Men altså ja.. For bilen min er litt tull, så om den ikke blir klarert imorgen (er nok bare jeg som er over gjennomsnittet nervøs på rare tegn) så er vi uten bil også. Men mamma henter oss alle 3 imorgen så får vi middag og en dusj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk rørende FLOTTE VictoriaH [emoji171][emoji254][emoji122]7 uker er du blitt lille venn. 2664 gram, rundt 46 cm lang og verdens nydeligste. Du sover, lager koselyder, spiser, titter og prater med deg selv. Lite gråt og kaving med mindre mamma er treg med matfatet. Og likevel skulle du ikke vært her på flere uker. Imorgen drar vi hjem, du og jeg, og starter familielivet vi alltid har drømt om [emoji173]️
Endelig sovnet hun i vuggen uten kaving! Deilig etter 2 netter klistret på meg Rart det der, for på dagen kan hun ligge lenge for seg selv om vi ordner med ting. På natten må hun sove rett ved puppen.. Mammadalt frøken!
Endelig sovnet hun i vuggen uten kaving! Deilig etter 2 netter klistret på meg Rart det der, for på dagen kan hun ligge lenge for seg selv om vi ordner med ting. På natten må hun sove rett ved puppen.. Mammadalt frøken!
Han er så herlig!
Så søte... og så nydelig lite øre på lille Skjønningen [emoji7].
Begynner få litt brusk og slikt nå, syns de ellers har vært mer fastklemt enn hva Rolf sine er ut ifra bildene Og så godt at legene hørte deres sak, virkelig vondt at man skal måtte kjempe for barna sine på den måten. Å ikke kunne ta avgjørelsene om sitt eget barn.
Så koselig med strikkesett. Det satt jo som støpt!