Sonden ble fraværende på prøvetid til fredagen. Om hun ikke har gått ned og virker fornøyd settes den ikke på igjen. Opp 25 gram siden fredag, men var visst innafor.
Så deilig håper det stiger nok til fredag sånn dere slipper den mer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sonden ble fraværende på prøvetid til fredagen. Om hun ikke har gått ned og virker fornøyd settes den ikke på igjen. Opp 25 gram siden fredag, men var visst innafor.
Så flottFor en (amme)dag! Hun har vært så flink etter kl 8 idag Ammet effektivt ca 10 min kl 8, 11, 14 (flere økter her mellom 14-15), 17, 20 og nå kl 22. Bestemt seg for å ikke ha sonde hun nå
Flinke Leah!For en (amme)dag! Hun har vært så flink etter kl 8 idag Ammet effektivt ca 10 min kl 8, 11, 14 (flere økter her mellom 14-15), 17, 20 og nå kl 22. Bestemt seg for å ikke ha sonde hun nå
Flinke Leah! Jeg er superimponert... En dag uten pumping? Finnes de? Jeg må nok finne meg i pumping i mange måneder fortsatt.
Flinke Leah!
Kos dere videre og nyt. Snart er dere heeeelt uten annen innblanding enn HS og vanlige kontroller vet du.
Var det nå snart dere egentlig skulle til Danmark med familien?
Jeg har meldt meg frivillig til daglig pumping i et halvår.....Flinke Leah! Jeg er superimponert... En dag uten pumping? Finnes de? Jeg må nok finne meg i pumping i mange måneder fortsatt.
Jeg har meldt meg frivillig til daglig pumping i et halvår.....
Jeg forbanner mest av alt bomringen som tar 59kr for at jeg skal få lov til å levere melka til Ahus.U crazy woman!
Jeg forbanner mest av alt bomringen som tar 59kr for at jeg skal få lov til å levere melka til Ahus.
Trodde det bare var per liter og at det skulle være kompensasjonen for reisa. Fikk ikke noe for reise da jeg leverte til rikshospitalet. Kanskje de antok jeg skulle levere reiseregning uten å informere meg om det.Du får vel igjen reiseutgifter? Her får man igjen reiseutgifter (bom, bensin og parkering) samt en liten sum per liter melk.
Trodde det bare var per liter og at det skulle være kompensasjonen for reisa. Fikk ikke noe for reise da jeg leverte til rikshospitalet. Kanskje de antok jeg skulle levere reiseregning uten å informere meg om det.
Hun på mottaket spurte meg hvordan jeg reiste, og jeg svarte t-bane. Kanskje hun trodde jeg hadde månedskort og dermed ingen ekstrautgifter?Her fikk jeg eget ark for reiseutgifter også. Jeg skal jo ikke garantere at det er likt over hele landet da.