Absolutt fortjent[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for fortsatt vektoppgang! Pumping er et kapittel for seg. Det passer jo aldri inn i kenguru, visitt, stell, egen spisetid, søvn osv... Har du begynt å få litt melk nå? Jeg er dritsløv med pumpingen, men får ut 240 ml i døgnet på de få gangene jeg holder på, så sier meg fornøyd inntil videre. Rolf skal bare ha 140mm/døgn foreløpig.
Å ja, det skjønner jeg[emoji173]️ Kom brått på oss også... 6-åringen vår var helt nyfødt da det skjedde. Skulle gjerne hatt en nyfødtmedisiner-farfar hos oss i disse dager.
Jeg følte ikke at jeg ble mamma før ungen min ble skrevet ut av intensiven. Så lenge man bare låner ungen er det vanskelig å få morfølelse.Er så rart å ha vært mamma i en uke uten å føle meg som en.. Er jo godt å ha henne på brystet, men hele opplegget føles bare unaturlig med andre som passer på og såpass klinisk kontroll på henne..
For de fleste er produksjonen på maks ca en måned inn i forløper, etter det er det veldig vanskelig å øke produksjonen ytterligere. Så jeg ville lagt inn en liten økeinnsats nå om du orker. Powerpumping en times tid på kveld er en effektiv måte.
Er så rart å ha vært mamma i en uke uten å føle meg som en.. Er jo godt å ha henne på brystet, men hele opplegget føles bare unaturlig med andre som passer på og såpass klinisk kontroll på henne..
Min produksjon ved 6 mnd var omtrent dobbelt av ved 1 mnd. Jeg pumpet, så det var lett å lese av tallene.Vanskelig er det ikke nødvendigvis, men man har ikke hjelp av hormoner i like stor grad som nærmere fødselen. Jeg delammet min i 8 uker før vi kunne fullamme, det krevde jo jobb, men på ingen måte umulig