Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjære deg[emoji173]️ Tenker mye på deg/dere og er veldig glad alt er bra[emoji173]️ Selv om hun kom alt for tidlig var det godt hun kom da hun kom hvertfall, ikke enda tidligere. Hvordan går det med deg oppi det? Skjønte ut fra det som er skrevet at du får mye hjelp av samboeren, det er bra!!
Hun så ut som en tøffing allerede på første bilde. Hvordan går det med melka?
Etterrier ved pumping er fælt, men de gir seg nok snart Melka kommer gjerne for fullt rundt 3 døgn etter fødsel. Får hun fra melkebanken?Er litt melk innimellom, men ikke store greiene. Håper det tar seg opp litt nå som jeg ikke har så mye vondt og kanskje da kan pumpe uten syke etterrier
Etterrier ved pumping er fælt, men de gir seg nok snart Melka kommer gjerne for fullt rundt 3 døgn etter fødsel. Får hun fra melkebanken?
Litt forskjell på fortidligfødte og forsentfødte. Arian starta på 30ml hver tredje time og økte raskt til 60 om jeg husker rett.Ja, får 0.8 ml/t fra donor og litt mitt ekstra på smokken
Litt forskjell på fortidligfødte og forsentfødte. Arian starta på 30ml hver tredje time og økte raskt til 60 om jeg husker rett.
Ja, hun fikk jo først bare 0.2 ml/t Men får jo en energicoctail på siden Melken er bare for å holde tarmen i gang.
Bæsjet har hun gjort også
Så bra med bæsj allerede.Ja, hun fikk jo først bare 0.2 ml/t Men får jo en energicoctail på siden Melken er bare for å holde tarmen i gang.
Bæsjet har hun gjort også
Hurra for bæsj! Det var tidlig [emoji1303]. Da øker de mengden mat per time ganske raskt...
Pass på å ta nok smertestillende for etter-riene om de plager deg ved pumpingen. Ikke la de ødelegge effekten av hormoner og stimulering av brystene
Litt forskjell på fortidligfødte og forsentfødte. Arian starta på 30ml hver tredje time og økte raskt til 60 om jeg husker rett.