Velkommen til verden Leah

Og fine frøkna har gått opp til 1114 gram, tross to bleier siste døgnet med masse avføring :D

Hurra for kenguru og enda mer hurra for vektoppgang allerede!! Hun er en sterk liten kvinne... Har hun blitt kvitt sentralvenøse tilganger ennå?

Så herlig at dere fikk leke kenguru med Leah begge to! Hun ser veldig frisk og sterk ut. Hurra for det også!

Helt nydelige bilder! [emoji7][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Hurra for kenguru og enda mer hurra for vektoppgang allerede!! Hun er en sterk liten kvinne... Har hun blitt kvitt sentralvenøse tilganger ennå?

Ehhhhm. Hun har en ledning i navlen, pluss da sonden i munnen :)

Åh, så koselig! Fint bilde av begge to! Nydelig bittelite nurk! :-)

Håper dere får mer kengurutid i dag!

Så koselig å se at dere får holde henne [emoji173]️

Fine jenten våres hadde gått opp til hele 1154 gram idag, og bæsjer masse (jeg som ikke skulle bli en mamma som snakket om lilles bæsj haha). Jeg har lekt kenguru i 3 timer og prøvd meg på pumping når jeg har henne på brystet. Ble litt søl, men alt må jo læres ;) Etterpå kommer mormor og farfar for å hilse på, da har alle 4 besteforeldrene fått vært innom :)

Hun får masse skryt av legene og sykepleierene, det varmer mammahjertet ❤️

50786833-A30A-41F2-9B31-1CAEAEBE51B9.jpeg

Fine jenten våres hadde gått opp til hele 1154 gram idag, og bæsjer masse (jeg som ikke skulle bli en mamma som snakket om lilles bæsj haha). Jeg har lekt kenguru i 3 timer og prøvd meg på pumping når jeg har henne på brystet. Ble litt søl, men alt må jo læres ;) Etterpå kommer mormor og farfar for å hilse på, da har alle 4 besteforeldrene fått vært innom :)

Hun får masse skryt av legene og sykepleierene, det varmer mammahjertet ❤️

Vis vedlegget 257761

Ska sei, så fantastisk at hun legger på seg, bæsjer og styrer som hun skal. Kos dere med mer kenguru og besøk fra besteforeldre!

Så godt å høre! Sterke, lille Leah [emoji2] Og det er lov å prate om bæsj [emoji1] Håper dere koser dere med besøk [emoji173]️

Bæsj er tross alt et av vår helt elementære, grunnleggende behov, så at det blir snakk om
bæsj ...og tiss osv. Helt innafor!

Hurra for fortsatt vektoppgang! Pumping er et kapittel for seg. Det passer jo aldri inn i kenguru, visitt, stell, egen spisetid, søvn osv... Har du begynt å få litt melk nå? Jeg er dritsløv med pumpingen, men får ut 240 ml i døgnet på de få gangene jeg holder på, så sier meg fornøyd inntil videre. Rolf skal bare ha 140mm/døgn foreløpig.

Back
Topp