Og fine frøkna har gått opp til 1114 gram, tross to bleier siste døgnet med masse avføring
Hurra for kenguru og enda mer hurra for vektoppgang allerede!! Hun er en sterk liten kvinne... Har hun blitt kvitt sentralvenøse tilganger ennå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og fine frøkna har gått opp til 1114 gram, tross to bleier siste døgnet med masse avføring
Hurra for kenguru og enda mer hurra for vektoppgang allerede!! Hun er en sterk liten kvinne... Har hun blitt kvitt sentralvenøse tilganger ennå?
Så rørende å se <3 synes det er kjempe kjekt å lese håper vektoppgang fortsetter for fult
Fine jenten våres hadde gått opp til hele 1154 gram idag, og bæsjer masse (jeg som ikke skulle bli en mamma som snakket om lilles bæsj haha). Jeg har lekt kenguru i 3 timer og prøvd meg på pumping når jeg har henne på brystet. Ble litt søl, men alt må jo læres Etterpå kommer mormor og farfar for å hilse på, da har alle 4 besteforeldrene fått vært innom
Hun får masse skryt av legene og sykepleierene, det varmer mammahjertet
Vis vedlegget 257761