etter bryllupet slik at den er klar til den dagen vi vil få vår lille snipp, gleder meg til å kunne sysle med den å føler meg allerede mye nærmere drømmen om snipp... 
selv om jeg fikk TR idag så ble jeg ikke så lei meg, vet at kroppen min fungerer til en vis grad når jeg har mensen å det er jo positivt! og så snart jeg får litt hjelp til å skyte ut egg som en liten kanon så vil vi nok bli foreldre ganske fort også [;)]



flott å høre! Den vugga blir nok veldi fin! Må få se bilde når den e ferdi [;)] Ka som feile dæ? tette eggledere eller? Ja, man må prøve å være positiv likevel ikke alle daga e like enkel.. [:D]
 
jeg har cyster på eggstokkene og det kan man jo få hjelp for så fortviler ikke... legen nevnte det tilogmed bare som en bisetning da jeg var der for noen år tilbake så skal vist ikke være så farlig, i tillegg er jeg begynt og få regelmessig mens igjen... tiligere hadde jeg den ca 3 ganger i året, nå ser det ut som jeg har en syklus på 34dager... det er jo perfekt!

ja tror den kan bli nyyydelig, hadde selv trodd den var litt penere en den var, men gjør ikke så mye, den er gammel og har hatt mye fint i seg og etterhvert vil den romme det vakreste i mine øyne *drøm*
 
ORIGINAL: dagosi

i helga har vi vært å sett på vugga som min kjærest lå og sov i som liten, den skal vi pusse opp etter bryllupet slik at den er klar til den dagen vi vil få vår lille snipp, gleder meg til å kunne sysle med den å føler meg allerede mye nærmere drømmen om snipp...
selv om jeg fikk TR idag så ble jeg ikke så lei meg, vet at kroppen min fungerer til en vis grad når jeg har mensen å det er jo positivt! og så snart jeg får litt hjelp til å skyte ut egg som en liten kanon så vil vi nok bli foreldre ganske fort også [;)]



Tuusen takk!![:D] Håper du snart får en spire i magen og!!

Hørtes ut som et supert utdrikningslag! Heldig du er som skal gifte deg[:D]

Såå koselig at dere skal pusse opp vugga som kjæresten din lå in som liten.
Tenk den dagen din egen lille baby ligger oppi der og titter på mamman sin
 
ORIGINAL: dagosi

jeg har cyster på eggstokkene og det kan man jo få hjelp for så fortviler ikke... legen nevnte det tilogmed bare som en bisetning da jeg var der for noen år tilbake så skal vist ikke være så farlig, i tillegg er jeg begynt og få regelmessig mens igjen... tiligere hadde jeg den ca 3 ganger i året, nå ser det ut som jeg har en syklus på 34dager... det er jo perfekt!

ja tror den kan bli nyyydelig, hadde selv trodd den var litt penere en den var, men gjør ikke så mye, den er gammel og har hatt mye fint i seg og etterhvert vil den romme det vakreste i mine øyne *drøm*


ok, ja d e som regel ikke farli, men man kan jo ha en del problema me å bli gravid som du sjøl veit.. MEN DU SKA NOK KLARE D! Krysse fingran!! [:)] D e jo flott at tr e blitt meir stabil!

Vugga blir nok fin når dokker har pussa den opp og når dokkers lille snipp ligg oppi [;)]
 
ORIGINAL: *dreamer* 19pp

ORIGINAL: dagosi

i helga har vi vært å sett på vugga som min kjærest lå og sov i som liten, den skal vi pusse opp etter bryllupet slik at den er klar til den dagen vi vil få vår lille snipp, gleder meg til å kunne sysle med den å føler meg allerede mye nærmere drømmen om snipp...
selv om jeg fikk TR idag så ble jeg ikke så lei meg, vet at kroppen min fungerer til en vis grad når jeg har mensen å det er jo positivt! og så snart jeg får litt hjelp til å skyte ut egg som en liten kanon så vil vi nok bli foreldre ganske fort også [;)]



Tuusen takk!![:D] Håper du snart får en spire i magen og!!

Hørtes ut som et supert utdrikningslag! Heldig du er som skal gifte deg[:D]

Såå koselig at dere skal pusse opp vugga som kjæresten din lå in som liten.
Tenk den dagen din egen lille baby ligger oppi der og titter på mamman sin



ja et veldig bra utdrikkningslag, når man har sluttet å feste og styre så mye... hadde ønsket meg noe rolig, hadde nok heller villet hatt noe med mer fart i om jeg hadde hatt utdrikkningslaget mitt da vi ble sammen, men nå har jeg roet meg adskillig siden da å synes ikke det er like artig å springe gatelangs og dumme meg ut... nå er jeg jo kommet til fasen hvor jeg ønsker å stifte en skikkelig familie!

smelt! du må ikke si sånn, blir jo helt gelê bare av tanken! min egen lille snipp...
 

 
    uffda snuppa.. Ikke godt me sånne smerta.. Har du tr? Håpe du blir bedre snart! Ska tenke på dæ! Har tr sjøl, men bruke bare å være litt uggen i magen.. 
 
ORIGINAL: kårni

    uffda snuppa.. Ikke godt me sånne smerta.. Har du tr? Håpe du blir bedre snart! Ska tenke på dæ! Har tr sjøl, men bruke bare å være litt uggen i magen.. 


jepp har TR, å denna er kraftig! har aldri hatt noen problemer under TR tiligere, av smerter å slikt, men tar vist igjen d nå! urg magen er skikkelig sinna og kniper ofte!
 
ORIGINAL: dagosi

ORIGINAL: kårni

   uffda snuppa.. Ikke godt me sånne smerta.. Har du tr? Håpe du blir bedre snart! Ska tenke på dæ! Har tr sjøl, men bruke bare å være litt uggen i magen.. 


jepp har TR, å denna er kraftig! har aldri hatt noen problemer under TR tiligere, av smerter å slikt, men tar vist igjen d nå! urg magen er skikkelig sinna og kniper ofte!


uffda.. håpe du blir bedre snart! Krysse fingran! Go bedring! Ska gå å legge mæ litt igjen. har nattevakt i natt å.. kjedeli.. e ikke en natterangler.. hehe..
 
åååå jeg sover mye bedre på dagtid enn på natten jeg, tror jeg hadde passet yppelig til å ha nattevakt, men vet ikke om noen barnehager som har åpent på den tiden av døgne [&:]  jeg har sovet flere timer i ettermiddag, har hatt så fryktelig vondt så var godt og slappe litt av... no har faktisk smertene gitt seg litt, så er nå på bedringens vei, håper jeg er kvitt TR i morgen!
 
Back
Topp