Velkommen til verden Leah

Og så til spørsmålet alle vil ha svar på. Er det en liten luring inni der? Vel, jeg vet ikke haha. Klassisk skygge på testen så jeg antar/håper/ønsker ikke det er noe mer. Husker ikke sist vi hadde sex heller, men er nok 10-14 dager siden. Og ja, nye tester er bestilt for dobbeltsjekk ;)

Vis vedlegget 269153

En av få ganger i livet jeg ikke hopper av glede for svak strek og antar jeg er gravid :p

Wow så spennende! Kanskje ikke før deg hvis ikke du er klar for det, men så utrolig gøy hvis dere har klart det på egenhånd da! Spent på neste test:joyful:

Hvor raskt dukket streken opp da? Den synes jo uten å myse...

Bestille flere tester ja. Du har stålkontroll. Jeg ville løpt på apoteket. :hilarious:

Dette er etter 3-5 minutter, som pakken sa. Streken kom med engang :P Er vel mer fornektelse enn stålkontroll.

Dette er etter 3-5 minutter, som pakken sa. Streken kom med engang :p Er vel mer fornektelse enn stålkontroll.

Oh. Strek med en gang ja. Har den blitt enda sterkere nå da? :bag:

Sikker på at du ikke skal jogge til et apotek (eventuelt gå sakte pga bekkenet)? Det er jo altfor spennende dette, og nye tester i posten kommer jo tidligst på mandag. :rolleyes:

Heisann, det var det en strek gitt! Er den litt langt til høyre bare?[emoji848]

Sykt om du klarer å vente på fler i posten! Hadde aaaldri jeg klart[emoji23][emoji23]

Aldri brukt disse før, men de lå langt fra hverandre :P

93391B83-43C1-4EC6-8CED-B1726BD99591.jpeg

Wow så spennende! Kanskje ikke før deg hvis ikke du er klar for det, men så utrolig gøy hvis dere har klart det på egenhånd da! Spent på neste test:joyful:

Tror det er derfor jeg er såpass rolig :P Får se hva jeg gjør, frister jo å vite, samtidig ikke :hilarious:

Oh. Strek med en gang ja. Har den blitt enda sterkere nå da? :bag:

Sikker på at du ikke skal jogge til et apotek (eventuelt gå sakte pga bekkenet)? Det er jo altfor spennende dette, og nye tester i posten kommer jo tidligst på mandag. :rolleyes:

Syns ikke den er sterkere nei, er nok bare skygge :bag::hilarious:

Herlighet, jeg hadde løpt på apoteket å kjøpt digital [emoji85]

Herlighet, jeg hadde løpt på apoteket å kjøpt digital [emoji85]

Noen føder augustbarn i august, andre lager søsken til de haha :p Hadde vært koselig bursdsgsgave til samboer det.. :hilarious:

Syns ikke den er sterkere nei, er nok bare skygge :bag::hilarious:

Kjenner ikke merke så vet ikke hva du kan forvente, men streken synes godt på begge bilder hvert fall.

Skal du vente til ut i neste uke med ny test altså? :eek:

Har du hatt mensen etter fødsel? Eller tegn til EL?

Kjenner ikke merke så vet ikke hva du kan forvente, men streken synes godt på begge bilder hvert fall.

Skal du vente til ut i neste uke med ny test altså? :eek:

Har du hatt mensen etter fødsel? Eller tegn til EL?

Blødd litt av og på, ingenting siste ukene. Men følger jo ikke akkurat med heller :p

Huff ja, nei, kanskje. Må vel få kjøpt en ny :nailbiting:

Dette er spennende, Victoria.
Hadde du bodd nær her hadde jeg kommet med digital... synes jeg har sett flere sånne tester på forumet hvor det tilsynelatende ser ut som litt avstand mellom strekene så tror det har noe med produksjon å gjøre. Ser ihvertfall lett strek på begge testene..

Blødd litt av og på, ingenting siste ukene. Men følger jo ikke akkurat med heller :p

Huff ja, nei, kanskje. Må vel få kjøpt en ny :nailbiting:

Jeg følger veldig spent med. :D

Noen merker har jo tydelige skyggestreker, så kan jo hende, men den var nå veldig synlig da.

Meget synlig strek. Og du har tenkt å vente til neste uke?

Jaja. Time will tell

OMG! Jeg ser strek! Tenk om, tenk om! Dette må du finne ut - beste er om du løper til legen NÅ og måler CTG. Hihi.

Forøvrig ikke overrasket om du er gravid. Du er ikke den første jeg vet om som har måttet gjennom prøverør for å få det til første gang, før kroppen "løsner" og ordner opp selv etterpå, lett som en lek.

Oisann! Ville absolutt tatt ny test i kveld ja! Jeg fikk sterkere tester på kvelden alltid.. Håper du får det svaret du ønsker :p

Back
Topp