Velkommen til verden Leah

Noe annet går ikke. Innimellom går det i time for time og vant for vakt også. Hvordan går det med det oppi det hele?

Ja, så må bare ta tiden til hjelp :)

Det går greit. Mye tårer, mange tanker og veldig sliten mamma. Alt er så surrealistisk.. Får kanskje holde henne imorgen, tror det kan være fint. Knakk helt sammen nå når hun tok tak i fingeren min i sted ❤️

AE7E8CF2-D22F-4F70-A768-DC6A20946E7F.jpeg

Det går greit. Mye tårer, mange tanker og veldig sliten mamma. Alt er så surrealistisk.. Får kanskje holde henne imorgen, tror det kan være fint. Knakk helt sammen nå når hun tok tak i fingeren min i sted ❤️

Vis vedlegget 257138

Se på det lille nydelige nusket der da!!! :love7

Hun er nydelig skjønn da! Det er ganske magisk å få den lille på brystet. De små bevegelsene er gjenkjennbare, bare på feil side av huden...

Vis vedlegget 257138
Åh helledussan så nydelig! Nå kom tårene her!:Heartred

Lille fine [emoji173]️

20:00 ikveld etter kjappe rier ble vi foreldre til lille Leah. Alt foreløpig bra med oss, vi skal snart få se henne på nyfødtintensiven. Litt over en kilo og viftet vekk legen.

[emoji173]️[emoji173]️

Vis vedlegget 256965
Kjære vene [emoji173][emoji173][emoji173]

Så nydelig gratulerer så mye. Ønsker dere alt godt

Idag er planen første ultralyd av hodet, kjenner det er både nervepirrende men godt å få unnagjort. Ledningen i navlesnoren (tror det var den som målte blodtrykk?) tullet seg til igår og ble trolig fjernet i løpet av natten. Så kanskje vi til og med får holde henne idag. Slapper litt av nå før jeg tenker få spist litt og kanskje få tatt en ordentlig dusj begge to. Hadde vært godt med en liten oppfriskning.

Sliter dog fortsatt med skikkelig smerter der nede. Og smertestillende gir luft i magen + skuldrene, så er liksom å velge mellom pest og kolera. Heldigvis er samboeren min fantastisk. Klarer ikke sette ord på hvor flott han er. Steller med meg (bokstavelig talt), ordner alt, er en veldig god støtte. Var litt redd for at alt skulle bli for mye for han, men han har taklet det veldig bra.

91A1C3AA-5EE9-40A2-8D15-DEC14876DB9A.jpeg C5B9BC4C-DC66-445D-B583-54874A8CA112.jpeg

Håper dere får en fin dag med henne, og at du endelig får holdt henne! :Heartred

Håpere dere får holdt henne i dag og at ultralyden går bra! Og disse mannfolka altså, de har en tendens til å trå til når det virkelig trengs :) ❤️

Håpere dere får holdt henne i dag og at ultralyden går bra! Og disse mannfolka altså, de har en tendens til å trå til når det virkelig trengs :) ❤️

De kan når de vil ja ❤️❤️

Håper dere får en riktig så fin dag og får lov til å holde, og leke kenguru slik som Rolf. Det virker så utrolig koselig!

Håper også du blir bedre av smertene du har og kommer deg greit til hektene. Stjerne i margen til pappaen som tar seg av jentene sine.

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Tenker på dere!

Må få vekket mannen snart.. Sulten! Planen er en ordentlig dusj idag, litt frokost og så ned til snuppa. Skal jeg holde henne orker jeg ikke lukte operasjonsvæske og svette barseltårer. Men er så himla vondt å dusje også da.. Enkelte ting er ikke kroppen helt skapt for rett etter KS. Heldigvis ser alt bra ut da i det minste ;)

Må få vekket mannen snart.. Sulten! Planen er en ordentlig dusj idag, litt frokost og så ned til snuppa. Skal jeg holde henne orker jeg ikke lukte operasjonsvæske og svette barseltårer. Men er så himla vondt å dusje også da.. Enkelte ting er ikke kroppen helt skapt for rett etter KS. Heldigvis ser alt bra ut da i det minste ;)

Huff. Håper det går etter forholdene greit og at det etterpå blir masse kos. Godt alt ellers ser fint ut for din del også.

Huff så kjedelig at du har vondt etter ks. Får du Paracet/voltaren? Det blir bedre altså... hjelper å bevege seg litt så stivheten i såret myknes opp litt. Jeg har ikke trengt noe smertestillende de siste tre dagene [emoji1303]. God bedring!!

Lykke til med ultralyd av hodet. Det er morsomt å se hvor fine bilder det blir på skjermen... [emoji1303]

Huff så kjedelig at du har vondt etter ks. Får du Paracet/voltaren? Det blir bedre altså... hjelper å bevege seg litt så stivheten i såret myknes opp litt. Jeg har ikke trengt noe smertestillende de siste tre dagene [emoji1303]. God bedring!!

Får Paracet og fikk noe sterkere med morfin, men prøver holde meg unna de tablettene nå da jeg fikk gass i magen og vonde skuldre som bare gjorde vondt verre. Kom meg opp av sengen til rullestolen ALENE nå, så ser på det som en liten seier. Og går fra doen og tilbake, bare med støtte fra stolen. Så håper jeg snart kan bli litt raskere så vi kommer oss på foreldrehotellet. Da slipper jeg høre masse babygråt hele natten og får litt mer ro rundt meg.

Tenker også høre idag litt angående pumping for å bare sjekke at det går riktig for seg :)

Får Paracet og fikk noe sterkere med morfin, men prøver holde meg unna de tablettene nå da jeg fikk gass i magen og vonde skuldre som bare gjorde vondt verre. Kom meg opp av sengen til rullestolen ALENE nå, så ser på det som en liten seier. Og går fra doen og tilbake, bare med støtte fra stolen. Så håper jeg snart kan bli litt raskere så vi kommer oss på foreldrehotellet. Da slipper jeg høre masse babygråt hele natten og får litt mer ro rundt meg.

Tenker også høre idag litt angående pumping for å bare sjekke at det går riktig for seg :)

Be om voltaren hvis du tåler det. Det hjelper himmelsk mye bedre enn bare Paracet, og sløver ikke ned den allerde forvirrede hjernen [emoji13].

Back
Topp