Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for friskmeldte øyne! Ortopedmammaen her er litt bekymret for at ingen har sjekket Rolf sine hofter, men det blir vel gjort på 6-ukers kontrollen...
Fantastisk [emoji173]️ Tenk at hun har vært her i 3 mnd allerede. Det er så godt å lese om hvor bra hun takler at hun kom for tidlig. SuperbabyOg idag har vi termin! 3 måneder er du snart også! [emoji173]️ For noen måneder med tårer, glede, bekymringer og kjærlighet [emoji173]️
Vis vedlegget 269696
De tok vel vanlig sjekk før hjemreise?Hurra for friskmeldte øyne! Ortopedmammaen her er litt bekymret for at ingen har sjekket Rolf sine hofter, men det blir vel gjort på 6-ukers kontrollen...
Gratulerer med dagen i går. Jeg smelter <3Og idag har vi termin! 3 måneder er du snart også! For noen måneder med tårer, glede, bekymringer og kjærlighet
Vis vedlegget 269696
Oppdatering
Vekt: 4240 gram (over 3 kilo fra fødsel)
Lengde: 50 cm (+14 cm fra fødsel)
Går egentlig veldig fint med oss. Vi nyter som regel, men denne uken har vært tung.
Vis vedlegget 272236
Torsdag var det tid for første ordentlige vaksine. Å stikke nåla inn i muskelen på en så liten ei var ikke bare bare, så ble MYE skrik og gråt. Roet seg fint ned på meg av utmattelse etterpå og sov store deler av ettermiddagen før hun utpå kvelden fikk det skrikekoret. Tydelig at noe var vondt og ingenting hjalp. Pågikk i 2 timers tid før hun slukner helt på puppen. Utover natten ble det hyppige våkninger, men lite spising.
Fredagen ønsker jeg bare glemme egentlig. Gråt, sutring, spising og mer gråt. En utslitt mamma med gråtende baby med få pauser fra 20-00, så hyppig amming hver 1-2 time hele natten. Hjalp ikke at jeg er hjemme alene hele helgen med 2 hunder.. Dagen idag har også bestått av gråt, lite søvn, mye spising og attpåtil dårlig mamma.