Velkommen til verden Leah

Hold ut, plutselig flommer det på! Synes du er dyktig som får ut noe med håndmelking. Jeg klarte 2 x 1 ml. Med pumpe kom det 50 ml rett etterpå[emoji23]. Men jeg har jo ammet før og kjente at puppen var full. Måtte sutre meg til å få pumpe. Er nok lurt med håndmelking i starten. [emoji1303]

Jeg minnes med min fullborne sønn som ikke ville die at jeg håndmelket mens jm fanget dråpe for dråpe med sprøyte. 0,8 ml som faren forsiktig ga ham.

Så jeg er imponert over at du får til nå jeg. Og det kommer. Det kommer mer etterhvert.

(hilsen fra en sniker som ikke hører til her.)

Kjære VictoriaH, hva er det jeg leser, har du blitt mamma alt!
For en nydelig jente [emoji7] Gratulerer så mye! [emoji173]️
Så travelt hun hadde det med å komme ut, godt å se at hun er så sterk. Sender mange varme og styrkende tanker til dere! [emoji177] Stor klem!

Husker jeg satt på pumperommet på riksen første dagen etter fødsel og pumpet 2ml mens hun ved siden av fikk 300ml:-)

Husker jeg satt på pumperommet på riksen første dagen etter fødsel og pumpet 2ml mens hun ved siden av fikk 300ml:)

Ja, er litt ulike mengder ute å går :P

Skikkelig demotiverende... [emoji13]
Hu andre så min produksjon og lurte på om jeg nettopp hadde født. Hun hadde hatt omtrent så mye de første dagene hun også sa hun:-)

Alt veldig fint ❤️

Idag har både jeg og pappaen skiftet hver vår bleie på henne, og selvfølgelig tittet masse. Hun var tydelig sliten idag så sov for det meste gjennom dagen. Men god og fornøyd ❤️

A514E137-A289-4DEE-A2D0-6777FA2353CD.jpeg

Gratulere så kjempemasse med lille sterke prinsessa di
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ så herlig å lese at ting går bra [emoji173]️ håper det fortsetter slik [emoji1360][emoji1360][emoji7]

Så stas å få skifte bleie! Håper dere får kenguru snart. Så sykt bra mtp håndmelking ,dyrebare dråper!

Fortsatt god bedring! :)

Så herlig med bleieskift[emoji7][emoji7][emoji7] Og du er så flink som håndmelker[emoji106][emoji1]

Så deilig med en rolig og god dag!

Så flott at dere har rolige dager. Håper du får hvilt deg litt innimellom tittingen. [emoji1303]

Så flott at dere har rolige dager. Håper du får hvilt deg litt innimellom tittingen. [emoji1303]

Idag har jeg vært alt for dårlig.. Kjente hele magen bare hovnet opp og ting ble fryktelig fryktelig ubehagelig. Men fikk slappet av og forhåpentligvis er jeg litt flinkere imorgen tross av at det kan bli en lang dag hvis vi skal overflyttes.

Vekt

Fødsel 1182 gram
Dag 1 1099 gram
Dag 2 1059 gram

Idag har jeg vært alt for dårlig.. Kjente hele magen bare hovnet opp og ting ble fryktelig fryktelig ubehagelig. Men fikk slappet av og forhåpentligvis er jeg litt flinkere imorgen tross av at det kan bli en lang dag hvis vi skal overflyttes.
Du e goe:) Men det e en operasjon ,du må kvila så det får gro!! Klem☺️

Back
Topp