Vekttråd

30+1 og opp 1 kg totalt.. Både venninner, mamma og jordmødre har kommentert at jeg har blitt slankere her og der, og jeg ser det veldig godt selv. Ikke at jeg prøver å gå opp lite eller å gå ned i vekt, men det blir bare sånn når matlysten er helt fraværende, og mat ikke smaker.. :sorry:[/QUOTE
 
32+6 og opp 10-11kg så langt. Her har mye av vekten kommet de siste 3-4 ukene. Trodde vekten skulle begynne å stabelisere seeg rundt nå, ikke ta helt av, men så har jeg jo endelig begynt å få litt matlyst igjen da =)

Litt samme her. Gikk bare ned/stabilt de første 6 mnd og så plutselig kom matlysten ;)
 
Uke 34 og opp 8,5kg! Nå føler jeg at det bør bremse. Er allerede godt over 100.......:confused::oops:
 
Huff.. Tror æ e i en egen skala... Uke 32+6 og opp 18-19 kg.. Nesten så æ skjemmes :(
 
Uke 33! Og opp 11,5 kg. 1 1/2 kg har kommet bare de siste dagene :D litt nervøs.
 
Nesten gått opp 3 kg siste uke.. Fatter ikke.. Og ikke mye vann i kroppen, som æ kan se.. Må vel ta en kontroll i neste uke hos legen.. Siden jordmor avlyste timen i går og jeg ikke har ny før 7september. 1 august var siste kontroll æ hadde
 
33+2 og 13 kg opp :p Forholdsvis jevn oppgang hele tiden :p Satser på at økningen stagnerer litt nå snart, eller ikke øker hvertfall.. Selv om jeg sikkert egentlig ikke bør klage :p Heheh, må le litt av at jeg snart veier like mye som mannen :p (Vi er begge ganske slanke i utgangspunktet, men han er jo liksom 20 cm høyere enn meg :) ) Heheh..
 
Opp 4 kg til nå. Vært sykemeldt i 2 uker nå pga. bekkenløsning og de siste 2 kg har kommet på de to ukene. Stresser ikke med vekta, men kan jo være greit å ha noen kilo å gå på etter fødsel til amming :)
 
Huff.. Tror æ e i en egen skala... Uke 32+6 og opp 18-19 kg.. Nesten så æ skjemmes :(
Gikk opp 20 kg forrige gang og hun kom 37+0, om hun hadde hvert der til termin vil jeg ikke vite hvor mye jeg kunne gått opp :eek:
 
33 uker - 9kg. Stått stille den siste måneden. Men nå er jeg sykemeldt pga ryggen så blir nok litt mer i ro i tiden fremover...
 
34+2, opp 14,5 kg. Tviler på at jeg klarer å holde det under 15 nå altså.. ;)
 
Enten har vekta hjemme hos mamma og dem feil eller så har jeg gått litt ned.. Start vekt 68. Nå uke 33+4= 84 kg. .. "Bare" 16kg opp ikke 18-19 som æ målte i forrige uke .. Sukk.. Normalt SF mål også, 32 cm
 
Uke 31+4 og gått opp 9 kg. Jeg mistenker det ender ca som sist da jeg gikk opp 13kg tilsammen og der er helt greit for min del. Er sunt og bra å ha litt å ta av når ammingen begynner og kiloene suser avgårde.. Kroppen ser nesten ut som før bortsett fra magen, så jeg bryr meg ikke om kiloene..
 
Back
Topp