Velkommen til verden Leah

Trodde det bare var per liter og at det skulle være kompensasjonen for reisa. Fikk ikke noe for reise da jeg leverte til rikshospitalet. Kanskje de antok jeg skulle levere reiseregning uten å informere meg om det.
Før ihvertfall har det vært en sum pr liter melk som er kompensasjon for reiseutgifter, strøm til pumpa etc. De har nemlig ikke lov å betale for melka i seg selv som sådan

Før ihvertfall har det vært en sum pr liter melk som er kompensasjon for reiseutgifter, strøm til pumpa etc. De har nemlig ikke lov å betale for melka i seg selv som sådan
Sånn jeg oppfattet det også. Gir ikke melk for å tjene på det selv. Det er jo for å hjelpe de små som trenger litt starthjelp. Greit å få dekket utgifter da.

Jeg fikk nå hvert fall betalt reiseutgifter ved siden av i 2016. Så skulle summen per liter være for utstyr, strøm osv. Sikkert for å få det mest mulig likt iom at reiseutgifter er den største variabelen. :)

Hun på mottaket spurte meg hvordan jeg reiste, og jeg svarte t-bane. Kanskje hun trodde jeg hadde månedskort og dermed ingen ekstrautgifter?

Mulig det. Eller mulig det er ulik praksis. :)

Skal ikke dra diskusjonen videre Victoria. Sorry!

Så godt å (forhåpentligvis) være kvitt sonden og godt i gang med amming :Heartred

Beklager at vi kuppet tråden din litt med melkebankbetalingsdiskusjon, Victoria. Litt lett å glemme hva slags tråd man egentlig er på dessverre. Vi heier videre på dere :)

Vi har hatt bæsj! Massevis av bæsj, ramlet bare plutselig ut. Ikke diaré konsistens, men blødt. Og en sulten, fornøyd frøken etterpå :D

Det er litt som å restarte ungen... det meste ordner seg etter en slik runde!

Godt når proppen løsner. Vet jo selv hvor godt det er å få lettet på trykket liksom ...nytt menneske etterpå! :p

Liten klistremerke baby idag gitt ❤️ Full gråt om hun må ligge alene. Men men, var minimalt med søvn i natt så får bare ta det som et tegn på at sengen og avslapning er det som gjelder idag. Bare vi får luftet hunden etterpå så går det nok seg til :)

Vekten var samme som onsdag så da blir sonden fraværende frem til ny kontroll neste onsdag. Om hun ikke har gått opp i vekt da skulle vi lage en plan videre, men de tviler på at sonden kommer tilbake. Var heller snakk om flaske med tillegg. Hun trives godt og har mange tissebleier gjennom dagen så er ikke så bekymret :)

Nyt helga med flinke Leah

Så deilig å slippe sonden foreløpig og antakelig i det hele tatt. Slike døgn som dette har de fleste innimellom. Heier på dere og håper dere får en nydelig helg!

Rolf er supermisunnelig på Leah som får velge matmengden sin selv. Krysser fingrene for at hun klatrer oppover i vekt til onsdag, og forblir sondefri! Klistremerke høres slitsomt ut. Du trenger en bæredevice - tubetopp, sjal eller sele, ellers dauer skuldrene dine...

Åh, ikke fått lest i det siste pga travelt, men så gode oppdateringer! Håper vekta går rette veien nå <3 Det er et evig styr det med vekt og mat i starten, og særlig for dere, men vips går tida og plutselig tenker du ikke bare gram og ml lengre <3 Lover!

Hvordan står det til med dere?

Går veldig fint. Lite søvn og mye amming :p Plutselig fått den normale barseltiden tilbake! ❤️

Koselig å høre ❤️
De første tre månedene er gsnske intense (selv uten å være prematur). Lite søvn :p
Du får legge deg nedpå når muligheten er der. Veldig koselig å sove litt sammen med babyen på dagtid ❤️

Tenker gå innom helsestasjonen imorgen for veiing. 1 uke siden sist da, spent på hva den viser nå med amming 1 uke :)

Lykke til med veiing. Fantastisk å lese hvor bra hun klarer seg. :)

Back
Topp