Vekttråd

Gikk heldigvis opp i første del av svangerskapet, men siste 2 mnd har vekta bare stått stille/gått ned, noe som ikke er heldig da jeg er sterkt undervektig fra før..... misunner dere som går opp jeg.
Uke 31+1
 
33+5 og opp nesten 10kg. Ikke gått opp noe særlig de siste to ukene, matlysten er dårlig :/
 
34+1 og opp 14,5 kg! :eek: Jeg som trodde det hadde roet seg litt, men den gang ei :bag: Kommer til å snuse på 20 tallet om dette fortsetter. Skjønner ikke helt hvor alle kiloene legger seg, for jeg går i de samme klærne som jeg gikk med i uke 16 :p jaja, 6 uker igjen!
 
31+4 og opp 13 kg :/ Hadde mål om 12-16 kg.. men skal vell godt gjøres om det bare blir 3 kg til de neste 8-9 ukene... Særlig hvis økningen fortsetter som nå. Men trener jevnlig og spiser relativt sunt (men kanskje litt mye), så prøver å ikke bli stressa for det.
 
34+5 opp 11 kg totalt, gått opp 1 kg de fire siste ukene etter sist kontroll, håper på å ikke gå så alt for mye mer opp de 5 siste ukene :)
 
31+5 og gått opp 3kg fra startvekta.
 
35+5 og vekta har kommet til 10 kg opp, føler at det skyter fart... har runda tresifret for lengst!
 
32+0 og opp ca 10,5 kg. Syns det er helt greit. Blir nok litt mer enn forrige svangerskap som endte med ca 13,5 kg opp, men de kiloene raste av meg i en enorm fart så håper på det skjer denne gangen også :)
 
32+0, gått opp 6kg. Har nesten gått opp 1kg i uka de siste fire ukene. Det kan godt roe seg litt nå. Selv om jeg ikke tror det skjer..
 
Herregud, jeg tror jeg har gått opp 19 kg allerede :eek: det høres jo helt forferdelig ut!! Hvor slutter man da liksom? Er 33+3 idag :(
Eneste jeg kan håpe på er at startvekten var feil.... Jeg syntes jeg fikk så forskjellig vekt fra morgen til morgen, så tok jeg bare noe når vi fylte ut helsekortet. Men om så er der maks 2 kg feil og da er det fortsatt 17kg opp! :/

Med første gikk jeg opp 16 kg. Hadde dog en helt annen startvekt da (les høyere)
 
33+5 og 8 kg opp.
Helt greit men vil helst holde meg under 10 kg siden jeg ikke vil se 3 sifret tall på vekta! :eek:
 
34+6 og opp 10kg. Går sakte oppover nå, er så trangt i magen at jeg blir så fort stappmett. Samtidig har begynt å bli kvalm igjen, sikkert fordi jeg ikke spiser nok. Dårlig kombinasjon :p
 
34+2 hadde jeg gått opp 11 kg, håper nesten det ikke blir så alt for mye mer :p 15 kg er nok innafor da, bare kjipt å gå over til tresifret på vekta :nailbiting:
 
Jeg endte på +6, etter ti dager var jeg tilbake på startvekt og jeg har enda mye vann i kroppen.
 
Uke 34+1 og lagt på meg 5,5 kg. Veier nå 69 kg. satser på at det kommer mer nå i innspurten :) tror egentlig at jeg har lagt på meg mer for første vektmåling ble gjort i uke 10. Og da hadde jeg spydd og nesten ikke fått i meg noe siden uke 5. Så sannsynligheten for at jeg gikk ned litt før jeg begynte å legge på meg igjen før vektmålingen er stor:)
 
Back
Topp