Ååå, det hørtes slitsomt ut! Ha lav terskel for 60mg Paracet på natt hvis hun virker å ha vondt eller får feber. Håper du har noen rundt deg som kan avlaste deg et par timer så du får deg litt søvn. Det er helt umulig å være våken både natt og dag i dagesvis.
Hurra for flott vektoppgang og lang jente! Tenk, først nå har hun blitt en «vanlig» nyfødt baby. Begynner du å bli utålmodig etter å komme videre? Smil? At hun «finner» hendene sine? Begynner å rulle? «Prater» tilbake osv...
Hun fikk en Paracet i sted, men hjalp ikke nevneverdig. Burde kanskje gitt igår kveld når det stod på som verst, men hun hadde ikke feber så var ikke i tankene i det hele tatt. Sover nå da endelig, og håper/satser på grei søvn i natt før pappaen kommer imorgen. Hundene får klare seg uten allverden lufting. Heldigvis likte hun plutselig sjalet idag, så hjalp litt (fikk hengt opp klærne, luftet hundene og lagd mat)
Hun er visst kort for vekta sier de, men ikke bekymret foreløig. Skal jo ikke måles før i november egentlig. Men ja, utålmodig til tusen! Føler hun har vært i denne nyfødtbobla si siden vi kom hjem (og egentlig før det også). Smil gleder jeg meg veldig til, nå bare ser hun rart på oss. Hendene har hun funnet litt i det siste, suttet på tommelen og hånden om hun er sulten. Og blir overrasket hver gang hun griper i noe Men hun er veldig mye våken for tiden så gleder oss til våkentiden er fylt med babling og kontakt, nå vet jeg helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre med henne. Blir mye geiping, prating og synging, men vanskelig med minimal respons tilbake..
Hvor lang ca er Rolf foresten?