Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble akutt KS rimelig raskt
Lov meg at du tar det med ro og nå. Ikke prøv å reise deg fordi du føler du skal være sterk og må. Bruk tid på å reise deg..benytt smertestillende. Har selv tatt KS og trodde jeg skulle være på bena og være så tøff mamma. Men det falt sterk tilbake. Bruk rullestol om så var i begynnelsen og jeg brukte faktisk kjøkkehåndkle mellom snittet og bukseskille! Ha en fin nattBle akutt KS rimelig raskt
Ble akutt KS rimelig raskt
Gratulerer så mye med Leah!! Lille søtingen... kom hun vanligveien siden du oppdaterer oss så tidlig, eller er du bare usedvanlig sprek?? Masse lykke til i dagene fremover [emoji1303][emoji1303][emoji173]️[emoji173]️
Oj, fikk du være våken da? Og rakk du den glovarme magnesiumsaken?
Lov meg at du tar det med ro og nå. Ikke prøv å reise deg fordi du føler du skal være sterk og må. Bruk tid på å reise deg..benytt smertestillende. Har selv tatt KS og trodde jeg skulle være på bena og være så tøff mamma. Men det falt sterk tilbake. Bruk rullestol om så var i begynnelsen og jeg brukte faktisk kjøkkehåndkle mellom snittet og bukseskille! Ha en fin natt
Ble KS. Akutte rier fra rundt kl 19 og kl 20:00 var hun ute med et lite klynk. Hun er allerede giftet bort til Rolf
Vis vedlegget 256986
Sterk og fin i følge overlegen, bare litt umoden i lungene som gav behov for respirator. Er så rart at hun er "utenfor", har ikke helt synket inn.
Hun ser veldig sterk og fin ut jaVis vedlegget 256986
Sterk og fin i følge overlegen, bare litt umoden i lungene som gav behov for respirator. Er så rart at hun er "utenfor", har ikke helt synket inn.
Hun ser veldig sterk og fin ut ja
Tenk at dere er foreldre nå
Nei, den må misforstå noe stort der altså!2,5 år for å få henne inn og der blir hun bare 6 måneder.. Kroppen har ikke helt skjønt poenget tror jeg
2,5 år for å få henne inn og der blir hun bare 6 måneder.. Kroppen har ikke helt skjønt poenget tror jeg
Det blir veldig spennende å følge dere fremover (hvis du vil dele da selvsagt). Rolf og Leah er jo egentlig like gamle...
Deling er god terapi [emoji173]️