Kom det noe hjemmesykehus-person til dere?
Nei... Antar de mente kl 3 idag? Vet ikke, får ringe Ullevål etterpå for å høre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom det noe hjemmesykehus-person til dere?
Hmm. Så rart at de ikke kom da...
Det var rart, får håpe de mente i dag... Og at alt går etter planen nå fremover.
Mente nok ikke igår siden det var da dere dro hjem, men litt rart uten helt sikker avtale..
De og Ullevål som hadde misforstått hverandre. AHUS (som ikke drar ut tirsdag og torsdager) mente at vi skulle komme dit kl 15, Ullevål sa hjemmebesøk til oss. Så de ringte idag tidlig og kommer hit mellom 12-14 idag.
Får håpe de kommer til tiden i dag da, frustrerende å vente på noen som ikke dukker opp. Og er jo viktig at dere får den hjelpen dere skal ha.
Har de anslått hvor lenge de tenker hun trenger sonde?
Nja. Hun sa 1,5-2 uker cirka nå. De vil gjerne på slutten etterfylle med flaske, ikke sonden. Bestemmes fortløpende egentlig
Og om ca 2 uker er dere helt fri da? Foruten sikkert litt hyppigere kontroller?
Høres lurt ut. Kommer de på besøk hver dag, eller kun ved behov? Bare la være å svare hvis du synes jeg maser. Prøver bare å finne ut hva jeg kan forvente hvis Rolf har sonde når vi drar hjem (vi må sikkert inn til NFI for evt kontroller da).
Det var jo leit å høre!Dusjen virker ikke.. Seriøst, er så sliten og lei sånt akkurat nå.
Dusjen virker ikke.. Seriøst, er så sliten og lei sånt akkurat nå.
Hvis det er noen trøst så tror jeg at jeg gikk 2 uker uten å dusje i barseltiden ble bare en kattevask ! Hehe
Men når det er sagt, så er det bra at man ikke dusjer så mye i starten ( selvfølgelig ikke la det gå 2 uker som jeg gjorde -ufrivillig, men hadde en kolikkbaby!) , så lukter du mer melk og mammalukten er der for Leah