Velkommen til verden Leah

Og øynene helt friskmeldte idag, så nå kan vi nyte uten turer på sykehuset hver uke :) Kun ultralyd på hoftene på fredag igjen før neste sykehusbesøk blir november om ingenting spesielt skjer før den tid :)

Hurra for friskmeldte øyne! Ortopedmammaen her er litt bekymret for at ingen har sjekket Rolf sine hofter, men det blir vel gjort på 6-ukers kontrollen...

Hurra for friskmeldte øyne! Ortopedmammaen her er litt bekymret for at ingen har sjekket Rolf sine hofter, men det blir vel gjort på 6-ukers kontrollen...

Her sjekket legen før hjemreise, men vi ba selv om ultralyd grunnet historie med HD :)

Og idag har vi termin! 3 måneder er du snart også! [emoji173]️ For noen måneder med tårer, glede, bekymringer og kjærlighet [emoji173]️

Vis vedlegget 269696
Fantastisk [emoji173]️ Tenk at hun har vært her i 3 mnd allerede. Det er så godt å lese om hvor bra hun takler at hun kom for tidlig. Superbaby :D

Hun er så vakker! ❤️

Skjønne Leah[emoji7][emoji7][emoji173] Tenk snart 3 mnd[emoji173] Lille, store tøffe Leah[emoji173][emoji173]

Gratulerer med termindag

De tok vel vanlig sjekk før hjemreise?
Eller lå han i seteleie?

Vakker liten pike [emoji7][emoji173]️

Gratulerer så mye, dette hadde jeg ikke fått med meg <3 for ei fin lita jente!

Oppdatering

Vekt: 4240 gram (over 3 kilo fra fødsel)
Lengde: 50 cm (+14 cm fra fødsel)

Går egentlig veldig fint med oss. Vi nyter som regel, men denne uken har vært tung.

BDFFE044-C2EC-4D07-A262-05E19562A3F4.jpeg

Torsdag var det tid for første ordentlige vaksine. Å stikke nåla inn i muskelen på en så liten ei var ikke bare bare, så ble MYE skrik og gråt. Roet seg fint ned på meg av utmattelse etterpå og sov store deler av ettermiddagen før hun utpå kvelden fikk det skrikekoret. Tydelig at noe var vondt og ingenting hjalp. Pågikk i 2 timers tid før hun slukner helt på puppen. Utover natten ble det hyppige våkninger, men lite spising.

Fredagen ønsker jeg bare glemme egentlig. Gråt, sutring, spising og mer gråt. En utslitt mamma med gråtende baby med få pauser fra 20-00, så hyppig amming hver 1-2 time hele natten. Hjalp ikke at jeg er hjemme alene hele helgen med 2 hunder.. Dagen idag har også bestått av gråt, lite søvn, mye spising og attpåtil dårlig mamma.

Huff. God bedring til mammaen og så håper jeg at Leah får det bedre og. :Heartred

Så fint å lese at hun vokser seg stor og sterk[emoji173]️

God bedring til deg vennen, og håper vesla roer seg litt snart slik at du får sovet litt[emoji173]️

Ååh, kjenner jeg gruer meg til vaksineringa. :sorry: Håper dere får bedre dager snart, begge to. :Heartred Høres slitsomt ut med dårlig form, utilpass baby og å være aleine med hunder i tillegg.

Ååå, det hørtes slitsomt ut! Ha lav terskel for 60mg Paracet på natt hvis hun virker å ha vondt eller får feber. Håper du har noen rundt deg som kan avlaste deg et par timer så du får deg litt søvn. Det er helt umulig å være våken både natt og dag i dagesvis.

Hurra for flott vektoppgang og lang jente! Tenk, først nå har hun blitt en «vanlig» nyfødt baby. Begynner du å bli utålmodig etter å komme videre? Smil? At hun «finner» hendene sine? Begynner å rulle? «Prater» tilbake osv...

Oppdatering
Vekt: 4240 gram (over 3 kilo fra fødsel)
Lengde: 50 cm (+14 cm fra fødsel)

Går egentlig veldig fint med oss. Vi nyter som regel, men denne uken har vært tung.

Vis vedlegget 272236

Torsdag var det tid for første ordentlige vaksine. Å stikke nåla inn i muskelen på en så liten ei var ikke bare bare, så ble MYE skrik og gråt. Roet seg fint ned på meg av utmattelse etterpå og sov store deler av ettermiddagen før hun utpå kvelden fikk det skrikekoret. Tydelig at noe var vondt og ingenting hjalp. Pågikk i 2 timers tid før hun slukner helt på puppen. Utover natten ble det hyppige våkninger, men lite spising.

Fredagen ønsker jeg bare glemme egentlig. Gråt, sutring, spising og mer gråt. En utslitt mamma med gråtende baby med få pauser fra 20-00, så hyppig amming hver 1-2 time hele natten. Hjalp ikke at jeg er hjemme alene hele helgen med 2 hunder.. Dagen idag har også bestått av gråt, lite søvn, mye spising og attpåtil dårlig mamma.

Styrkeklem til deg!

Back
Topp