Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor ble det av tiden? 2 uker er frøkna blitt, 2 uker med mye tårer og glede. Hun har siden fødsel vært stabil, noe som så klart ikke er en selvfølge. Vi er heldige og stolte, for det kunne vært så mye verre når situasjonen ble som den ble.Leah 2 uker!
Tenk - på fredag som kommer skulle jeg vært 30 uker! Det er rart å tenke på her jeg sitter med en liten baby, fulle pupper og ingen mage utenom henget over keisersnittet.
Idag settes trolig pustehjelpen ned ytterligere og det er ikke lenge til vi er kvitt den helt. Neste steg er da nesegrime med litt oksygen. Og så er det ikke lenge til vi kan krysse av vekt på 1500 gram som trolig blir flytting over i åpen seng. Det gleder vi oss til, alt blir så mye lettere da.
Gratulerer med to uker! Vekten ordner seg når de putter f585 og ekstra salt i maten [emoji6]. Rolf har vokst eksplosivt etter han startet med det. Det må være deilig å se at pustehjelpen skrus nedover. Nå må dere ikke snike i køen ut av kuvøsen! (Streng pekefinger!!)
Ville trodd det nærmest var og forvente at Leah kommer ut av kuvøsen før Rolf ettersom Rolf ikke egentlig burde hatt 6.august som termin i utgangspunktet. Håper de får best mulig vektutvikling og pustestabiliter videre begge to.Hun får allerede en høy dose med det.. Men men, går vel opp igjen snart
Skal prøve ikke snike om din ikke utsetter det
Det der er så idiotisk. Jeg måtte også ta en diskusjon for å ikke bli sent hjem. Hvordan i all verden ser de for seg at man skal levere melk hver tredje time, eller hvor ofte man skal gjøre det på intensiven gjennom natta om man ikke får bo på sykehuset?Idag kunne enhver blir stresset av opplegget her inne.. Vært så utrolig stor utbytting av barn inne på rommet. 3-4 nye idag, 1 ut. Nå ligger det 6 barn (inkl tvillinger) der til forskjell fra 3 idag tidlig.
Og så begynte de true med at vi ikke fikk overnatting her noe mer.. Glad samboer tok den praten, så det ordnet seg.
Fordi sykehusene ikke ble planlagt og bygd for det og de fysiske rammene ikke tilfredstiller ift barns rettigheter på sykehus... Håpløst hvor langt etter alt hengerDet der er så idiotisk. Jeg måtte også ta en diskusjon for å ikke bli sent hjem. Hvordan i all verden ser de for seg at man skal levere melk hver tredje time, eller hvor ofte man skal gjøre det på intensiven gjennom natta om man ikke får bo på sykehuset?
Det der er så idiotisk. Jeg måtte også ta en diskusjon for å ikke bli sent hjem. Hvordan i all verden ser de for seg at man skal levere melk hver tredje time, eller hvor ofte man skal gjøre det på intensiven gjennom natta om man ikke får bo på sykehuset?
Fordi sykehusene ikke ble planlagt og bygd for det og de fysiske rammene ikke tilfredstiller ift barns rettigheter på sykehus... Håpløst hvor langt etter alt henger