Velkommen til verden Leah

Men altså ja.. For bilen min er litt tull, så om den ikke blir klarert imorgen (er nok bare jeg som er over gjennomsnittet nervøs på rare tegn) så er vi uten bil også. Men mamma henter oss alle 3 imorgen så får vi middag og en dusj ❤️

7 uker er du blitt lille venn. 2664 gram, rundt 46 cm lang og verdens nydeligste. Du sover, lager koselyder, spiser, titter og prater med deg selv. Lite gråt og kaving med mindre mamma er treg med matfatet. Og likevel skulle du ikke vært her på flere uker. Imorgen drar vi hjem, du og jeg, og starter familielivet vi alltid har drømt om [emoji173]️
Fantastisk rørende FLOTTE VictoriaH [emoji171][emoji254][emoji122]

Endelig sovnet hun i vuggen uten kaving! Deilig etter 2 netter klistret på meg :) Rart det der, for på dagen kan hun ligge lenge for seg selv om vi ordner med ting. På natten må hun sove rett ved puppen.. Mammadalt frøken!

85DFD833-BCFD-4916-A7F8-B10E31631F48.jpeg

Endelig sovnet hun i vuggen uten kaving! Deilig etter 2 netter klistret på meg :) Rart det der, for på dagen kan hun ligge lenge for seg selv om vi ordner med ting. På natten må hun sove rett ved puppen.. Mammadalt frøken!

Søte lille! Bruk en t-skjorte du har gått med under hodet hennes i stedet for gulpeklut, sp tror hun at du fortsatt er tett inntil... funker i hvert fall på Rolf [emoji56]

Normal nyfødt høres det ut som, hehe! Eller, nå har jeg bare hatt et stk klistremerke da, så har ingen erfaring med sånne som sover for seg selv, han sov oppå meg dag og natt i mange uker, var vel 3 mnd før han kunne legges ned noe særlig, puuh. Nesten glemt hvor intenst det er. Han sov i plastbalja si mens jeg ble operert på morgenen etter fødselen da, etter det var det slutt, da var det hud mot hud :p

Det må være magisk å endelig være hjemme! Gleder meg til mer oppdateringer!

Noen koser seg med maten mens storebror passer på :) For en fantastisk kar som har taklet denne nye hverdagen så bra tross å ha vært vekke fra oss i 8 uker ❤️

F0267C8A-0EB5-493D-BE38-3E5E2DD29342.jpeg DB6ECF3D-BE1B-40FC-806B-8FAF6497ED3B.jpeg C001BF1F-9AA1-46B3-A8F1-FA217428F632.jpeg

Så søte... og så nydelig lite øre på lille Skjønningen [emoji7].

Begynner få litt brusk og slikt nå, syns de ellers har vært mer fastklemt enn hva Rolf sine er ut ifra bildene :) Og så godt at legene hørte deres sak, virkelig vondt at man skal måtte kjempe for barna sine på den måten. Å ikke kunne ta avgjørelsene om sitt eget barn.

Begynner få litt brusk og slikt nå, syns de ellers har vært mer fastklemt enn hva Rolf sine er ut ifra bildene :) Og så godt at legene hørte deres sak, virkelig vondt at man skal måtte kjempe for barna sine på den måten. Å ikke kunne ta avgjørelsene om sitt eget barn.

Jeg elsker ører, så jeg løfter de ut fra hodet hele tiden [emoji56]. Kommer til å få utoverører pga mor sin pelling [emoji33]. Det var to frustrerende dager, ja. Kjip følelse når barnet blir påtvunget en «behandling» man selv føler er helt feil. Men det ordnet seg til slutt!! [emoji173]️

Fått strikket sett av en venninne i str mini ❤️

4F4BFF44-B847-4DD2-8F58-267ACF8DA376.jpeg

Og varmt her på Østlandet :P

00942966-FC5F-4D16-9F28-56AFEE0D8CA9.jpeg

Nydelig[emoji173]️[emoji173]️

Så koselig med strikkesett. Det satt jo som støpt!

Så koselig med strikkesett. Det satt jo som støpt!

Ja, hun var litt nervøs for størrelsen men passet perfekt :) ❤️

Feil å si, men håper det blir litt snillere (kaldere) vær fremover så det blir brukt, men blir igjen 29-30 grader fra mandag av. I helgen skulle det være 20-25 grader, alt for varmt!

Back
Topp