Velkommen til verden Leah

Gratulerer så mye, og masse lykke til i tiden fremover [emoji173][emoji173] hun ser nydelig ut og er nok en tøff, sterk jente [emoji7]

Velkommen til verden Leah, tydeligvis like rampete som Rolf. Hun ser sterk og fin ut. Gratulerer til deg og pappaen <3

Velkommen til verden, Leah! Og gratulerer til mammaen og pappaen! :) Alle gode ønsker for tiden fremover, godt å lese at overlegen synes hun er sterk! :)

Gratulerer så mye [emoji173]️

Vis vedlegget 256986

Sterk og fin i følge overlegen, bare litt umoden i lungene som gav behov for respirator. Er så rart at hun er "utenfor", har ikke helt synket inn.

Hun er virkelig nydelig, Victoria <3 Har helt klump i halsen og tårer i øynene mine når jeg skriver dette. Tenker så mye på deg oppe i dette<3

Gratulerer så mye med lille Leah, hun er nydelig :Heartred

Nei hjelpes meg så travelt disse augustbabyene har det! Gratulerer så mye med en nydelig lita jente, Victoria! Hun ser sterk ut - håper på gode dager for dere alle fremover :Heartred

Håper alt har gått bra til nå, gleder meg til oppdatering!

Gratulerer så utrolig mye med nydelige Leah Victoria. Du har fått en sterk jente og dette kommer til å gå veldig bra skal du se. Vi hang jo på assistert forum samtidig. Husker deg derifra. Jeg fødte også for tidlig, lille gutten min ble hentet ut 29+3 fordi jeg fikk akutt svangerskapsforgiftning (hellp syndrom). Nå har han kommet til uke 35 og forløpet har vært ukomplisert. Vi er fortsatt på nfi men hjemreise er ikke langt unna. Gleder meg til å følge med på dere. Ta vare på deg selv og hvile ut.[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Fikk ta på fine jenten min idag ❤️ Kun problemer med litt fordøyelse i natt og skal trolig allerede av respirator etterpå.

36 cm lang
25,3 cm HO
Ca 1180 gram

3D1271B6-D829-42F0-BD79-9713BAE57757.jpeg

Helledussen [emoji173]️ grstulerer med et lite nurk!

Nydelige Leah med perfekte mål

Så nydelig[emoji173]️[emoji173]️

Back
Topp