Jeg ser også strek... Får håpe at det viser seg å være slik du ønsker. Er jo helt utrolig om du skulle blitt gravid så lett nå etter alt slitet for å få Leah.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser ingenting
Enig med Jolanda her, men iom at den ikke er sterkere, tror jeg det er den berømte skyggestrekenAltså, ikke for å være kjip men jeg ser steken uten å lete engang. Men den burde jo uansett ha blitt sterkere og det er nok ikke noe Det er nok en av disse skyggestrekene vi ser nå vi gjerne vil se noe.
Jeg bor nært og har vel en digital liggende. Bare å si ifra om du vil ha, VictoriaJa, nå må noen som bor nærme Victoria ta seg en tur med en digital! [emoji1]
Jeg var jo på heeelt feil side Ser negative tester jeg.Jeg bor nært og har vel en digital liggende. Bare å si ifra om du vil ha, Victoria
20:00 ikveld etter kjappe rier ble vi foreldre til lille Leah. Alt foreløpig bra med oss, vi skal snart få se henne på nyfødtintensiven. Litt over en kilo og viftet vekk legen.
Vis vedlegget 256965