Velkommen til verden Leah

Hurra!

Nytt besøk av hjemmesykehus idag. Ny vekt er 2830 gram i følge deres vekt, opp 40 gram siden onsdag. Fin vektoppgang og mer interesse for puppen gjorde at vi nå kjører 6 måltider daglig + mindre ettersonding på dagtid om hun suger godt. Leah feiret med å spise seg mett på utelukkende puppen kl 12, spent på om det fortsetter. Lukter veldig at vi blir kvitt sonden i løpet av uke 36 nå altså! :D

Ellers trillet en god tur nå som været er litt mer menneskelig :)

Hurra!

Nytt besøk av hjemmesykehus idag. Ny vekt er 2830 gram i følge deres vekt, opp 40 gram siden onsdag. Fin vektoppgang og mer interesse for puppen gjorde at vi nå kjører 6 måltider daglig + mindre ettersonding på dagtid om hun suger godt. Leah feiret med å spise seg mett på utelukkende puppen kl 12, spent på om det fortsetter. Lukter veldig at vi blir kvitt sonden i løpet av uke 36 nå altså! :D

Ellers trillet en god tur nå som været er litt mer menneskelig :)

Så gode dere er!! Gutten min var 2886kg 38+2, så dere er jo helt rå!!

Flinke Leah og tålmodige deg! Tenk om hun blir kvitt sonden i løpet av uke 36. Det må da være tidenes solskinnshistorie! [emoji173]️

Det høres helt fantastisk ut med 6 måltid i stedet for 8. Da går det an å sove litt mellom slagene på natta. Og trilletur... [emoji1303][emoji1303]

Fine, flinke Leah.
nyt hverdagen, mammalivet og å ha koseklumpen sammen med dere igjen. Håper alt har ordnet seg med dusj og bil

Flinke Leah og tålmodige deg! Tenk om hun blir kvitt sonden i løpet av uke 36. Det må da være tidenes solskinnshistorie! [emoji173]️

Det høres helt fantastisk ut med 6 måltid i stedet for 8. Da går det an å sove litt mellom slagene på natta. Og trilletur... [emoji1303][emoji1303]

Ja, blir en helt annen frihet. Hun spiste godt kl 12, kl 16 fikk hun hele måltidet (minus et par milliliter) på sonden. Så får vi se hva som skjer om 2 timer :) Men gjør jo at vi kan gjøre litt annet enn å bare spise, sonde og sove!

Fine, flinke Leah.
nyt hverdagen, mammalivet og å ha koseklumpen sammen med dere igjen. Håper alt har ordnet seg med dusj og bil

Dusjen må byttes og bilen tror jeg bare det er klimaanlegget, skal inn for å sjekkes og fylle kjølevæske på neste onsdag. Så blir nok utgifter med andre ord :P

Dusjen må byttes og bilen tror jeg bare det er klimaanlegget, skal inn for å sjekkes og fylle kjølevæske på neste onsdag. Så blir nok utgifter med andre ord :p
Typisk det da, men greit med ting som kan fikses "enkelt"

Den følelsen når hentesettet plutselig passer. Hu mor strikker nok for stramt for 0-3 mnd, men uansett. Lille fine ❤️

DD85AAF9-392E-470E-A96F-7B4A39237438.jpeg

Herlig!
kjekt å få brukt hjemmestrikken din da!

Hun er jo hentet hjem, så det var vel en mening med det [emoji6]. Lekkert...

Hehe kanskje :p Så fant pent ut at jeg må se over resten av strikket i "nyfødt størrelse" :P

Så herlig hun er, og så fint hentesett! [emoji7]

Back
Topp