Velkommen til verden Leah

Så godt å høre at det går så bra! [emoji173]️

Blir spennende å se om Rolf tar henne igjen før hun snur... [emoji6]

Nå nettopp var hun utrolig nok 1095 (gått opp siden igår), men hadde ikke bæsjet siste dagen så reelt er det nok litt lavere.

Nå nettopp var hun utrolig nok 1095 (gått opp siden igår), men hadde ikke bæsjet siste dagen så reelt er det nok litt lavere.

Blir spennende. Helt fantastisk hvis hun får til å snu vekten allerede da... Vi er spent på vekten i dag. Rolf skulle veies i natt.

Morgenstund med fine Leah ❤️ Innsett at b-menneske forblir jeg neppe nå med dette trykket i puppene. Interessant også å merke at puppene tydelig merker at jeg er i nærheten av Leah, de får en helt annen følelse.

Blir spennende. Helt fantastisk hvis hun får til å snu vekten allerede da... Vi er spent på vekten i dag. Rolf skulle veies i natt.

Ja, ingenting hadde vært bedre enn det! Men tror nok reelt sett med bæsjing at den trolig ville ligget på rundt samme som igår. Men uansett bedre en drastisk nedgang.

Godt å høre at det går så bra med henne etter forholdene! :Heartred Også håper jeg at dere kan få henne på brystet snart! :D

Så godt å høre at det går bra! Håper på en god dag i dag også, og at lille får være kenguru i dag. :)

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

:Heartred

De er helt ubegripelig små altså, Leah og Rolf. Og så fine!

Back
Topp