Velkommen til verden Leah

For et rot de lager i stand for dere... :(
Godt å høre vesla er stabil og vekten går i riktig retning da:Heartred

Det er veldig viktig du husker å drikke masse :)
Jeg hadde veldig lite melk med eldste mi, skjønte ikke hvorfor. Så spurte mamma om jeg huska å drikke mye vann, å det gjorde jeg jo ikke... så etter jeg begynte å drikke mer, kom det mere melk også :)

Det der har jeg merket også...

Håper alt er bra:Heartred

God første pinse til Leah, og god første pinse som foreldre til dere! :Heartpink

Oi som de roter hos dere. Lykke til og håper de snart finner en permanent løsning [emoji173]️

Sniker litt. Wow for en «reise» dere har hatt... gratulerer med ei nydelig jente.. tåren triller her jeg sitter [emoji173]️
Sender en varm klem

Hvordan går det med dere?

Hvordan går det med dere?

Går veldig greit. Hun virker stabil, de vurderer sette ned CPAP til 4.5 og antydet sterkt igår at det ikke er lenge til hun skal av de helt. Da trolig over på nesegrime med litt oksygen, men da ser vi jo ansiktet hennes i det minste. Ellers venter vi egentlig bare på å bikke 1500 gram så vi kommer oss ut i åpen varmeseng. Gleder meg til den dagen selv om kuvøsen er veldig trygg.

Leah 2 uker! ❤️
Hvor ble det av tiden? 2 uker er frøkna blitt, 2 uker med mye tårer og glede. Hun har siden fødsel vært stabil, noe som så klart ikke er en selvfølge. Vi er heldige og stolte, for det kunne vært så mye verre når situasjonen ble som den ble.

Tenk - på fredag som kommer skulle jeg vært 30 uker! Det er rart å tenke på her jeg sitter med en liten baby, fulle pupper og ingen mage utenom henget over keisersnittet.

Idag settes trolig pustehjelpen ned ytterligere og det er ikke lenge til vi er kvitt den helt. Neste steg er da nesegrime med litt oksygen. Og så er det ikke lenge til vi kan krysse av vekt på 1500 gram som trolig blir flytting over i åpen seng. Det gleder vi oss til, alt blir så mye lettere da.

Leah 2 uker! [emoji173]️
Hvor ble det av tiden? 2 uker er frøkna blitt, 2 uker med mye tårer og glede. Hun har siden fødsel vært stabil, noe som så klart ikke er en selvfølge. Vi er heldige og stolte, for det kunne vært så mye verre når situasjonen ble som den ble.

Tenk - på fredag som kommer skulle jeg vært 30 uker! Det er rart å tenke på her jeg sitter med en liten baby, fulle pupper og ingen mage utenom henget over keisersnittet.

Idag settes trolig pustehjelpen ned ytterligere og det er ikke lenge til vi er kvitt den helt. Neste steg er da nesegrime med litt oksygen. Og så er det ikke lenge til vi kan krysse av vekt på 1500 gram som trolig blir flytting over i åpen seng. Det gleder vi oss til, alt blir så mye lettere da.

Så herlig å høre at Leah er stabil[emoji173]️
Tiden bare flyr[emoji7] Gratulerer med Leah sine to uker[emoji173]️

Leah 2 uker! [emoji173]️

2 uker allerede [emoji173]️ tiden går så fort når de er kommet ut av magen. Er godt å høre den lille fighterjenta er så stabil å at ting går så bra [emoji7][emoji177]

Leah 2 uker! [emoji173]️

[emoji173]️[emoji173]️ Så bra det går så bra med Leah[emoji173]️[emoji173]️

Jeg kan ikke tro det har gått så lang tid allerede! :eek: Gratulerer med 2 uker Leah! :love7 Håper utviklingen fortsetter like fint og raskt.

Back
Topp