Krysser fingrene for dere!! Vet du om hjemmesykehus utløser pleiepenger? Eller starter permisjonen da?
Pleiepenger til meg og til far under opplæring (noen dager før og første uken)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for dere!! Vet du om hjemmesykehus utløser pleiepenger? Eller starter permisjonen da?
Pleiepenger til meg og til far under opplæring (noen dager før og første uken)
Jeg var aldri klar over at jeg kunne søke om pleiepenger med unge på NFI. Må kanskje ha ungen der mer enn en uke for å få det.Det er bra. Kjekt å vite før vi utøver stort press på avdelingen for å få lov til å komme hjem [emoji6]
Jeg var aldri klar over at jeg kunne søke om pleiepenger med unge på NFI. Må kanskje ha ungen der mer enn en uke for å få det.
Hadde jo vært deilig med retur til jobb en uke senere, og litt roligere barnehagestart Jaja. For sent å endre på nå.Nei. Vi fikk pleiepenger for de 6 dagene vi var der i fjor sommer. Har black out fra hele greia, men mener at det var legene på NFI som fylte ut skjemaet, mulig vi sendte inn skjemaet selv? Det var heldigvis legene som nevnte det og ordna for oss, ellers så hadde jeg aldri fått det med meg.
Jeg var aldri klar over at jeg kunne søke om pleiepenger med unge på NFI. Må kanskje ha ungen der mer enn en uke for å få det.
Nei. Vi fikk pleiepenger for de 6 dagene vi var der i fjor sommer. Har black out fra hele greia, men mener at det var legene på NFI som fylte ut skjemaet, mulig vi sendte inn skjemaet selv? Det var heldigvis legene som nevnte det og ordna for oss, ellers så hadde jeg aldri fått det med meg.
Pappaen til min NFI-unge hadde dårlig deal på jobb. Han hadde krav på 2 uker fri i forbindelse med fødsel, men ubetalt. Han prøvde seg på jobb dagen etter fødsel, men han klarte naturlig nok ikke å gjøre noe som helst der. Hvem kan klare å konsentrere seg om jobb med ungen sin på cpap og antibiotika liksom?Før fikk man pleiepenger etter 8 dager. Nå får man det fra dag1. Begge foreldre kan få til og med, før fikk far pleiepenger kun så lenge ungen trengte pustestøtte.
Pappaen til min NFI-unge hadde dårlig deal på jobb. Han hadde krav på 2 uker fri i forbindelse med fødsel, men ubetalt. Han prøvde seg på jobb dagen etter fødsel, men han klarte naturlig nok ikke å gjøre noe som helst der. Hvem kan klare å konsentrere seg om jobb med ungen sin på cpap og antibiotika liksom?
Varierer egentlig.Nei. Vi fikk pleiepenger for de 6 dagene vi var der i fjor sommer. Har black out fra hele greia, men mener at det var legene på NFI som fylte ut skjemaet, mulig vi sendte inn skjemaet selv? Det var heldigvis legene som nevnte det og ordna for oss, ellers så hadde jeg aldri fått det med meg.
Uansett tilstand på barnet?Før fikk man pleiepenger etter 8 dager. Nå får man det fra dag1. Begge foreldre kan få til og med, før fikk far pleiepenger kun så lenge ungen trengte pustestøtte.
Mener CPAP "alltid" har kvalifisert til at en forelder får pleiepenger ihvertfall. Men igjen litt avhengig av om det er noen timer eller om h*n blir liggende littPappaen til min NFI-unge hadde dårlig deal på jobb. Han hadde krav på 2 uker fri i forbindelse med fødsel, men ubetalt. Han prøvde seg på jobb dagen etter fødsel, men han klarte naturlig nok ikke å gjøre noe som helst der. Hvem kan klare å konsentrere seg om jobb med ungen sin på cpap og antibiotika liksom?
Det var nok for kort tenker jeg. Han var slangefri etter 3 døgn og innlagt 5. Mandag-fredag Akkurat arbeidsuka. Byttet fra cpap til highflow allerede på tirsdagen om hukommelsen stemmer.Mener CPAP "alltid" har kvalifisert til at en forelder får pleiepenger ihvertfall. Men igjen litt avhengig av om det er noen timer eller om h*n blir liggende litt
Kan være derfor det ikke ble sagt noe om.Det var nok for kort tenker jeg. Han var slangefri etter 3 døgn og innlagt 5. Mandag-fredag Akkurat arbeidsuka. Byttet fra cpap til highflow allerede på tirsdagen om hukommelsen stemmer.
Så koselig!Litt syssel mens pappaen koser seg med Leah før han skal dra for å overta nye leiligheten
Vis vedlegget 262711