? venter på lille snipp ?

Gratulerer med nytt termometer snuppa!![:)] Deilig å ha et som måler riktig med en gang ja. Ble sprø av å bruke vanlig termometer de dagene jeg hadde glemt mitt på hytta. Denne gangen skal du se det blir orden på sakene!!![:)][:)]

Ha en super torsdag!![:D]

KLEM
 
Hei[:D]
Unnskyld at jeg svarer så seint, har vært så dårlig til å sjekke dagboka mi i det siste. Her går alt fint vettu[:)]
Fokuserer ikke så mye på prøvingen for tiden, for jeg har innsett at vi ikke kommer til å klare det selv, og da må jeg jo bare vente på sambo[8D] Vi hadde en lang diskusjon for en stund siden der jeg sa at enten så leverer han prøven, eller så begynner jeg på pilla. Og da ble vi enige om å prøve til des/jan, og så snakke om hva vi gjør videre. Så jeg krysser fingrene for at han går med på å gi meg det i julegave[8D]

Hvordan går det med deg da? Håper du får positiv test snart![:D]
 
ORIGINAL: tullemor79

Gratulerer med nytt termometer snuppa!![:)] Deilig å ha et som måler riktig med en gang ja. Ble sprø av å bruke vanlig termometer de dagene jeg hadde glemt mitt på hytta. Denne gangen skal du se det blir orden på sakene!!![:)][:)]

Ha en super torsdag!![:D]

KLEM


ja, er godt og ha et termometer jeg kan stole på, men merker det at jeg stoler ikke helt på denne heller, i går måtte jeg måle to ganger [:D]
 
ORIGINAL: *dreamer*

Hei[:D]
Unnskyld at jeg svarer så seint, har vært så dårlig til å sjekke dagboka mi i det siste. Her går alt fint vettu[:)]
Fokuserer ikke så mye på prøvingen for tiden, for jeg har innsett at vi ikke kommer til å klare det selv, og da må jeg jo bare vente på sambo[8D] Vi hadde en lang diskusjon for en stund siden der jeg sa at enten så leverer han prøven, eller så begynner jeg på pilla. Og da ble vi enige om å prøve til des/jan, og så snakke om hva vi gjør videre. Så jeg krysser fingrene for at han går med på å gi meg det i julegave[8D]

Hvordan går det med deg da? Håper du får positiv test snart![:D]


er ikke her inne så mye jeg heller for tiden, ble litt grinete når tempen sank etter forje EL, og klarte ikke helt og få humøret opp igjen, men begynner å bli bedre nå så håper jeg klarer og komme meg ovenpå igjen før neste EL [:)] klarer jeg det ikke denne pp'en skal jeg starte og ta dong quai og wild yam.

hvordan er ventelistene der da, tar jo tid før en får hjelp, kanskje dere skulle bedt allerede nå om å bli henvist?! ser at jeg har jo stått på venteliste her nå siden i mai, og får ikke time før i desember iallefall... men skjønner godt at du har gitt litt opp, får være måte på hvor tolmodig man skal være, tar på å telle hele tiden!
 
KJÆMPE FLOTT DAGBOK OG BIDER...
1 SPØRSMÅL: GULRØTTER HVA SKAL DET HJELPE PÅ????
 
1000 takk lillesimone!
gulrøtter hjelper til før EL... vet ikke nøyaktig hva den gjør, men ble anbefalt å spise gulrøtter før EL og ananas etter EL...
 
fikk ikke målt tempen i dag, ble ringt opp av jobb, å passet ikke å prate med tempen i munn, å da vi var ferdige så hadde det gått for lang tid... men skjer sikkert ikke så mye på et døgn....
 
Lykke til med el. den kommer nok. Har aldrig drevet å målt sånt,det må være veldig frustrerende og måtte følge med på.Håper jeg slipper det,men må man så må mann. Beundrer dokker som klarer det, men det er no tross alt for en god sak da[;)]
 
Hei på du!

Har du lært deg å stole på termometeret nå? Etter at du sa du måtte måle to ganger, måtte nesten jeg også prøve det for å se om jeg fikk samme resultat. Hehe... Heldigvis fikk jeg det da, så slipper jeg å tenke mer på det iallefall![:)]

Ha en super helg!!![:D][:D][:D]
 
Dagosi

Uff, er ikke alltid lett å få humøret opp etter at tempen synker[:'(] Man blir ganske lei av å se det til slutt, sist pp orket jeg ikke tempe etter EL. Hvordan går det med deg nå da? Håper du har det bedre! Hvordan ligger du an i syklusen?

Jeg har nok EL i dag, så vi har stått på i helgen[;)] Så da er det bare å krysse fingrene.

Jeg vet ikke hvordan ventetiden er her, men jeg går til privat gyn nå, og der kan jeg jo omtrent få time på dagen. Men hvis vi blir henvist videre til sykehuset, så vet jeg ikke hvor lang tid det tar. Men siden jeg ikke vet om sambo går med på å levere prøve eller ikke, så får jeg vel bare vente[:'(]

Så håpløst at det er så lang ventetid hos deg! Er det for utredning, eller samtale om ivf?

Masse klemmer
 
ORIGINAL: tullemor79

Hei på du!

Har du lært deg å stole på termometeret nå? Etter at du sa du måtte måle to ganger, måtte nesten jeg også prøve det for å se om jeg fikk samme resultat. Hehe... Heldigvis fikk jeg det da, så slipper jeg å tenke mer på det iallefall![:)]

Ha en super helg!!![:D][:D][:D]


hehe nope stoler ikke blind ennå, har fått forskjellige resultater flere ganger, vet ikke hva det kommer av for regner med jeg ikke svinger så felt i kroppstemp.... [&:]
 
ORIGINAL: lillesimone

Lykke til med el. den kommer nok. Har aldrig drevet å målt sånt,det må være veldig frustrerende og måtte følge med på.Håper jeg slipper det,men må man så må mann. Beundrer dokker som klarer det, men det er no tross alt for en god sak da[;)]


hehe 1000 takk. jeg gjorde ingenting i starten ekstra for å bli gravid, da tenkte jeg at jeg hadde god tid og at jeg skulle la tilfeldighetene råde, nå klarer jeg ikke det, blir sprø av all ventinga, og siden det tar så lang tid til jeg får utredning vil jeg ha noe å vise til når jeg endelig vil få hjelp... så ja, må man så må man! håper virkelig du slipper dette!
 
ORIGINAL: *dreamer*

Dagosi

Uff, er ikke alltid lett å få humøret opp etter at tempen synker[:'(] Man blir ganske lei av å se det til slutt, sist pp orket jeg ikke tempe etter EL. Hvordan går det med deg nå da? Håper du har det bedre! Hvordan ligger du an i syklusen?

Jeg har nok EL i dag, så vi har stått på i helgen[;)] Så da er det bare å krysse fingrene.

Jeg vet ikke hvordan ventetiden er her, men jeg går til privat gyn nå, og der kan jeg jo omtrent få time på dagen. Men hvis vi blir henvist videre til sykehuset, så vet jeg ikke hvor lang tid det tar. Men siden jeg ikke vet om sambo går med på å levere prøve eller ikke, så får jeg vel bare vente[:'(]

Så håpløst at det er så lang ventetid hos deg! Er det for utredning, eller samtale om ivf?

Masse klemmer


hei dreamer!

joda går bedre med meg nå.... om jeg  har regnet riktig og om alt går som det skal så har jeg EL 21.oktober så nå begynner jeg å bli litt ivrig igjen, sku bare ønske jeg hadde vært flinkere til å spise gulrøtter... har ikke vært så flink nå siden humøret har vært litt dårlig [&:]

skal krysse for dere også, etter den 23 skal jeg krysse bena for dere også! håper det fungerer slik at du slipper komme inn på dagen. men da er det jo ikke så farlig, for da får dere iallefall hjelp med en gang dere ønsker det, ikke et år etterpå liksom....

jeg venter på utredningen, vet ikke om du har fått med deg at vi iallefall må vente frem til godt ut i desember... å hun kunne ikke love noe før jul, det vil si vi iallefall blir på ventelista i 9 mnd, det er litt surt... men så føler gubben vi ikke har råd til å gå privat nå...

masse klemmer til deg, så skal jeg krysse for dere nå frem til du får positiv test [;)] masse klemmer!
 
kommer meg ikke inn på ferility friend! hulk! får bare denne beskjeden opp, å skjønner ikke hva det betyr....må jeg betale noe?

Your FertilityFriend.com Account:
Account Summary Registered Email:fr.dagosi@hotmail.com
Change Email Membership Type:Complimentary Basic Membership Membership Expiry Date:Expired
Order a Membership Password:Change Password
 
pratet med mylady i dag, å bestemte meg for å ringe privat å høre om vi kan få en time hos dem... fikk overtalt gubben også så i morgen før klokken 11 skal jeg ha pratet med de! håper vi får time der fort og at de kan gi oss noe som hjelper. dette klarer jeg ikke mere... blir bare verre og verre for hver dag som jeg ikke hører noe fra sykehuset å det gjør meg sprø! hadde nok tatt det bedre om jeg iallefall kunne ha fått en fast dato og forholde meg til, for er så bekymra for at vi ikke vil få hjelp før langt ut i neste år....

så nå prøver vi å få time privat!
 
Huff, så slitsomt det må være å gå sånn å vente og vente på den hjelpen man har krav på. Godt du har fått med deg gubben på å gå privat, siden det sliter sånn på deg og vente. Håper det klaffer for dere nå da, det hadde vært moro!![:D]

Ang det som står på ff, så står det det hos meg også når jeg går inn på account. Bare trykk på main eller chart eller noe, så kan du fortsette å legge inn temperaturer og symptomer og alt som før. Forskjellen er bare at du ikke er VIP medlem lenger, så det eneste ff gjør er å vise deg når EL har vært og ingen sånn analyse greie. Funker helt fint for meg, selv om det jo er ganske artig med alt det ekstra stasjet som er på VIP.

Takk for humørløftende hilsen i dagboka! You made my day!![:D][:D][:D] Det er så godt å vite at det er noen der for en i den tunge prøvetida og særlig den uendelige ventinga fra EL til IKM... Så takk skal du ha!!

Sender en superklem til deg
 
holder på å dø! bare 10 min til jeg skal ringe legen min for å få vidresendt henvisningen min til privatklinikken... vet ikke vilken fot jeg skal stå på, men savner min ordentlige fastlege, håper bare den tullingen som har erstattet han kan hjelpe meg! 
 
ORIGINAL: tullemor79

Huff, så slitsomt det må være å gå sånn å vente og vente på den hjelpen man har krav på. Godt du har fått med deg gubben på å gå privat, siden det sliter sånn på deg og vente. Håper det klaffer for dere nå da, det hadde vært moro!![:D]

Ang det som står på ff, så står det det hos meg også når jeg går inn på account. Bare trykk på main eller chart eller noe, så kan du fortsette å legge inn temperaturer og symptomer og alt som før. Forskjellen er bare at du ikke er VIP medlem lenger, så det eneste ff gjør er å vise deg når EL har vært og ingen sånn analyse greie. Funker helt fint for meg, selv om det jo er ganske artig med alt det ekstra stasjet som er på VIP.

Takk for humørløftende hilsen i dagboka! You made my day!![:D][:D][:D] Det er så godt å vite at det er noen der for en i den tunge prøvetida og særlig den uendelige ventinga fra EL til IKM... Så takk skal du ha!!

Sender en superklem til deg


ja, å hadde de bare kunnet være ærlige ville jo ting gått mye raskere! hadde jo gått privat med en gang om de ikke hadde sagt at jeg ville få time i slutten av september men sagt at jeg iallefall måtte belage meg på å vente til jul i allefall... men nå får jeg nok i orden ting her så vi kan få skikkelig hjelp!

aha! ja ser jeg likte å være vip, men synes man skulle fått vært vip etter at man har vært medlem i 1 mnd først som vanlig medlem, slik at man hadde noe og sammenligne med... den klarer ikke å vise eggløsning på meg [&:] må prøve på nytt med en EL test... den forje gav heller ikke noe resultat...fikk ikke opp kontrollstreken engang [&:]

hehe bare hyggelig... jeg er jo blitt glad i deg å ønsker deg kun det beste [:)]
 
ORIGINAL: dagosi

holder på å dø! bare 10 min til jeg skal ringe legen min for å få vidresendt henvisningen min til privatklinikken... vet ikke vilken fot jeg skal stå på, men savner min ordentlige fastlege, håper bare den tullingen som har erstattet han kan hjelpe meg! 


ojoj, så spennene!! Har du ringt? Hva sa han? Håper du blir sendt videre uten mye om og men!!
 
ORIGINAL: dagosi

ORIGINAL: tullemor79

Huff, så slitsomt det må være å gå sånn å vente og vente på den hjelpen man har krav på. Godt du har fått med deg gubben på å gå privat, siden det sliter sånn på deg og vente. Håper det klaffer for dere nå da, det hadde vært moro!![:D]

Ang det som står på ff, så står det det hos meg også når jeg går inn på account. Bare trykk på main eller chart eller noe, så kan du fortsette å legge inn temperaturer og symptomer og alt som før. Forskjellen er bare at du ikke er VIP medlem lenger, så det eneste ff gjør er å vise deg når EL har vært og ingen sånn analyse greie. Funker helt fint for meg, selv om det jo er ganske artig med alt det ekstra stasjet som er på VIP.

Takk for humørløftende hilsen i dagboka! You made my day!![:D][:D][:D] Det er så godt å vite at det er noen der for en i den tunge prøvetida og særlig den uendelige ventinga fra EL til IKM... Så takk skal du ha!!

Sender en superklem til deg


ja, å hadde de bare kunnet være ærlige ville jo ting gått mye raskere! hadde jo gått privat med en gang om de ikke hadde sagt at jeg ville få time i slutten av september men sagt at jeg iallefall måtte belage meg på å vente til jul i allefall... men nå får jeg nok i orden ting her så vi kan få skikkelig hjelp!

aha! ja ser jeg likte å være vip, men synes man skulle fått vært vip etter at man har vært medlem i 1 mnd først som vanlig medlem, slik at man hadde noe og sammenligne med... den klarer ikke å vise eggløsning på meg [&:] må prøve på nytt med en EL test... den forje gav heller ikke noe resultat...fikk ikke opp kontrollstreken engang [&:]

hehe bare hyggelig... jeg er jo blitt glad i deg å ønsker deg kun det beste [:)]


*snufs* nå triller tårene her... er nok en smule hormonell tror jeg. Griner tom av 1-2-3 oppussing på tv... hehe

glad i dag også, og ønsker deg det beste (huff, dette ble herming. men, men....)

Liker vip funkskjonen på ff jeg også, men gidder ikke betale for å ha det. Vant gratis vip-medlemskap i forrige pp av en eller annen grunn, og det var jo artig. Veldig fristende å betale for å få det fast...
 
Back
Topp