Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig[emoji173][emoji173]Åh, nå fikk dere meg til å tute igjen! Skulle ned for å spise middag og der står det en stor gave til lille Leah [emoji173]️ Får ikke uttrykt nok hvor glad jeg er i dere augustmammaer, hele gjengen! Leah må pent innse at det er i august 2018, ikke mai, hun hører til [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Vis vedlegget 257810 Vis vedlegget 257811 Vis vedlegget 257812
Alt så smått og lite..
Skal det forestille en kokk? Hadde ikke jeg tenkt!
Jeg har ikke fasiten på spørsmåletSkal det forestille en kokk? Hadde ikke jeg tenkt!
Skal det forestille en kokk? Hadde ikke jeg tenkt!
Dere altså
Leah takker
Shopping er terapi! Godt du får handlet til dere begge to.Idag har jeg kjøpt litt tøy i str 44 også. Eller bestilt da. Ble en rosa pysj fra Joha i 40/44 når jeg raskt var innom Barnas Hus fredag for å kjøpe ammeBH, måtte liksom ha noe håndfast å se frem til i denne situasjonen. Blir en stund til hun skal ha klær på (hun er veldig varm av seg og vi nyter jo hud mot hud), men shopping er jo terapi. På HM har jeg bestilt omslagsbodyer i hvitt og rosa, på KappAhl ble det 2 rosa bukser med fot og et beige sett + 2 hvite bukser og 2 luer i en mindre størrelse fra Lindex.
Fikk også kjøpt litt mer tøy til meg selv, trenger litt påfyll av t-skjorter og behagelige bukser om vi skal bli her en stund. Sommerkjoler og lignende frister ikke så mye for øyeblikket. Men håper jo det endrer seg når jeg blir mer meg selv igjen kroppslig. Men for nå er behagelige bukser, t-skjorter som lett kan dras opp og ammeBH det som gjelder. Også fått kjøpt noen enkle sko fra Birkenstock, skulle jo ordne det før termin
Shopping terapi sa du?
Har sett på klær i str 44. De er virkelig altfor store[emoji23]. Vi må nok starte på 36/38 tror jeg. Selv den str er king size nå, men tipper den passer supert når lille får flytte ut i åpen box om et par uker.