Vekttråd

28 + 2 og opp 8,5 kg. Har samme str i alle klær, bortsett fra litt bredere rundt hoftene og kjempe stor mage:hilarious:
 
Er i uke 30, gikk ned 8 kg pga hyperemisis. Ble bedre i uke 26/27 gått opp 4 kg, men er på vei ned igjen. Spent på neste vekstmåling om en uke :)
 
28+5, gått opp 1 kg :)
 
Så stor forskjell det er på folk og vektoppgang. Virker som det egentlig ikke er noen "normal" for dette :) selv har jeg nå i uke 29+4 gått opp 9 kg. Vekta økte mye en periode men siste måned har jeg bare gått opp 1 kg. Har en gjennomsnittlig bmi så har vel enda noen kilo å gå på ifht det skjema om vektoppgang. Men jeg tror ikke man skal bry seg så mye om den heller:) alle kropper er forskjellige og bygd forskjellig.
 
29+3, opp 6 kg :)
 
Uke 29 og opp 11 kg... Ikke sånn mega-fornøyd, men føler meg stort sett fin og frisk, så burde vell ikke klage. Men lurer på om noe av dette er vann, for føttene mine har hovnet en del de siste ukene. Merker det også i hendene.
 
31+4 opp ca 4 kg. Merker at magen har blitt merkbart større siste ukene. Nå er det stramt med flere av mammabuksene :shifty::shy:;)
 
30 uker og opp 10 kg.... Er på vei til å sprenge vektskalaen på I`m Pregnant appen :p Ligger fortsatt akkurat innafor, men ser nok ut til å komme over da jeg er rimelig sulten for tiden :p (Har ikke vekt hjemme, så veier meg bare når jeg er borte på besøk hos mamma eller svigermor.... )
 
30 uker og 12kg opp, var litt mer enn forrige gang, men er ikke så verst
 
30+3 - opp 16,8 kg (tvillinger).
 
Back
Topp