Velkommen til verden Leah

Jeg ser også strek... Får håpe at det viser seg å være slik du ønsker. Er jo helt utrolig om du skulle blitt gravid så lett nå etter alt slitet for å få Leah.

Jammen hysj på dere! Den var negativ, ferdig med det :bag:

Jeg ser ingenting heller, men er ikke så dreven i testegamet. :)

760C226C-1B2C-49F9-958B-672747622D5F.jpeg

Er jo ikke sterk her da damer :bag:

Altså, ikke for å være kjip men jeg ser steken uten å lete engang. Men den burde jo uansett ha blitt sterkere og det er nok ikke noe :) Det er nok en av disse skyggestrekene vi ser nå vi gjerne vil se noe.
Enig med Jolanda her, men iom at den ikke er sterkere, tror jeg det er den berømte skyggestreken ;)

Kanskje det er prøver-genet som slår til. Men jeg har også hatt sånn strek uten at det har vært noe da. Så det trenger jo ikke bety baby bare fordi vi ser en skygge [emoji57]

Jeg er igen tester, men jeg ser iiingen strek på de siste bildene. Ikke skygge, ikke svakt, ikke uten zoom, ikke med zoom. Så lurer fælt på hvordan dere ser det [emoji23]

Ja, nå må noen som bor nærme Victoria ta seg en tur med en digital! [emoji1]
Jeg bor nært og har vel en digital liggende. Bare å si ifra om du vil ha, Victoria:-)

Jeg bor nært og har vel en digital liggende. Bare å si ifra om du vil ha, Victoria:)
Jeg var jo på heeelt feil side:-) Ser negative tester jeg.

Ser ingen strek jeg heller. Det er nok til en stor lettelse for dere, så får dere kose dere med frøkna frem til dere er klare for en til [emoji173]️

Tror du blir bedt om å ta en test hos legen før de setter inn spiralen. (Føler legen min sa det da jeg snakket om at jeg vurderte spiral)Så vil uansett se det på den testen om du skulle være kort på vei nå:)

Hadde jo vært et velkomment mirakel, men glad vi får nyte det kommende året med frøkna vår, samt bli 100 prosent sikker på at alt er bra med hennes utvikling sett prematuritet og at vi faktisk vil ha en liten en til :) Å ha barn hjemme om man føder prematurt er jo ikke bare bare, så det er ikke ønskelig heller. Vi får (heldigvis) ta den avgjørelsen senere :)

Og 14/8 setter jeg inn spiral! Skal holde meg unna mannen til da ;)

Høres ut som en god plan, Victoria.
Godt å få fokusert på Leah og nyte foreldrelivet med henne før ny runde etter alt dere har vært gjennom.

Kjenner forøvrig noen som fikk ICSI-barn og beskjed om 0,5% sjanse for å lykkes selv og endte brått med en hjemmelaget...

20:00 ikveld etter kjappe rier ble vi foreldre til lille Leah. Alt foreløpig bra med oss, vi skal snart få se henne på nyfødtintensiven. Litt over en kilo og viftet vekk legen.

❤️❤️

Vis vedlegget 256965

Og idag har vi termin! 3 måneder er du snart også! ❤️ For noen måneder med tårer, glede, bekymringer og kjærlighet ❤️

8A1B3CBB-BC56-4480-86AA-4958DBC50D13.jpeg

Back
Topp