Velkommen til verden Leah

Vakre Leah.
Har det vært noe mer snakk om overflytting?

Ultralyd av hodet fint, og Leah har en rolig dag. Lite metningsfall i natt samt et par pulsfall ned til 50-60 slag/min, så pappaen har det ikke så veldig bra. Tror jeg med Rolf osv er mer avslappet på at sånt skjer. Tydelig veldig vanskelig situasjon for han også.

Vi flyttes over til Ullevål om noen timer. Håper vi treffer like mange flinke og dyktige mennesker som vi gjør her ❤️

Vet du noe mer om det blir flytting til Ahus?

Edit: siden min var visst ikke oppdatert, ser det ble ullevål

Ja. Vi flyttes over til Ullevål i løpet av dagen.
Lykke til.
de er veldig flinke der og, men har mye (!) bedre plass. Du kommer til å begynne danse for det er skikkelig ballsaler i forhold.

Vet du noe mer om det blir flytting til Ahus?

Edit: siden min var visst ikke oppdatert, ser det ble ullevål
Veldig mye greiere for mannen din å reise til og fra med Ullevål:)

Ultralyd av hodet fint, og Leah har en rolig dag. Lite metningsfall i natt samt et par pulsfall ned til 50-60 slag/min, så pappaen har det ikke så veldig bra. Tror jeg med Rolf osv er mer avslappet på at sånt skjer. Tydelig veldig vanskelig situasjon for han også.

Vi flyttes over til Ullevål om noen timer. Håper vi treffer like mange flinke og dyktige mennesker som vi gjør her [emoji173]️

Du får hilse fra Rolf. Hans farfar jobbet der i maaaaange år før han døde i 2012...

Da var hun flyttet over. Rart, men samtidig godt med større avdeling. Å sende henne med ambulansen ble en verre opplevelse.. Alt gikk font, men både mor og far hadde det ikke så godt.

Pappaen har også hatt en veldig vanskelig dag, etter kort fall i puls. Han tørr nok mer føle på det nå som jeg har det fysisk bedre.

Håper på en rolig kveld, få landet litt ❤️

Da var hun flyttet over. Rart, men samtidig godt med større avdeling. Å sende henne med ambulansen ble en verre opplevelse.. Alt gikk font, men både mor og far hadde det ikke så godt.

Pappaen har også hatt en veldig vanskelig dag, etter kort fall i puls. Han tørr nok mer føle på det nå som jeg har det fysisk bedre.

Håper på en rolig kveld, få landet litt ❤️

Håper dere finner dere til rette på nytt sykehus!

Pappan har vel sikkert måtte dele bekymringene sine på deg og på lille Leah, så når du har kommet deg litt så får han mer tid til å bekymre seg om lille. Håper dere får tilbud om noen å snakke med. Det anbefales virkelig! Og hvis det føles ut som dere ikke vil det, så anbefales det like vel å prøve og heller avslutte det hvis det ikke er noe for dere :)

Håper dere får en fin og rolig kveld alle tre!

Håper dere finner dere til rette på nytt sykehus!

Pappan har vel sikkert måtte dele bekymringene sine på deg og på lille Leah, så når du har kommet deg litt så får han mer tid til å bekymre seg om lille. Håper dere får tilbud om noen å snakke med. Det anbefales virkelig! Og hvis det føles ut som dere ikke vil det, så anbefales det like vel å prøve og heller avslutte det hvis det ikke er noe for dere :)

Håper dere får en fin og rolig kveld alle tre!

Ja, det er nok det. Han spurte selv om sånne samtaler, så skal forhøre meg litt imorgen om det med de på avdelingen.

Ja, det er nok det. Han spurte selv om sånne samtaler, så skal forhøre meg litt imorgen om det med de på avdelingen.
Hvordan bor du på Ullevål? Rom på hotellet?

Så godt å ha flyttingen vel overstått.

Håper som andre her at dere får litt hjelp til å sortere tanker og følelser - ikke rart det bobler over!

Det er i alle fall greiere enn på riksen! Med mindre man faktisk får rom i nærheten av intensiven nå. Er jo årevis siden jeg var det.

Ja, og så håper jeg Ullevål blir en god opplevelse, ikke minst!

Håper dere får en rolig natt.

Back
Topp