Jo, men hadde det ikke da vært typisk om neste pøbel var enda verre? [emoji23] [emoji87]August du august! Men nei, brukte 2 1/2 og prøverør på denne pøbelen så tviler haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, men hadde det ikke da vært typisk om neste pøbel var enda verre? [emoji23] [emoji87]August du august! Men nei, brukte 2 1/2 og prøverør på denne pøbelen så tviler haha
Jo, men hadde det ikke da vært typisk om neste pøbel var enda verre? [emoji23] [emoji87]
Mammaen derimot er livredd for at hun er gravid igjen Bekkenløsningen er tilbake for fullt (etter nesten 2 måneder uten) og kvalm/uggen. Men tviler sterkt altså, bare redd for å dobbeltsjekke
Godt hun ble frisk igjen rimelig fort. Håper bekkenet ditt også straks er bra.Sta og bestemt i hvertfall Blir morsomt om noen år haha. Begynner sikkert med politikk eller som saksbehandler i NAV
Gikk heldigvis sakte men sikkert bort igår
Håper alle de andre faktisk er interessert i å være i en barselgruppe. Med nr 2 ble jeg plassert i en gruppe med 9 mødre tror jeg. Blanding av aldere, bosted og første, andre og tredjegangs. Det dummeste med hvordan vi var satt sammen var at noen ønsket en aktiv barselgruppe, mens andre deriblant jeg, egentlig hadde mer enn nok å fylle dagene med fra før, og strengt tatt ikke ønsket å være i noen barselgruppe. Selv om 9 pers gir rom for at noen trekker seg unna, så får man jo litt dårlig samvittighet for å gjøre det når det bare blir noen få igjen.Fikk også innkallelse til barselgruppe idag. Første dato er 14/8. Veldig spent og nervøs kjenner jeg, håper veldig på god klaff med de 3-4 andre mødrene. Spent på alt fra alder til erfaring. Hadde vært godt med noen jevngamle i samme situasjon.
Også lurer jeg.. Hva gjøres første møtet? Forteller man raskt om seg selv og lille?
Nei, det ble innkalt til førstehjelpskurs for baby. Det ville jeg ha med meg. Så ble det informert om at vi som hadde kurs sammen var å anse som barselgruppe.Det er jo bare å takke nei? Jeg ble spurt om jeg ville være med, før jeg ble innkalt
Jeg har tendenser til bekkenløsning til hver TR Blir bedre, heldigvis! Men jeg er litt lei bekkenløsningssymptomer nå, etter 2 år med det!
Håper alle de andre faktisk er interessert i å være i en barselgruppe. Med nr 2 ble jeg plassert i en gruppe med 9 mødre tror jeg. Blanding av aldere, bosted og første, andre og tredjegangs. Det dummeste med hvordan vi var satt sammen var at noen ønsket en aktiv barselgruppe, mens andre deriblant jeg, egentlig hadde mer enn nok å fylle dagene med fra før, og strengt tatt ikke ønsket å være i noen barselgruppe. Selv om 9 pers gir rom for at noen trekker seg unna, så får man jo litt dårlig samvittighet for å gjøre det når det bare blir noen få igjen.
Jepp. Best om man blir spurt om man er interessert først Vi var med på knøttesang, babysvømming og familiespeider. To gode venninner hadde jevnaldrende. 2-åringen krevde sitt, og noen ganger må man jo få vasket klær også Hadde virkelig ikke behov for mer å fylle ukene med.Ja enig i det. Man må jo ønske det, spesielt når man er så få. Men samtidig full forståelse for at alle ikke orker, vet ikke hvordan hverdagen min hadde vært om hun kom nå
Jepp. Best om man blir spurt om man er interessert først Vi var med på knøttesang, babysvømming og familiespeider. To gode venninner hadde jevnaldrende. 2-åringen krevde sitt, og noen ganger må man jo få vasket klær også Hadde virkelig ikke behov for mer å fylle ukene med.
August du august! Men nei, brukte 2 1/2 og prøverør på denne pøbelen så tviler haha
Viktig å ta en avklaring på hva folk ønsker da. Sånn at de som vil ha en aktiv gruppe kan det og de andre kan slippe...Håper alle de andre faktisk er interessert i å være i en barselgruppe. Med nr 2 ble jeg plassert i en gruppe med 9 mødre tror jeg. Blanding av aldere, bosted og første, andre og tredjegangs. Det dummeste med hvordan vi var satt sammen var at noen ønsket en aktiv barselgruppe, mens andre deriblant jeg, egentlig hadde mer enn nok å fylle dagene med fra før, og strengt tatt ikke ønsket å være i noen barselgruppe. Selv om 9 pers gir rom for at noen trekker seg unna, så får man jo litt dårlig samvittighet for å gjøre det når det bare blir noen få igjen.
Jepp. Men hadde vært enda bedre om bare de som var interessert i utgangspunktet hadde blitt plassert i grupperViktig å ta en avklaring på hva folk ønsker da. Sånn at de som vil ha en aktiv gruppe kan det og de andre kan slippe...
Og så til spørsmålet alle vil ha svar på. Er det en liten luring inni der? Vel, jeg vet ikke haha. Klassisk skygge på testen så jeg antar/håper/ønsker ikke det er noe mer. Husker ikke sist vi hadde sex heller, men er nok 10-14 dager siden. Og ja, nye tester er bestilt for dobbeltsjekk
Vis vedlegget 269153
En av få ganger i livet jeg ikke hopper av glede for svak strek og antar jeg er gravid
Og så til spørsmålet alle vil ha svar på. Er det en liten luring inni der? Vel, jeg vet ikke haha. Klassisk skygge på testen så jeg antar/håper/ønsker ikke det er noe mer. Husker ikke sist vi hadde sex heller, men er nok 10-14 dager siden. Og ja, nye tester er bestilt for dobbeltsjekk
Vis vedlegget 269153
En av få ganger i livet jeg ikke hopper av glede for svak strek og antar jeg er gravid