? venter på lille snipp ?

men dette ble jo en spennende mnd på kalenderen min da, har jo fått fylt opp nesten alle dagene med noe... selv om det bare er ikm som står der [&:] men ikm er jo litt spennende i seg selv!

isj! trudde vi var enige om at vi skulle bli gravid nå begge to! dårlig gjort at du trekker deg!
 
Jeg har fortsatt på følelsen at tanta holder seg unna og at du har en spire i magen jeg[;)]
Krysser fingrene for deg Hvor lenge er det til du skal teste igjen?

Var kjedelig at jeg måtte trekke meg ja[:'(] Men jeg lover (så godt jeg kan, hehe) å komme etter i september!![;)]

Hvis du ikke er gravid, så er det jo bra at du klarer å tenke så positivt da! Er jo supert at du snart får hjelp, det blir spennende[:D] Så flink du er som skal lage voksiposer!!
Funnet ut hvilket bilsete du vil ha enda da?[8D]
 
Åååh så spennende, er ikke lenge til du skal teste da!!!
Så søt du er som er litt hormonell da, kanskje det er en spire som gjør det[;)]
Ikke lett å bestemme seg nei! Skal du kjøpe snart uansett om du er gravid eller ikke, eller skal du vente til du er gravid?
 
spørs jo om jeg kjøper den i sverige da, for da må jeg jo kjøpe den sammen med vogna, å den vil jeg jo helst ikke vente med.... men gubben holder litt igjen der da...
nope blei overraska over at det ikke var lenger... håpe no bare snipp sir i fra om h*n er der nede, at jeg ikke tester for tidlig... hater alkohol! er det ikke litt tidlig og bli hormonell da?
 
Det er jo kjempesmart med Emmaljunga at man kan sette den på vogna!
Sa til sambo at jeg ville kjøpe vogn, og han synes at jeg er helt teit som vil kjøpe det før jeg er gravid, så jeg må vente ihvertfall[8D]
Håper snipp sier ifra ja, så testen lyser positivt mot deg!!
Man kan bli ganske hormonell med en gang tror jeg. Da jeg hadde en kjemisk gråt jeg av alt før jeg testet positivt[8D]
 
 for kommende testing!
 
Håper snart snipp melder sin annkomst[:)]
 
blir helt rar her jeg.... vet liksom ikkehelt hva jeg skal tro... venter fortsatt på TR som ikke har dukket opp...
 

 
Masse lykke til med testing i morra!! Krysser fingrene for at den er positiv!![:D]

Ellers vil jeg bare ønske deg en strålende helg!
 
tenke på dæ!! [:)]
 

 
uff så dumt...[:'(] skjønner godt at du er skuffet..vet godt hvordan det er når Tr er på bærtur...
 
men vi får bare være positive...[:)] en dag må det bli vår tur også
 
takk maiken! ja, vet ikke hvorfor jeg lar meg håpe når jeg vet at den har holdt på slik før også.... føles som om jeg ønsker og bli deprimert, hvorfor må jeg skru opp fprhåpningene mine så mye?! er jo ikke slik jeg vil ha det!
 
vil takke hele gjengen som tenkte på oss på lørdagen, har vært litt fraværende i dagboka etter den dumme testen... dårlig av meg og ikke takke for alle lykke ønskningene vi fikk! 
 
nope, blødde en liten dråpe blod i morges, men var falsk alarm... så ingen TR i sikte ennå, må nok bare smøre meg med tolmodighet enn så lenge å håpe at kroppen henter seg inn igjen...
i dag har jeg vært kvalm igjen å måtte dra fra jobben, pga enorme smerter, skjønner ikke hva som kan feile meg, men noe må det jo være... lurer på om jeg er i et innbilt svangerskap...
 
nei nå vil jeg ikke sette opp forhåpningene noe mer.... har jo tatt test som var kritthvit, blir og ta det med ro fremmover.... om jeg klarer....
 
Back
Topp