? venter på lille snipp ?

ORIGINAL: dagosi

jo jeg har kikka litt, men har jo egentlig det meste da... men blir emmuljunga på oss også.. combi duo vogn i en nøytral farge, har vært i sverige og funnet den billigere enn i norge, så blir nok å kjøpe den der! må finne bilstol også, men det haster ikke egentlig, men skal nå begynne og kikke på det også... jeg har jo masse fra jeg var liten... barnestol og sprinkelseng o.l. skal ha vugga i stua men sprinkelseng på soverommet.


Så heldig du er som har det meste! Har du kjøpt noe klær og? Har så lyst til å kjøpe masse jeg, men blr så dumt når jeg ikke vet om jeg blir gravid på en stund..
Så bra at emmaljunga er billigere i sverige!! Hva koster den der?[:D] Har lyst på emmaljunga duo combi jeg og! Synes den lys beige er så fin, men det er kanskje upraktisk med så lys vogn[8D] Synes at emmaljunga sin bilstol er veldig fin og!
 
har ikke akkurat kjøpt klær men arver fra mylady, hun skulle kvitte seg med litt klær å da var jeg hennes utvalgte! har også klær fra jeg var baby som mitt barn skal få, om det passer da!

husker ikke helt nøyaktig prisen, men så på en lekebutikk i luleå at den kostet litt over 4000SEK men den norske kronen er jo mer verd, en den svenske og dermed blir den jo enda billigere! men pass deg for tolla! er ikke lov å handle så store ting i sverige uten og betale toll!
har også tenkt litt på den lyse beige eller den hvite, men fryktelig usikker! vil jo ikke ha ei skitten vogn før ongen er født! så har ikke helt bestemt meg for farge enda...
åååååååå da må jeg jo se på bilstolene de har der! kanskje de har en som står i stil med den nye bilen vår!
 
ORIGINAL: dagosi

har ikke akkurat kjøpt klær men arver fra mylady, hun skulle kvitte seg med litt klær å da var jeg hennes utvalgte! har også klær fra jeg var baby som mitt barn skal få, om det passer da!

husker ikke helt nøyaktig prisen, men så på en lekebutikk i luleå at den kostet litt over 4000SEK men den norske kronen er jo mer verd, en den svenske og dermed blir den jo enda billigere! men pass deg for tolla! er ikke lov å handle så store ting i sverige uten og betale toll!
har også tenkt litt på den lyse beige eller den hvite, men fryktelig usikker! vil jo ikke ha ei skitten vogn før ongen er født! så har ikke helt bestemt meg for farge enda...
åååååååå da må jeg jo se på bilstolene de har der! kanskje de har en som står i stil med den nye bilen vår!


Så utrolig heldig du er som får arve av henne!![:D] Og så søtt at du har klær fra du var baby[:)]
Foreldrene dine har vært flinke til å ta vare på ting. Tror jeg skal se gjennom loftet til mamma en dag[8D]

4000 SEK var jo ikke ille i det hele tatt! Vil ut å kjøpe med en gang[8D]
Så irriterende at det er sånn med tollen da! Får finne en lur smuglerute, hehe. Hvor i Sverige har du sett vognene?
Hehe, nei er litt upraktisk med lys vogn, men går jo an å høre om flekkene lett kan vaskes bort.
Så heldig dere er som har ny bil! Hvordan bil er det? Har kjempelyst på ny bil jeg og, men er så dyrt! På emmaljunga.com kan du se bilstolene[:D]
 
hehe ja mamma er flink til og ta vare på! hun har tatt vare på sine egne klær tilogmed! de er over 50år no, rart og tenke på egentlig! var hun som plutselig kom fram med klærne og lurte på om jeg ikke kunne ta vare på de, hun er fryktelig babysyk og klarer ikke å vente på å bli bestemor, hun har vell mast siden jeg gikk ut av ungdomsskolen nå på at jeg må få barn snart... så blir gøy og fortelle henne at hun faktisk skal bli det!

ikke sant! tenkte også, RØVERKJØP, vi drar med en gang, men gubben mener at det ikke haster slik.... så må vente til snipp har tatt bolig inni meg!
jeg var på emmuljunga sine sider og fant ut hvor de solgte vognene, men jeg kikka jo her oppe i nord da... men finnes sikkert mye flere plasser sør på som har de vognene, merket er jo svenskt og så ut som det var mange plasser som solgte slike!
tror jeg får noen skikkelige gris unger så vet ikke om det nytter og vaske den...[&:]

vi har kjøpt en opel zafira, en 7 seter som lett kan gjøres om til både stasjonsvogn og varebil!
 
Oj, så flink hun har vært!
Er jo helt supert for deg nå da!
Så søt hun er som gleder seg sååå mye til å bli bestemor[:D]
Gleder meg til å fortelle mamma at hun skal bli det og. Hver gang vi er sammen og ser en baby, så sier hun at hun gleder seg såå mye til å bli bestemor, hehe.
Pappa vet ikke at vi prøver da, vet ikke hvorfor jeg ikke har fortalt det[8D]

Det er nok like greit å vente med å kjøpe vogn til man blir gravid ja. Men det er så fristende å kjøpe med én gang!!
I Sverige er det nok mange steder der de selger det ja, har sett en del butikker i Oslo og. Men kjedelig å kjøpe det her når man kan spare så mye hvis man kjøper i Sverige.
Hehe, det er sant, de skal jo ha vogna når de blir eldre og[8D] Kanskje det blir en svart da, men jeg har veeldig lyst på lys!

Så praktisk med opel zafira! Og de er jo veldig fine og!![:D]
Sambo har en Volkswagen Sharan som vi kan sette inn seter i. Men tror jeg har lyst på en egen stasjonsvogn[;)] Nå har jeg bare en liten gammel mazda, hehe.
 
ja, hun har vært superflink og jeg er superlykkelig som har så masse gammel fint å ha til og på snipp når h*n kommer!

mamma vet ikke at vi prøver, har ikke kunnet si det til henne, da hadde hun godt i fistel siden det ikke har skjedd noe ennå... pappa vet jeg ikke om jeg tørr og fortelle det til når jeg er gravid engang, han er av den typen som lever etter evig ung greiene, han ønsket ikke barn i det hele tatt selv heller så blir nok tøft for han når han skal bli bestefar.

har også lyst på lys, syns de er mer nøytal, men bør jo tenke litt praktisk også....vil jo ikke skjemmes over vogna når snipp er blitt 1 år og har krabba rundt i søla en hall time og jeg må bare h*n hjem fordi vogna skal se pen ut [&:]

jeg har ikke lappen engang... vurderer og prøve og få den slik at jeg er litt mere mobil, men vet ikke om jeg tørr....
skjønner godt du vil ha stasjonsvogn, om dere skal få barn er det jo mye enklere og komme deg ut når du har bil som vogna går lett inn i bare med et enkelt grep!
 
Skjønner godt at du er superlykkelig som har så mye fint til snipp[:D]

Hehe, mamman din er søt som er så ivrig da[;)]
Uff, det er jo dumt at faren din lever etter evig ung greiene og kommer til å ta det tøft da.
Det kan ikke være så koselig for deg å høre at han ikke ville ha barn i det hele tatt[:(] Håper han tar det bedre enn du tror da!

Hehe, nei det blir litt dumt hvis man må bære ungen hjem for at vogna skal se pen ut[8D]
Er nok lurest med en mørk farge ja[;)] Da tror jeg at det blir svart her!

Det er veldig praktisk med lappen! Det eneste dumme er at det er så dyrt å ta[:'(]
Men jeg angrer ikke et sekund på at jeg tok den. Det er jo litt skummelt med oppkjøring og sånt, men jeg er sikker på at du klarer det kjempefint[:D]
 
hehe ja jeg lever etter snipps dådyrøyne vil smelte bestefarhjerte for alltid prinsippet [:D] og jeg har ikke lidd noe forde, for han smeltet da han fikk se meg, men  han ville ikke fått barn om han fikk bestemme!

jeg er litt på den blå og hvite, men klarer ikke og bestemme meg [&:] men var å prøvde og se etter bilstol og får ikke opp bilder av de.... grrrrrrrrrr...vil jo se farger og lignende!


 
Hehe, ja han vil nok helt garantert smelte da![:D]
Det var bra han smelta da han fikk deg da!

Den blå og hvite er også veldig fin. Jeg ble så gira på å kjøpe barnevogn jeg nå[8D]
Æsj, jeg får bare opp to av fargene på bilstolene[:'(] Siden er tydeligvis litt kranglete i dag..
 
du fikk opp mer enn meg da, jeg fikk ikke opp bilstolene engang... må vist se innom der i morgen også.... fant en av bilstolene deres på ei annen nettside
First Class 0+ 88819 Moonlighttror den blir å stå i stil med bilen vår... men må finne litt mer ut om den.... men tror jeg venter til i morgen, tror jeg skal hoppe i seng nå.... ellers blir nok gubben til og kvele meg om han våkner!
 
har ikke lest den, er ikke så glad i å lese bøker.... men er en flott greie og leve etter, så har man litt større sjans mot å bli gravid også, er jo ikke alltid EL kommer når den skal!
 
Ja det er helt sant[:)]

Æsj, i dag sank tempen min[:'(] Så da kommer mensen i morgen, blææ!
Men da blir det pergo, masse vitaminer og masse når CB monitoren viser høy og maks fertilitet. Nå SKAL jeg bli gravid altså!!!![:D]
 
    dagosi: kosn bilde e d som ska være på signaturen din? Ser bare en liten firkant som ikke e heil.. [:D]
 
er bilde av ei barnehand i ei voksenhand, så har jeg skrevet  på bildet:
vi venter på snipp
ta den tiden du trenger,
vi vil aldri gi opp håpet på at du en dag vil komme til oss,
vi er klar for å kjempe får deg,
kampen er begynt!
under bildet står det:
jeg tilhører: har prøvd lenge (mer enn 1 år)
og sladrer med mylady
 

 
ORIGINAL: dagosi

har ikke akkurat kjøpt klær men arver fra mylady, hun skulle kvitte seg med litt klær å da var jeg hennes utvalgte! har også klær fra jeg var baby som mitt barn skal få, om det passer da!

husker ikke helt nøyaktig prisen, men så på en lekebutikk i luleå at den kostet litt over 4000SEK men den norske kronen er jo mer verd, en den svenske og dermed blir den jo enda billigere! men pass deg for tolla! er ikke lov å handle så store ting i sverige uten og betale toll!
har også tenkt litt på den lyse beige eller den hvite, men fryktelig usikker! vil jo ikke ha ei skitten vogn før ongen er født! så har ikke helt bestemt meg for farge enda...
åååååååå da må jeg jo se på bilstolene de har der! kanskje de har en som står i stil med den nye bilen vår!

 
leste på nett nå før vi dro på ferie til sverige..dersom du har vært i utlandet(sverige i dette tilfellet) mer en 24 timer kan du handle for 6000 uten å fortolle varen..var iallefall sånn jeg tolket det som stod på nettet...bare så du vet det til den gangen du skal å kjøpe vogn...[:)][:)]
 
 
ooooooh flott! men vognen kostet noe over 6000 sek no, var et tilbud jeg fikk med meg, og det er jo selvsagt over, sånn går det når typen skal ha is i magen [8|]
 
ORIGINAL: dagosi

uff har begynt å kjenne TR symtomer, er kvalm og rar i kroppen, puppene mine er øm så nå er ho vell rett rundt hjørnet, har nok gått tilbake til min gamle syklus igjen, så var vell bare bryllupet som satte den litt ut av spill denne mnd...så må vell forandre tilbake slik at jeg har EL og TR på rett plass.


Håper det er graviditetssymptomer du har og ikke TR-symptomer!
Krysser alt jeg har for at TR holder seg vekk
Her kom tanta i går[:'(]
 
Back
Topp