Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sovet hele dagen, spist minimalt, gulpet mye, vært varm.. Stakkars lille jenten min Heldigvis ingen feber (37,0°). Men har ikke hatt hjerte til å legge henne fra meg utenom når jeg absolutt må spise eller måtte dusje..
Stakkars lille. Du får ha lav terskel for kontakt med legevakten da. Lite væske å gå på med så lav vekt. Og hun er jo ikke født ennå... [emoji854]
Ny veiing
180 gram opp siden sist tirsdag. Mindre enn normalt, men ikke uventet i varmen heller.
3,54 kilo nå og ca 50 cm
Vis vedlegget 268961
Straks termin og helt innafor normal fødselsvekt og lengde. Herlig!
Ja hun var ikke helt enig det der prematurtullet hun altså, ville bare hilse på verden tidlig Godkjent av alt fra vekt til fysio og øyne, bærer foreløpig ingen preg av tidlig fødsel. Folk tror nærmest jeg tuller når jeg sier hun er født uke 27.
Virkelig helt fantastisk den ungen der [emoji1303]. Hvordan går det med dere i dag? Omgangssyken borte?
Mammaen derimot er livredd for at hun er gravid igjen Bekkenløsningen er tilbake for fullt (etter nesten 2 måneder uten) og kvalm/uggen. Men tviler sterkt altså, bare redd for å dobbeltsjekke
Mammaen derimot er livredd for at hun er gravid igjen Bekkenløsningen er tilbake for fullt (etter nesten 2 måneder uten) og kvalm/uggen. Men tviler sterkt altså, bare redd for å dobbeltsjekke
Mannen tullet med meg om det og jeg bare smilte kleint tilbake.. Absolutt ikke klar for en til, vet ikke om vi vil ha fler i det hele tatt..Oh, Holy! I så fall er jeg dypt imponert... jeg er fortsatt litt skjelven etter denne runden [emoji33]
Omg! [emoji87] Det blir jaggu en spennende test på ta! Håper den viser det du vil den skal vise! [emoji12]Mammaen derimot er livredd for at hun er gravid igjen Bekkenløsningen er tilbake for fullt (etter nesten 2 måneder uten) og kvalm/uggen. Men tviler sterkt altså, bare redd for å dobbeltsjekke