Velkommen til verden Leah

31D69F6A-C3F8-420B-80FE-C61F931D8104.jpeg FDAA6445-866F-421C-B298-1D0041E0E64E.jpeg

Ny test (RFSU, har ikke apotek her) og rimelig blank så da puster jeg ut og lever i god tro om at jeg foreløpig kun har en baby ;)

Og bare hyggelig for morgendrama. Må nesten finne fram popcorn på sånt :P

Vel, hva er følsomheten på de forskjellige testene? Det har jo masse å si!

Ja, er det ikke strek til venstre? Eller så er det bare drama queenen i meg som ser det [emoji85]

10 på begge stod det.. Haha huff, får kjøpe en ny imorgen eller lørdag av de fra apoteket
Ikke meningen å stresse deg. ;) Kjenner jeg er skikkelig glad på dine vegne hvis det stemmer! Men bare hvis du er det også da selvsagt...

Chillpill som vanlig jeg altså :P

Men haha, skulle tatt seg ut.. Tror samboeren min får seg et realt sjokk! Men samtidig han som ikke har brukt kondom :bag::hilarious:

Fikk litt sånn flashback fra november/desember da vi alle var litt usikre på om det faktisk var positivt resultat eller ei, nostalgisk [emoji173]️

Jeg ser jo fortsatt en strek jeg da, på den øverste der i alle fall. Himmel. Stakkar, du får neppe ro i sjelen før det har gått en dag eller to med atter 10-15 tester. Hoi hoi.

Blir enda en maibaby det da! :woot:

Fikk litt sånn flashback fra november/desember da vi alle var litt usikre på om det faktisk var positivt resultat eller ei, nostalgisk [emoji173]️
Haha, jeg var nok aldri i tvil på testen sånn sett, fikk strek tvert! Men jeg var jo allerede da i uke 6. :hilarious:

Oi, her skjer det ting skjønner jeg! Lykke til med testing videre, syns jeg ser strek på alle testene bortsett fra den siste!

Jeg fikk negativ digital 10 dpo og positiv først 11 dpo, så ville ikke konkludert helt enda altså! Spennende, lykke til, håper du får det resultatet du ønsker deg [emoji846]

Bare så det er sagt så satser vi på null baby altså, vil helst ha denne babyen for meg selv en stund ❤️❤️

Tok en RFSU dagen før IKM og streken vistes ikke før flere timer etterpå. Bare så det er sagt 9+2 i dag.

Er det lov å håpe at dere ikke er gravide helt enda, men at dere blir det sånn av dere selv litt etterhvert da?

Og jeg skjønner godt at dette evt. føles litt overkill tidlig å skulle begynne på´an igjen, skjønner det veldig veldig godt. Men om det er tilfelle, så er det jo allikevel ganske fantastisk gitt utgangspunktet.

Back
Topp