Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og så til spørsmålet alle vil ha svar på. Er det en liten luring inni der? Vel, jeg vet ikke haha. Klassisk skygge på testen så jeg antar/håper/ønsker ikke det er noe mer. Husker ikke sist vi hadde sex heller, men er nok 10-14 dager siden. Og ja, nye tester er bestilt for dobbeltsjekk
Vis vedlegget 269153
En av få ganger i livet jeg ikke hopper av glede for svak strek og antar jeg er gravid
Hvor raskt dukket streken opp da? Den synes jo uten å myse...
Bestille flere tester ja. Du har stålkontroll. Jeg ville løpt på apoteket.
Dette er etter 3-5 minutter, som pakken sa. Streken kom med engang Er vel mer fornektelse enn stålkontroll.
Wow så spennende! Kanskje ikke før deg hvis ikke du er klar for det, men så utrolig gøy hvis dere har klart det på egenhånd da! Spent på neste test
Oh. Strek med en gang ja. Har den blitt enda sterkere nå da?
Sikker på at du ikke skal jogge til et apotek (eventuelt gå sakte pga bekkenet)? Det er jo altfor spennende dette, og nye tester i posten kommer jo tidligst på mandag.
Herlighet, jeg hadde løpt på apoteket å kjøpt digital [emoji85]
Tror det er derfor jeg er såpass rolig Får se hva jeg gjør, frister jo å vite, samtidig ikke
Syns ikke den er sterkere nei, er nok bare skygge
Kjenner ikke merke så vet ikke hva du kan forvente, men streken synes godt på begge bilder hvert fall.
Skal du vente til ut i neste uke med ny test altså?
Har du hatt mensen etter fødsel? Eller tegn til EL?
Blødd litt av og på, ingenting siste ukene. Men følger jo ikke akkurat med heller
Huff ja, nei, kanskje. Må vel få kjøpt en ny