? venter på lille snipp ?

ORIGINAL: dagosi

ORIGINAL: tullemor79

Har du fått orden på tempen i dag?[:)]


hehe tok den klokken 8, var for trøtt klokken 6, da krøp jeg bare inntil gubben å sovna [:D] men fikk jo ca samme resultat som på kvelden!


Det er jo bare til å stappe termometeret i munnen når alarmen går, og ta det ut igjen når den piper. Skal ikke stå opp, må ha det ved siden av senga! Men om du har mulighet til å sove til kl 8 hver dag, så er det jo bare å ta tempen da hver dag!
 
tror du det merkes om jeg tar en time tidligere de gangene jeg skal på jobb ol? 
 
vet ikke... leste noe om at man kan plusse på 0.05 til tempen de dagene man må ta en time tidligere... kan du ikke bare sette på klokka 7 og tempe da hver dag da? jeg sovner iallefall på null komma svisj når jeg tar den uten at jeg trenger å stå opp... Har sikkert ikke veldig mye å si!![:)]
 
hehe mitt problem er at jeg ikke vokner helt av klokka... så blir til at jeg snur ryggen til og sover bedre enn noen gang før!
 
Hehe, da har du noe å jobbe med!!! Kanskje det hjelper å fokusere på det å klare å våkne nok til å ta tempen at plutselig sitter spiren der![;)] For min del har jeg iallefall fått mer ro etter at jeg begynte å tempe, for da har jeg liksom litt mer kontroll over det som skjer i kroppen! Vet at jeg har EL og sånt, så slipper jeg bekymre meg for det!! Dessuten går dagene i spenningen over å se om tempen snart øker og om den holder seg høy etter EL!!

God helg til, kos deg masse!!![:)]
 
jeg har jo pco, så ting fungerer ikke slik som de skal, men tenkte jeg skulle teste i tillfelle liksom [:)] man skal aldri si aldri, å siden jeg ikke kjenner snipp enda, vet jeg jo ikke om h*n er på vei eller ikke... så har jeg jo også noe å vise frem til legene deg dagen jeg eventuelt måtte få komme på utredning....
 
jøsses tempen gikk volsomt ned i dag... lurer på om det var kalt på rommet i natt, eller det at jeg kanskje ikke fikk stjelt varme fra gubben, siden han er hos foreldrene sine i helga... håper egentlig at jeg var så trett at jeg så et 5 tall istede før et 6 tall....
 
eller kanskje du har tatt tempen riktig!!! Den er lavest på morgenen rett etter at du har sovet, er det som er den basale kroppstempen som man skal måle for å se om du har EL!! Grattis!! Håper det fortsetter sånn da! Jeg merker stor forskjell på hvor godt jeg har sovet på natta når jeg tar tempen![:D]

Du har vel EL en gang i mellom med PCO også vel? Digg å finne det med temping og at ting klaffer på naturligvis for dere!! Ellers så er det jo som du sier at du har noe å vise til når du kommer til utredning! Legen min hadde ikke sett sånn før tror jeg, når jeg hadde med utskrift av tempingene mine fra fertilityfriend så han var imponert! Hehe
 
Heisann!

En stund siden oppdatering her ser jeg... Hvordan går det med tempinga?

Ha en flott tirsdagskveld!!!
Klem
 
Hei snuppa![:D]
Tusen takk! Har ikke styrt med noe spesielt jeg er bare litt lei for tiden, og har trengt å tenke over en del saker og ting.
Har vurdert å kutte ut hele prøvinga fram til sambo blir klar til å levere sædprøve. Men sambo ble så lei seg da jeg sa det, at vi ble enige om å prøve 3-4 mnd til, så skal vi finne ut av hva vi gjør videre. Men jeg synes det er ganske tungt med 3-4 mnd til med prøving, forhåpninger og skuffelser, så jeg kommer nok til å ta det ganske rolig framover[:)]

Hvordan går det med deg da? Har tenkt på deg! Så gøy at du har begynt med temping, bare si ifra hvis du vil at jeg skal se på charten din og sånt. Synes temping er veldig spennende[:D]
 
ORIGINAL: tullemor79

Heisann!

En stund siden oppdatering her ser jeg... Hvordan går det med tempinga?

Ha en flott tirsdagskveld!!!
Klem


øverst på side 9 har jeg ført opp alle tempraturene mine... har laget meg en oversikt over alt som skjer med kroppen min der.... å bortsett fra tempingen har det ikke vært noe nytt, men vi har holdt på nå siden søndag i håp om at jeg har EL nå, tror jeg skal ha den i dag, men vet jo ikke sikkert...
 
ORIGINAL: *dreamer*

Hei snuppa![:D]
Tusen takk! Har ikke styrt med noe spesielt jeg er bare litt lei for tiden, og har trengt å tenke over en del saker og ting.
Har vurdert å kutte ut hele prøvinga fram til sambo blir klar til å levere sædprøve. Men sambo ble så lei seg da jeg sa det, at vi ble enige om å prøve 3-4 mnd til, så skal vi finne ut av hva vi gjør videre. Men jeg synes det er ganske tungt med 3-4 mnd til med prøving, forhåpninger og skuffelser, så jeg kommer nok til å ta det ganske rolig framover[:)]

Hvordan går det med deg da? Har tenkt på deg! Så gøy at du har begynt med temping, bare si ifra hvis du vil at jeg skal se på charten din og sånt. Synes temping er veldig spennende[:D]


ååå så koselig at du har tenkt på meg, har tenkt på deg også, å lurt på hvor du har blitt av.... men skjønner fustrasjon din! er tøft å prøve så lenge på egenhånd! har du vært til utredning da? å har du regelmessig sykluser? du vet, jeg var til utredning uten typen første året vi var prøvere, men fikk vite at jeg kunne fortsatt klare det på egenhånd å da ville jeg prøve det før jeg ba gubben ta prøve... får nå vet jeg hva som er noe av grunnen til at vi ikke blir gravid...

hva er charten min? er jo litt ny i dette med temping å har jo noen feil målinger, så er nettopp startet å fått greie på dette... men må bli flinkere til å komme meg tidlig i seng så jeg får sovet nok før tempingen...
 
hei snuppa! Du må bare holde ut, dokker klare d nok t slutt! æ tenke på dæ og krysse fingran for dokker!! :)
 
takk kårni! du e no så søt atte!
 
i dag sank tempen enormt, så nå er nok EL over for denne gang og vi klarte det ikke denne gangen heller... blir mer og mer redd for svømmerne til gubben, om jeg har hatt EL nå, kan det jo være at jeg har hatt EL hver gang jeg har hatt TR og det vil si at kanskje det er noe galt med hans svømmere [:(]
 
Hos meg synker tempen før EL, og så stiger den når EL er over for da produserer kroppen et eller annet som jeg ikke kommer på hva heter i farta, og da stiger tempen. Så om den synker nå, så har du nok ikke hatt EL enda... Har du lagt inn temperaturen din på Fertility Friend? Den hjelper deg med å tyde tegn i syklusen utifra tempen du legger inn. Der ser du fort om du har hatt EL eller ikke.

Lykke til videre og god helg![:D]
 
ja jeg har lagt inn på feritilyfried ja... og fikk et skikkelig hopp ned...skjønner ingenting av dette...men men... du må ha det fin fint i stokholm 
 
foresten i følge ferilityfriend skulle jeg hatt ovulation den 7...vil det si eggløsning? og at jeg er i lutefasen nå.... meget rart... har jo utrulig kort syklus denne mnd da...
 
skulle du hatt el på dag 7 eller hadde du el på dag 7? Har du fått klare røde linjer på skjemaet ditt i FF? Hvis du ikke har fått det, så har du mest sannsynlig ikke hatt el enda heller. Håper du finner ut av det. Jeg synes iallefall det har hjulpet meg mye etter at jeg begynte. Får mere ro over meg og hele prøvinga. Vet iallefall at jeg har EL hver måned og at jeg sånn sett har mulighet til å bli gravid.

Ellers var Stockholm supert! Har allerede lyst til å dra tilbake igjen! Fra vi dro hjemmefra til vi stod på hotellet der borte gikk det 2.5 timer!!![:D] Meget imponert!
 
i følge FF haddejeg EL på dag 7. var en slik rødstriplette linje der ja... vil det i jeg hadde EL? så gøy!!!!!!!

det tok ikke lang tid! vil også til stockholm... var det varmt der ennå? shoppa du mye?
 
Back
Topp