Vekttråd

37+2. Regner med at jeg runder 20kg innen uke38:p Kjenner at jeg har mye vann i kroppen om dagen!

Åh synes litt synd i dere som har mye vann i kroppen nå. Spesielt siden det er så varmt i tillegg.. Jeg har heldigvis foreløpig sluppet unna den værste vannopphopninga. Har stått på 9-10kg+ nå i lang stund, sikkert pga at jeg ikke har så mye vann, mest baby. Han er ihvertfall stor nok med sine 17%+ så er ikke bekymra for han:)

Her er jeg opp 6,5 kg, 33+6. Jordmor sier babyen virker stor, så det blir spennende å se på vekstestimering om noen uker :)

34+0 og opp 7kg, virker som det kaaanskje dabber av litt nå, kun 300g opp den siste uken. Mot 1kg i uka på de siste 3kg :-P

Har ikke veid meg på en uke og da var det +12kg i uke 36. Har fått en del vann i kroppen, var bare litt i beina noen dager, men akkurat nå kjenner jeg det skikkelig godt i hendene og det er vondt å bøye fingrene.. så mye for å skulle strikke..

Har ikke veid meg på en uke og da var det +12kg i uke 36. Har fått en del vann i kroppen, var bare litt i beina noen dager, men akkurat nå kjenner jeg det skikkelig godt i hendene og det er vondt å bøye fingrene.. så mye for å skulle strikke..
Da er vi likt. + 12 her og og i uke 37 i morra, og vondt bøye fingrene. Sukk. Blir ikke mye strikking her heller. Har begynt med støttestrømper, det hjelper litt :)

Er i uke 38 idag og 12 kg opp, må være litt vann i kroppen. Alle skoene er trange, birkenstock sandalene er på maks og passer ikke, fingrene er vonde å bøye.... og jeg som hadde gledet meg til permisjon og dager med strikking:confused::oops:

Uf, uke 35 og +14kg Merker ikke noe vann i kroppen og spiser som vanlig (før jeg ble gravid), så skjønner ingenting. Er ikke så aktiv da, siden føler meg så utslitt og tung og har ubehagelige kynnere. Får håpe at det ikke blir for mye mer til slutten.

34+1, hatt gjevn men lav vekt oppgang siden uke 18, før det gikk jeg ned 7 kg.
Siste uke gått ned 0,5 kg. Så gått opp 0,5 kg i svangerskapet, kunne ikke vært mer fornøyd :) og jenta i magen ligger bittelitt over gjennomsnittet og siden jeg er normal vektig så ingen av oss har lidd noe nød :)
Spiser normalt og er mindre aktiv enn normalt, men spiser ikke sukker i det hele tatt, verke mat eller godt, tror det har hjulpet på vekta veldig :p før var jeg en sikkelig sukkergris!!

Blir nesten litt deppa av å lese denne tråden.. haha. Men bra ikke alle går opp like mye! :) Har masse vann i kroppen, og er opp 16 kg i dag. 34+0. Har fått gradert sykemelding fra i går, så satser på at jeg får energi og overskudd til å gjøre mer enn å ligge på sofaen etter jobb... Vet jo at det ikke er bra for kroppen.

34+5 og opp 8 kg

35+6 og fortsatt bare 8 kg opp!
Veldig fornøyd for er like under 100 kg og vil ikke over!

Lucky bastard, bikket 3-sifret her ja..
Hadde nok ikke hvert så heldig om det ikke hadde hvert for svangerskapsdiabetes og varmebølge, men fortsatt noen uker igjen og får nesten angst av å tenke på å gå over 99 kg!

37+1 og opp 11kg :)

35+6 og opp 20 kg nå... Gikk bare opp 16 kg første gang så synes dette er i drøyeste laget :( men hun var tydelig -6 og -8% på vekstestimeringene jeg har fått hittill, så det beror ikke på noen mega-baby. Syns ikke jeg har mye vann i kroppen heller!! Skal inn igjen 2/10 for å se på veksten.

Ser ut som det for en gangs skyld har stagnert litt for meg, uke 35+0 og fortsatt opp 16 kg.

35+0 og opp 10 kg. Kanskje jeg slipper at det blir 17-18 kg som det ble sist!? Men da la jeg på meg mye på slutten.

Back
Topp