Velkommen til verden Leah

Leah 9 uker (og 2 dager) ❤️

Idag ble vi offisielt skrevet ut av NAT (hjemmesykehus AHUS)! Gledens daga! Opp 90 gram siden fredag og da var vi godkjent for å klare oss selv, men med oppfølging av helsestasjonen så klart. En svært deilig følelse! Nå har frøkna i sin helhet spist selv i over en uke :D

Vekt idag: 2930 gram

Lengden er ikke målt siden hjemreise for 2 uker siden, men regner med den blir målt neste torsdag når vi skal til HS.

Vi nyter hverdagen tross lite søvn på mor, mye amming og litt overkant mye jobbing på far. Tenk at det var deg vi ventet på alle disse årene ❤️

Vis vedlegget 266393
Fantastisk ☺️

Leah 9 uker (og 2 dager) ❤️

Idag ble vi offisielt skrevet ut av NAT (hjemmesykehus AHUS)! Gledens dag! Opp 90 gram siden fredag og da var vi godkjent for å klare oss selv, men med oppfølging av helsestasjonen så klart. En svært deilig følelse! Nå har frøkna i sin helhet spist selv i over en uke :D

Vekt idag: 2930 gram

Lengden er ikke målt siden hjemreise for 2 uker siden, men regner med den blir målt neste torsdag når vi skal til HS.

Vi nyter hverdagen tross lite søvn på mor, mye amming og litt overkant mye jobbing på far. Tenk at det var deg vi ventet på alle disse årene ❤️

Vis vedlegget 266393
Ah nommen <3 her sitter jeg å begynner å gråte fordi jeg er så rørt. For en sterk kriger dere har fått! Og hun ser så bedagelig ut der hun ligger. Aldeles nydelig <3 :D Kjekt å lese om prosessen deres :) masse masse lykke til i tiden fremover. Kjekt at du holder oss oppdatert :D <3

Gratulerer med utskrivelse og endelig kan dere senke skuldrene og nyte barseltiden [emoji4]

Gratulerer så mye med Leah og at dere endelig er hjemme og utskrevet!:):Heartred Fikk plutselig mindre tid til bv etter jeg ble mamma så jeg er litt treig:P

Gratulerer med utskriving :D
Hun er fantastisk nydelig [emoji173]️

Gratulerer med utskriving og ja, tenk at det var henne dere ventet på! Nyt det!! Tiden går så ALT for fort! :Heartred

Når hu mor er lei av de samme klærne i str 44 så er det greit at str 50 snart passer :) Trolig bikket 3 kilo idag også, skal vi tro forrige ukes utvikling ❤️

6CC3642A-2117-4EDB-8F1D-75BADD6F772A.jpeg

Bare å bruke klærne fra de er for store til de er for små... husk å finne frem str 56 når 50 begynner å passe ok. Ellers blir det fort en mellomstørrelse som knapt brukes før str 62.

Så fine dere er! Tenk at hun snart bikker 3 kg - da må dere flagge [emoji6].

Hipp hipp for 9 uker, permanent trådløs baby uten hjemmesykehus og (straks) 3 kg! Helt herlig!

Bare å bruke klærne fra de er for store til de er for små... husk å finne frem str 56 når 50 begynner å passe ok. Ellers blir det fort en mellomstørrelse som knapt brukes før str 62.

Ja, rydder nok vekk majoriteten av 44 etter helgen :) En del er allerede ryddet vekk da det var blitt litt knapt. Men ullpysjene beholdes til de er for små ;)

Ja, rydder nok vekk majoriteten av 44 etter helgen :) En del er allerede ryddet vekk da det var blitt litt knapt. Men ullpysjene beholdes til de er for små ;)

Lurt. Bare å se hva som passer og lukke øynene for størrelse... [emoji12]. Får dere helsestasjonen hjem på besøk hver uke fremover nå, eller må dere gå dit selv?

Godt tips.

Med førstemann drøyet jeg hver str veldig, så når vi gikk til ny str var det nesten for smått det også [emoji28]

Lurt. Bare å se hva som passer og lukke øynene for størrelse... [emoji12]. Får dere helsestasjonen hjem på besøk hver uke fremover nå, eller må dere gå dit selv?

Ja, blir litt på øyemål, men tviler på at jeg gidder involvere 56 før uti august :P

Vi må ned. Har time torsdag, hun i skranken mente vi først ikke skulle ha time før 8/8.. Da satte jeg ned foten.

Skriver under på denne [emoji14]
Har alltid neste størrelse vasket og klart, for husker godt jeg sto der med bodien i str 50 som plutselig ikke passa. Kunne sverget på at han brukte den to dager i forveien [emoji23]

Ja, blir litt på øyemål, men tviler på at jeg gidder involvere 56 før uti august :P

Vi må ned. Har time torsdag, hun i skranken mente vi først ikke skulle ha time før 8/8.. Da satte jeg ned foten.

Rart det er så ulikt. Vi har fått beskjed om at de kommer hjem til oss en gang i uken den første måneden etter utreise...

Rart det er så ulikt. Vi har fått beskjed om at de kommer hjem til oss en gang i uken den første måneden etter utreise...
Aldri fått hjemmebesøk jeg. Dro til helsestasjon en gang i uka med eldste (fordi jeg hadde fått beskjed om å gjøre det), siden han ikke på langt nær hadde lært seg å spise seg mett fra pupp da vi ble kastet ut fra sykehuset.

Back
Topp