Velkommen til verden Leah

Oi, gratulerer så mye! Godt at alt har gått bra så langt [emoji173]

Gratulerer med lille fine Leah:Heartpink
Dette skal gå bra, heier masse på dere også:Heartpink

Ble akutt KS rimelig raskt
Lov meg at du tar det med ro og nå. Ikke prøv å reise deg fordi du føler du skal være sterk og må. Bruk tid på å reise deg..benytt smertestillende. Har selv tatt KS og trodde jeg skulle være på bena og være så tøff mamma. Men det falt sterk tilbake. Bruk rullestol om så var i begynnelsen og jeg brukte faktisk kjøkkehåndkle mellom snittet og bukseskille! Ha en fin natt :)

Klarer ikke stoppe å se på bilde jeg:Heartred vakker liten jente! Har gråten i halsen! Kos dere og slapp av. Sterkt å følge med på dere! Ønsker dere alt godt fremover:Heartred

Gratulerer så mye med Leah!! Lille søtingen... kom hun vanligveien siden du oppdaterer oss så tidlig, eller er du bare usedvanlig sprek?? Masse lykke til i dagene fremover [emoji1303][emoji1303][emoji173]️[emoji173]️

Ble KS. Akutte rier fra rundt kl 19 og kl 20:00 var hun ute med et lite klynk. Hun er allerede giftet bort til Rolf ;)

Lov meg at du tar det med ro og nå. Ikke prøv å reise deg fordi du føler du skal være sterk og må. Bruk tid på å reise deg..benytt smertestillende. Har selv tatt KS og trodde jeg skulle være på bena og være så tøff mamma. Men det falt sterk tilbake. Bruk rullestol om så var i begynnelsen og jeg brukte faktisk kjøkkehåndkle mellom snittet og bukseskille! Ha en fin natt :)

Ble liggende i sengen og tenker rullestol blir tingen i hvertfall imorgen :) ❤️

9D025265-3E9D-4859-80B6-0311240463F5.jpeg

Sterk og fin i følge overlegen, bare litt umoden i lungene som gav behov for respirator. Er så rart at hun er "utenfor", har ikke helt synket inn.

Hun ser veldig sterk og fin ut ja:Heartred
Tenk at dere er foreldre nå:Heartred

2,5 år for å få henne inn og der blir hun bare 6 måneder.. Kroppen har ikke helt skjønt poenget tror jeg :P

2,5 år for å få henne inn og der blir hun bare 6 måneder.. Kroppen har ikke helt skjønt poenget tror jeg :p
Nei, den må misforstå noe stort der altså!:shifty:

Gratulerer så mye! [emoji173]️ Nå blir «rugingen» på utsiden og håper på det beste [emoji173]️

Back
Topp