Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir det sånn at permisjonen starter dagen etter siste møte med hjemmesykehus og at det har vært omsorgspermisjon eller noe sånt til nå?Ny veiing idag og vekten viste 2930 gram med bleie. Sist tirsdag var den 2810 med bleie så veldig fornøyd med første uken med bare (m)amming. Mindre stress for alle parter og hun/vi koser oss helt ledningsfri. Og da antar jeg siste møte med hjemmesykehuset blir imorgen!
Vis vedlegget 266241
Så fantastisk! Over 100gram opp første uken uten sonde er jo kjempebra! Utrolig godt jobba!!Ny veiing idag og vekten viste 2930 gram med bleie. Sist tirsdag var den 2810 med bleie så veldig fornøyd med første uken med bare (m)amming. Mindre stress for alle parter og hun/vi koser oss helt ledningsfri. Og da antar jeg siste møte med hjemmesykehuset blir imorgen!
Vis vedlegget 266241
Blir det sånn at permisjonen starter dagen etter siste møte med hjemmesykehus og at det har vært omsorgspermisjon eller noe sånt til nå?
Ja, den bør jo gjelde fra utskriving.Nei, den startet visst dagen etter hjemreise. Men skal dobbeltsjekke da jeg syns det er merkelig siden hun ikke blir skrevet ut offisielt før imorgen.
Nei, den startet visst dagen etter hjemreise. Men skal dobbeltsjekke da jeg syns det er merkelig siden hun ikke blir skrevet ut offisielt før imorgen.
Det er det der jeg også er redd for hvis vi sleper med oss Rolf hjem med sonde. Ikke gøy å bruke permisjonstid på sondemating og kontroller annenhver dag på sykehuset...
Gi et pip om hva du finner ut [emoji6]
Forøvrig totalt verdt å reise hjem uansett tross sondemat og kontroller hele tiden altså
Joda, men jeg skal bare ha seks uker permisjon etter hjemreise, før jeg starter å jobbe annenhver uke. Vil ikke bruke de ukene på «sykehusaktiviteter». Får vurdere når det nærmer seg, hvor lei vi er [emoji13][emoji41]
Så flott oppgang uten sonde, helt kjempe. Enda mer kjekt at hjemmesykehuset er på vei ut. Da er dere liksom helt normale da, uten styr og stell! Juhu!
Så fantastisk Victoria [emoji173][emoji173][emoji173] 2930g er jo kanonbra! Mer enn hva jenta vår veide når vi kom hjem fra sykehuset.Ny veiing idag og vekten viste 2930 gram med bleie. Sist tirsdag var den 2810 med bleie så veldig fornøyd med første uken med bare (m)amming. Mindre stress for alle parter og hun/vi koser oss helt ledningsfri. [emoji173]️ Og da antar jeg siste møte med hjemmesykehuset blir imorgen!
Vis vedlegget 266241
Blir nok kontroller fremover, men greit å være selvberget så man får dratt litt ut av huset
Jau, det regnet jeg med. Men hverdagen blir litt mer normal og ikke minst trådløs, vil jeg tro. Deilig å kunne styre dagene litt selv!
Ja stemmer det! Men hvordan vil det fungere med amming osv egentlig? Nysgjerrig når man gjør utenfor normalen Gjorde dere samme med guttene?