Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det jeg har hørt også!Jeg ser strek her også jeg? Er ikke RFSU ganske lite følsomme også?
Vel, hva er følsomheten på de forskjellige testene? Det har jo masse å si!
Ikke meningen å stresse deg. Kjenner jeg er skikkelig glad på dine vegne hvis det stemmer! Men bare hvis du er det også da selvsagt...10 på begge stod det.. Haha huff, får kjøpe en ny imorgen eller lørdag av de fra apoteket
Haha, jeg var nok aldri i tvil på testen sånn sett, fikk strek tvert! Men jeg var jo allerede da i uke 6.Fikk litt sånn flashback fra november/desember da vi alle var litt usikre på om det faktisk var positivt resultat eller ei, nostalgisk [emoji173]️
Haha, jeg var nok aldri i tvil på testen sånn sett, fikk strek tvert! Men jeg var jo allerede da i uke 6.
Okei okei, da krysser jeg fingre for at den er negativ. Tror jeg...Bare så det er sagt så satser vi på null baby altså, vil helst ha denne babyen for meg selv en stund
Okei, da krysser man fingrene for at neste er negativ.Bare så det er sagt så satser vi på null baby altså, vil helst ha denne babyen for meg selv en stund
Bare så det er sagt så satser vi på null baby altså, vil helst ha denne babyen for meg selv en stund [emoji173]️[emoji173]️