Velkommen til verden Leah

Æsj da. God bedring til liten og stor!

God bedring til dere [emoji173]️

Sovet hele dagen, spist minimalt, gulpet mye, vært varm.. Stakkars lille jenten min :( Heldigvis ingen feber (37,0°). Men har ikke hatt hjerte til å legge henne fra meg utenom når jeg absolutt må spise eller måtte dusje..

Stakkars lille. Du får ha lav terskel for kontakt med legevakten da. Lite væske å gå på med så lav vekt. Og hun er jo ikke født ennå... [emoji854]

Stakkars lille. Du får ha lav terskel for kontakt med legevakten da. Lite væske å gå på med så lav vekt. Og hun er jo ikke født ennå... [emoji854]

Spiste heldigvis en del nå som temperaturen ble litt mer levelig ❤️

God bedring

Ny veiing

180 gram opp siden sist tirsdag. Mindre enn normalt, men ikke uventet i varmen heller.

3,54 kilo nå og ca 50 cm :)

6570910D-0B7B-467A-8659-62A5FEBE5FAF.jpeg

Straks termin og helt innafor normal fødselsvekt og lengde. Herlig!

Ja hun var ikke helt enig det der prematurtullet hun altså, ville bare hilse på verden tidlig :P Godkjent av alt fra vekt til fysio og øyne, bærer foreløpig ingen preg av tidlig fødsel. Folk tror nærmest jeg tuller når jeg sier hun er født uke 27.

Nydelige lille [emoji7] hun er jo helt fantastisk :)

Ja hun var ikke helt enig det der prematurtullet hun altså, ville bare hilse på verden tidlig :P Godkjent av alt fra vekt til fysio og øyne, bærer foreløpig ingen preg av tidlig fødsel. Folk tror nærmest jeg tuller når jeg sier hun er født uke 27.

Virkelig helt fantastisk den ungen der [emoji1303]. Hvordan går det med dere i dag? Omgangssyken borte?

Virkelig helt fantastisk den ungen der [emoji1303]. Hvordan går det med dere i dag? Omgangssyken borte?

Sta og bestemt i hvertfall :P Blir morsomt om noen år haha. Begynner sikkert med politikk eller som saksbehandler i NAV :hilarious:

Gikk heldigvis sakte men sikkert bort igår :shy:

Mammaen derimot er livredd for at hun er gravid igjen :nailbiting: Bekkenløsningen er tilbake for fullt (etter nesten 2 måneder uten) og kvalm/uggen. Men tviler sterkt altså, bare redd for å dobbeltsjekke :hilarious:

Mammaen derimot er livredd for at hun er gravid igjen :nailbiting: Bekkenløsningen er tilbake for fullt (etter nesten 2 måneder uten) og kvalm/uggen. Men tviler sterkt altså, bare redd for å dobbeltsjekke :hilarious:

Oh, Holy! I så fall er jeg dypt imponert... jeg er fortsatt litt skjelven etter denne runden [emoji33]

:nailbiting:

Oh, Holy! I så fall er jeg dypt imponert... jeg er fortsatt litt skjelven etter denne runden [emoji33]
Mannen tullet med meg om det og jeg bare smilte kleint tilbake.. Absolutt ikke klar for en til, vet ikke om vi vil ha fler i det hele tatt..

Men er nok bare kroppen som tuller så skal innom kiropraktor imorgen i hvertfall :)

Omg! [emoji87] Det blir jaggu en spennende test på ta! Håper den viser det du vil den skal vise! [emoji12]

Back
Topp