Velkommen til verden Leah

Lykke til med navnefesten. :)
 
Lykketil [emoji177] håper dagen går over all forventning og det blir en fin å minnerik dag [emoji322][emoji177]
 
Ja.. Vi er på vei til AHUS :( Vel hjemme etter en lang dag datt Leah med hodet først i asfalten. Føler meg som verdens verste mamma :( Blir over i hvertfall til imorgen..
 
Ja.. Vi er på vei til AHUS :( Vel hjemme etter en lang dag datt Leah med hodet først i asfalten. Føler meg som verdens verste mamma :( Blir over i hvertfall til imorgen..
Oida! Håper det går bra med Leah og mammahjertet:Heartred
 
Neimen huff, må være en fæl opplevelse! Er sånt som kan skje, du er en god mamma:Heartpink Håper alt går fint med dere:Heartbigred
 
Babyfall er vanligere enn du tror. Sånt skjer. Det viktigste er at dere tar henne med til undersøkelse umiddelbart. Dette kommer til å gå bra. Klem til deg! Du er en super mamma Victoria!! [emoji173]️
 
Ja.. Vi er på vei til AHUS :( Vel hjemme etter en lang dag datt Leah med hodet først i asfalten. Føler meg som verdens verste mamma :( Blir over i hvertfall til imorgen..

[emoji170][emoji170][emoji170][emoji170][emoji170]
 
Ja.. Vi er på vei til AHUS :( Vel hjemme etter en lang dag datt Leah med hodet først i asfalten. Føler meg som verdens verste mamma :( Blir over i hvertfall til imorgen..

Ånei :Heartred Men du, dette kommer til å gå bra, dere er i trygge hender nå! Dette kan skje den beste :Heartred
 
Alt virket normalt. Får dra hjem nå med åpen retur så fort hun oppfører seg annerledes enn normalt. Legen på AHUS var veldig fornøyd med henne så vi fikk se det an hjemme ❤️
 
Alt virket normalt. Får dra hjem nå med åpen retur så fort hun oppfører seg annerledes enn normalt. Legen på AHUS var veldig fornøyd med henne så vi fikk se det an hjemme [emoji173]️

Så godt å høre!!! [emoji173]️[emoji173]️
 
Alt virket normalt. Får dra hjem nå med åpen retur så fort hun oppfører seg annerledes enn normalt. Legen på AHUS var veldig fornøyd med henne så vi fikk se det an hjemme ❤️

Det var godt å høre. De tåler overraskende mye disse små, og helst mer enn vi tror, så nå håper jeg du klarer å senke skuldrene litt vel vitende om at dere fikk henne undersøkt og heller kan holde øye med, og at dere virkelig slapp med skrekken her. Dette kan skje selv den beste, så jeg håper også at du klarer å legge av deg å klandre deg selv.
 
Åh så skummelt! Godt å høre legen var fornøyd. :Heartred
 
Uff, det er såå fort gjort for de små å dette og slå seg :( Godt å høre at alt så fint ut og at dere kunne reise hjem igjen [emoji3590] Og gratulerer på etterskudd med navnefesten. Håper dere fikk en super dag til tross for avslutningen.
 
Ja, navnefesten! Vi må få referat [emoji56]. Hvordan går det med dere i dag?
 
Gratulerer med vel overstått navnefest! Utrolig ubehagelig å oppleve at Leah datt. Godt at det gikk bra<3 Her har S stupt ned fra sofaen stående rett på hodet en gang, jeg døde innvendig og følte meg uvel lenge etterpå. Det gikk utrolig nok fint, selvom det så ut som nakken knakk :-/ Men man føler seg jo ikke som «mom of the year» etterpå
 
❤️❤️

Først av alt - takk for mange fine ord. Følelsen av å være verdens verste forblir nok en stund til, men Leah har det veldig bra idag og virker ut som hele episoden er glemt. Hjalp veldig at en veldig dyktig barnelege og sykepleier tok oss imot på AHUS. Som de sa, de ser det hele tiden og alle detter i bakken en eller annen gang. Bare fryktelig ekkelt når det først skjer..

Navnefesten var veldig hyggelig, om noe stressende. Følte jeg fikk snakket med halvparten bare og brukte mye tid med Leah da så mange mennesker og bråk ble litt for mye stakkars. Men bæreselen var god å ha da, tross av at jeg neppe bruker den igjen på noen dager.. Leah fikk mye skryt, oppmerksomhet og gaver. Maten og kakene var vellykket! Kommer ikke over hvor mye foreldrene mine og moren til samboer hjalp til. Minimalt vi kjøpte inn selv og eneste jeg lagde var noen kaker + en potetsalat. Luksus for 2 stykk med nytt boliglån på studentbudsjett.

268A9FDD-BAEB-4E43-AA85-C74B6DC2C8F1.jpeg

Ikonisk nok måtte bildet på hovedkaken være siste bildet kvelden før vi dro hjem fra Ullevål hvor Leah jubler for hjemreise ❤️ 50 overnattinger og vi slapp heldigvis nummer 51 i natt.
 
Høres ut som en veldig fin navnefest. :)

Du er ikke verdens verste mamma, de faller 'alle sammen'. :( Fryktelig skummelt når noe sånt skjer, men de tåler jo oftest mye mer enn man tror heldigvis. :Heartred
 
Back
Topp