Vekttråd

35 + 2 gått opp 14 kg men siste måneden har har jeg ikke gått opp noe.
 
35+4 opp 6 kg

I forhold til andre har jeg gått opp 2 kg bare siste mnd :wideyed: Men jeg har virkelig super matlyst om dagen og nyter livet :hilarious:
 
Uke 35, Ca 7 kg men håper også det stopper her...
 
Føler meg diger men har bare gått opp 9 kg og ligger nå på 67 kg. Har ikke gått opp noe på sikkert 2 mnd..alt kom liksom i 20-ukene:wideyed: men klarer nesten ikke å spise nå siden det er så lite plass og baby alltid er spinnvill inni der. Kanskje like greit også..baby er 9% over gjennomsnittet så er ikke bekymra for han:)
 
33 uker og har gått opp 20(!!!!) kg. Var tynn i utgangspunktet og har gått ned i vekt fort etter fødsel tidligere (heldigvis). Har ikke lagt på meg så mye den siste måneden, så det har heldigvis stagnert litt.
Er altfor inaktiv pga bekkenløsning..
 
Uke 35+6
Og opp 11-12 kg. Er nå på 71 kg, og er pittelita som i 162 cm høy :D
Så det begynner vel holde litt nå, og en del vann i kroppen nå ..
 
36+2, opp 13 kg.. Gått opp 2kg fra forrige kontroll for 2 uker siden, synes det holder nå :p
 
Uke 34 + 3 nå og gått opp 10 kg totalt. Vekta har stått helt stille siden juni, men mini vokser fint, så er ikke bekymra. :)
 
Nå har jeg jammen meg gått opp 3,2kg på 4 uker! :eek: Jeg har jo ikke stressa sånn med vekta egentlig, men synes kanskje det begynner å røyne litt på nå.. Har ikke lyst til å bikke 70kg :sorry:
16 kg totalt nå. 36+1..
 
Her har vekta stoppa litt igjen. 34+6 og opp 8 kilo foreløpig. Hadde vært veldig fint om jeg ikke gikk opp mer nå, men det er vel heller tvilsomt :p
 
37+4 og opp 17 kg - er til å grine av - men heldigvis vet jeg at mye av det er vann. Gikk opp nesten 2 kg forrige uke, så ut som en ballong. Forsvunnet litt nå, men nå er det jo grisevarmt igjen..
 
38+0, opp 18 kg i dag.
Mye vann her for tiden også, startet for et par uker siden. Vekta kan fort variere over en kg fra dag til dag. Håper vannproblemene ikke blir stort værre fremover.
 
Jeg er 35+4 og opp 12kg.. det var det jeg total gikk opp med første etter 42 uker,hehe
 
36+5 og opp 11-12 kg. Har stått litt stille i det siste.. Slitt litt i matveien i forhold til diabetesen.. Men blir nok bedre!:)
 
37+0 og opp 14 kg :p Men satser på at det har stagnert nå..
 
Back
Topp