Rart det er så ulikt. Vi har fått beskjed om at de kommer hjem til oss en gang i uken den første måneden etter utreise...
Merkelig.. Kan være siden det er en del ferieavvikling osv. Var ingen der forrige uke..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rart det er så ulikt. Vi har fått beskjed om at de kommer hjem til oss en gang i uken den første måneden etter utreise...
Du har enda mange år på deg til å avgjøre om det blir flere, og liten grunn til å tro at en eventuell neste gang blir på samme måte.Blæhhhhh. Begynt å kjenne på de siste dagene at jeg er litt snurt av mangelen på de siste månedene med stor mage, skikkelig spark og alt som medfølger. Og selvfølgelig vanlig fødsel med påfølgende baby på brystet.. Sjeleglad jeg har henne hos meg og jeg har virkelig vært veldig heldig, men akk. Spesielt nå som det trolig ikke blir fler med den veien vi har hatt
Blæhhhhh. Begynt å kjenne på de siste dagene at jeg er litt snurt av mangelen på de siste månedene med stor mage, skikkelig spark og alt som medfølger. Og selvfølgelig vanlig fødsel med påfølgende baby på brystet.. Sjeleglad jeg har henne hos meg og jeg har virkelig vært veldig heldig, men akk. Spesielt nå som det trolig ikke blir fler med den veien vi har hatt
Så fantastisk utvikling for Leah!