Velkommen til verden Leah

Men dere? Kan dere ikke diskutere i egen tråd? :angelic: Ble litt rotere her og får så mye varsler :rolleyes:

Skjerpings her og!

Og: jeg håper virkelig det blir hjemmesykehus på dere altså! Veldig glad legen tok tak og satte seg ned med dere!

Skjerpings her og!

Og: jeg håper virkelig det blir hjemmesykehus på dere altså! Veldig glad legen tok tak og satte seg ned med dere!

Håper på det nå :) ❤️

Så koselig med egen lagd bok og så fin seng [emoji173]️

Har Leah fått mellomnavn nå?

Så fin seng! Fikk du vært med?

Kun vært med frøkna idag, men drar hjem noen timer imorgen :) Bedre nå som jeg kan hoppe over en mating enn litt senere når hun spiser mer av meg :) Også trenger nok pappaen litt egentid med henne imorgen..

Kun vært med frøkna idag, men drar hjem noen timer imorgen :) Bedre nå som jeg kan hoppe over en mating enn litt senere når hun spiser mer av meg :) Også trenger nok pappaen litt egentid med henne imorgen..

Lurt av dere å bytte på litt - og om det skulle være en times tid der dere begge evt er hjemme i leiligheten, så går jo det også fint tenker jeg. Hun er jo i de beste hender. Uansett viktig at dere gir hverandre litt pusterom og egentid med snupp, ikke minst.

Så fin seng! :D gratulerer med overtakelsen!

Lurt av dere å bytte på litt - og om det skulle være en times tid der dere begge evt er hjemme i leiligheten, så går jo det også fint tenker jeg. Hun er jo i de beste hender. Uansett viktig at dere gir hverandre litt pusterom og egentid med snupp, ikke minst.

Sant nok :) Men føles feil å være en halvtime unna begge to, så bytter nok bare på.

Sant nok :) Men føles feil å være en halvtime unna begge to, så bytter nok bare på.

Skjønner det altså, kanskje særlig nå i starten. Bare pass på dere selv også - viktig det. En halvtimes egentid bare dere to kunne sikkert også vært godt; det er i alle fall vel unt når dere er klar for det.

Gratulerer med overtakelse av leilighet, håper du klarer å nyte det oppi alt sammen :) Og veldig fin seng! Heldig liten jente ❤️

Herlig å få den på plass

Back
Topp