Velkommen til verden Leah

Gratulerer med 1 uke!:Heartred
Skjønner jo at det kan virke rart og unaturlig, for det er jo egentlig akkurat det det er! Men heldigvis er det likevel mulig med det umulige, slik at det ender godt likevel:Heartred

Jeg følte ikke at jeg ble mamma før ungen min ble skrevet ut av intensiven. Så lenge man bare låner ungen er det vanskelig å få morfølelse.

Ja, det er det.. :(

Stakkar lille likte ikke helt at hele armen sin er bandasjert og utilgjengelig.. Får satse på at veneflonen bare må bli på en liten stund som antydet :)

12BA7D07-718D-4277-BFD0-B05A70379E7E.jpeg

Så herlig skjønn hun er[emoji7]. Hun blir vel kvitt venflonen når hun klarer å fordøye unna 17% av kroppsvekten i morsmelk?

Er så rart å ha vært mamma i en uke uten å føle meg som en.. Er jo godt å ha henne på brystet, men hele opplegget føles bare unaturlig med andre som passer på og såpass klinisk kontroll på henne..

Jeg kan jo ikke relatere mer enn at jeg kan forsøke å sette meg inn i det, og jeg vil tro det kommer av at Leah liksom bare er «til låns» foreløpig, siden helsepersonell styrer mer med henne enn dere får gjort. Håper dere får mer og mer tid for hver dag som går.

Jeg følte ikke at jeg ble mamma før ungen min ble skrevet ut av intensiven. Så lenge man bare låner ungen er det vanskelig å få morfølelse.

Signerer denne.
Følte heller ikke at jeg var mamma før nurket ble skrevet ut av intensiven. Var veldig rar setting hvor jeg følte at jeg måtte spørre om lov til alt mulig.

Gratulerer så mye med en uke, sterke søte Leah [emoji177]

Gratulerer med en uke [emoji254][emoji173]️

Gratulerer med en uke[emoji173]️

Gratulerer med 1 uke [emoji4]

Gratulerer med en uke! :Heartred:Heartred

Ho er så fin! ❤️ Har ho åpna øynene enda? Det tok jo noen dager før Rolf åpna sine øyne og jeg kan ikke helt huske om du har lagt ut bilde av at ho har åpna de :)

Gratulerer med 1 uke [emoji173]️

Back
Topp