Velkommen til verden Leah

Gratulerer så mye med lille Leah [emoji173]️

Jeg blir helt mør! Klart Leah er en fighter!!!

Åh, nå fikk jeg frysninger [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] Herlighet, lille lille venn! Velkommen til verden! Sender mange styrkeklemmer og tanker til dere. Reisa di til å bli mamma har vært LANG, selv om svangerskapet ble kort [emoji173] Håper det går bra med dere begge to.

Så fin hun er[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji173] Å så sterk å da, like tøff som mammaen sin hu her[emoji7]

Gratulere så mye <3 Fy så travelt disse augustbarna har det! Godt å høre at alt er bra! :)

Så nydelig skjønn! Du har ruget henne godt [emoji173]️. Med sånne mål, kan du bare glede deg til tiden fremover [emoji1303] Rolf og jeg heier på dere fra andre siden av fjellet [emoji170]

Hun er jo skikkelig stor og sterk for alderen:Heartred Så fin oppdatering.

Så nydelig, blir veldig babysyk av dette!

Da var hun av respirator og over på CPAP. Avventer litt kenguru mht en ledning hun har i navlen, men håper det ikke blir for lenge til. ❤️

Da var hun av respirator og over på CPAP. Avventer litt kenguru mht en ledning hun har i navlen, men håper det ikke blir for lenge til. [emoji173]️
Så herlig at hun er av resp[emoji173][emoji173] Sterk frøken dere har, og kos deg masse med kenguru etterhvert nå[emoji7][emoji173]

Tenker på dere[emoji8]

Gratulerer sååå mye med ei nydelig liten frøken :love7 Hun ser virkelig sterk ut! :Heartred Kunne nok ikke vente med å hilse på mammaen sin etter så lang venting på å få babydrømmen oppfylt!

Fikk ta på fine jenten min idag ❤️ Kun problemer med litt fordøyelse i natt og skal trolig allerede av respirator etterpå.

36 cm lang
25,3 cm HO
Ca 1180 gram

Vis vedlegget 257033

Så utrolig fin!! Ååh! :) Og god størrelse :D
Både Rolf og Leah beviser at lengden iflg babyverden er helt på tur. At de liksom nå skal være 32-33 cm. På utenlandske sider stemmer lengden mer. Og godt er det. Hver cm og hvert g teller nå ❤❤❤

Nydelige Leah :Heartred og så heldig som har en så flott og sterk mamma :Heartred

For en fin liten snusk! Og så deilig at hun også har vekten på sin side - dette er jo fine tall. Håper respirator straks er historie også.

Back
Topp