Velkommen til verden Leah

Er det lov å håpe at dere ikke er gravide helt enda, men at dere blir det sånn av dere selv litt etterhvert da?

Og jeg skjønner godt at dette evt. føles litt overkill tidlig å skulle begynne på´an igjen, skjønner det veldig veldig godt. Men om det er tilfelle, så er det jo allikevel ganske fantastisk gitt utgangspunktet.

Helt innafor :) Gjerne om 2-3 år kanskje, men ikke helt ennå :P Men men, klarer vel det meste ;)

Oi spennende det her [emoji85] hadde nok kjøpt en digital bare for å være sikker. [emoji28] Jeg tok en test 25 des bare med tanke på at jeg ikke hadde blødd etter 5 uker fra renselsen/mensen som var 5 uker etter fødsel. Så 25 des var da 10 uker etter og positiv. Vi bare tulla i dagene i forveien med at hva om vi ikke får det denne gangen og så er det positivt [emoji28] sitter snart med en liten i armene. Så ting skjer fort noen ganger [emoji23]

Dere har ingen kjedelig hverdag, det er hvertfall sikkert! Vært innom og lest her innimellom, og skjønner at det har skjedd litt siden sist. Håper testene bare tuller med deg, men er det noen som hadde taklet denne situasjonen så er det du!

Her er det jammen spennende om dagen. Håper for deres del at testene bare tuller med deg, og at et evt søsken kommer når dere ønsker det [emoji4] Selv om jeg tror dere hadde taklet det utmerket om det skulle komme en liten overraskelse også[emoji16]

Oooo. Du vet jammen å lage spenning i hverdagen!

Noen må jo overta :P
Herregud som jeg lo. Dere to, altså.

Her har dere oppdatert oss og latt oss ta del i livet fra NFI siden april og mai, på en helt fantastisk måte, og samtidig vist en umenneskelig styrke. Og dagen etter at Rolf endelig får komme hjem, er det jaggu meg kanskje et nytt barn på vei.

Victoria; Håper du får det som du ønsker med et søsken til Leah om 2-3 år og ikke nå, men jaggu kan det se ut som om hun får det tidligere enn planlagt.

Triller en tur til apoteket imorgen jeg :hilarious:

Men ja, hatt min del av skyggestreker så er ikke direkte bekymret heller :)

:wideyed: også så rolig du tar det! Jeg hadde fått fullstendig panikk. :hilarious:

Lykke til imorgen!
Hadde vært gøy med en hjemmelaget en for dere, men kanskje ikke heeeeelt enda...

Jeg er helt forbløffet! Man hører jo om dem som plutselig kan bli gravid etter å ha hatt ekstreme utfordringer før det.. Og nå.. Jeg trodde virkelig ikke jeg skulle se noe slikt på ekte nei :eek:

Jeg er helt forbløffet! Man hører jo om dem som plutselig kan bli gravid etter å ha hatt ekstreme utfordringer før det.. Og nå.. Jeg trodde virkelig ikke jeg skulle se noe slikt på ekte nei :eek:

Du må ikke ta sorgene/gledene på forskudd da :P Er jo bare en teit test med skygge foreløig (og skal forbli sånn en stund til) ;)

Back
Topp