Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for fortsatt vektoppgang! Pumping er et kapittel for seg. Det passer jo aldri inn i kenguru, visitt, stell, egen spisetid, søvn osv... Har du begynt å få litt melk nå? Jeg er dritsløv med pumpingen, men får ut 240 ml i døgnet på de få gangene jeg holder på, så sier meg fornøyd inntil videre. Rolf skal bare ha 140mm/døgn foreløpig.
Får ut ca 15-20 ml hver gang, og pumper en del ganger Puppene mine har ikke helt likt pumpingen..
Det hjalp meg å få vite at adrenalin svekker melkeutdrivelsen. Straks jeg ble klar over det og brukte pumpestunden til å meditere og tenke gode tanker om babyen i stedet for å telle ml og se på klokka, så doblet produksjonen min seg. Jeg forholdt meg også til en «regel» jeg fikk om å pumpe maks 10 minutter av gangen og heller gjøre det ofte. Tror ikke nødvendigvis at du stresser altså, men jo flere råd du får å prøve ut, jo større er jo sjansen for at noe virker Min baby var jo også så stor at han skulle ha ny dose hver tredje time, ikke jevn tilføring, og han var for frisk for melkebankmelk etter første døgnet, så jeg hadde liksom deadline; enten leverer du innen klokka x ellers så blir det MME.Får ut ca 15-20 ml hver gang, og pumper en del ganger Puppene mine har ikke helt likt pumpingen..
Det hjalp meg å få vite at adrenalin svekker melkeutdrivelsen. Straks jeg ble klar over det og brukte pumpestunden til å meditere og tenke gode tanker om babyen i stedet for å telle ml og se på klokka, så doblet produksjonen min seg. Jeg forholdt meg også til en «regel» jeg fikk om å pumpe maks 10 minutter av gangen og heller gjøre det ofte. Tror ikke nødvendigvis at du stresser altså, men jo flere råd du får å prøve ut, jo større er jo sjansen for at noe virker Min baby var jo også så stor at han skulle ha ny dose hver tredje time, ikke jevn tilføring, og han var for frisk for melkebankmelk etter første døgnet, så jeg hadde liksom deadline; enten leverer du innen klokka x ellers så blir det MME.
Jeg har erfaring fra meditasjon. Det hjalpSå stressende! Da hadde melken min stoppet i allefall!
Det er jo en finfin start. Har du fått hjelp til å finne riktig størrelse på utstyret? Kan ellers anbefale purelan salve og skjold inni pumpen hvis det blir supersårt. Måtte bruke skjold i to dager da den ene puppen serverte rosa melk en stund [emoji13].
Jeg har erfaring fra meditasjon. Det hjalp
Åh, nå fikk dere meg til å tute igjen! Skulle ned for å spise middag og der står det en stor gave til lille Leah Får ikke uttrykt nok hvor glad jeg er i dere augustmammaer, hele gjengen! Leah må pent innse at det er i august 2018, ikke mai, hun hører til
Vis vedlegget 257810 Vis vedlegget 257811 Vis vedlegget 257812
Alt så smått og lite..
Åh, nå fikk dere meg til å tute igjen! Skulle ned for å spise middag og der står det en stor gave til lille Leah [emoji173]️ Får ikke uttrykt nok hvor glad jeg er i dere augustmammaer, hele gjengen! Leah må pent innse at det er i august 2018, ikke mai, hun hører til [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Vis vedlegget 257810 Vis vedlegget 257811 Vis vedlegget 257812
Alt så smått og lite..