Vekttråd

28+4 og opp 11 kg. Men har bare gått opp 1,5 kg den siste mnd, så det er jo ikke så mye. Uansett så bryr jeg meg ikke så veldig, jeg holder meg i aktivitet under svangerskapet og kommer til å gjøre det samme etter :)
 
26+4 og gått opp 2 kg. Var ikke sånn sist svangerskap. Da begynte vekta å gå jevnt oppover fra uke 20. Nå har jeg stått stille på 2 kg en stund. Kan kanskje ha noe med at jeg jobber i dette svangerskapet, men var sykemeldt (lå mye i ro) i hele det forrige.
 
Jeg har gått ned 1 kg fra forrige mandag, håper det er vann som har forsvunnet...
 
Jeg har fortsatt ikke vekt hjemme, så jeg veier meg kun når jeg er hos lege eller jordmor. Blir veldig spennende å se hva jeg veier nå i uke 30. Gutten har jo blitt så stor, og jeg har hatt ferie (kost meg) ;-)
 
29+2, opp 4 kg totalt sett. Hadde egentlig gått opp nærmere 6 kg men begynte å gå ned igjen forrige uke.
 
27+6 og opp 6 kg. Gått opp 2 kg på 2 uker, mest pga ferie og usunt kosthold. Ikke fått rørt meg så mye heller pga kynnere og bekkenløsning :p
 
26+4 og 8,5 kg. Håper jeg klarer å holde meg innafor 12-16 kg som er vell det "normale".
 
27+1, og tilbake til startvekt igjen :( Har gått ned 2 kilo de siste to ukene, sikkert på grunn av sykehusmaten.. Legen jeg var hos i dag sa jeg ikke trengte å bekymre meg, for tvillingene tar det de trenger, men jeg kan ikke annet enn å bekymre meg litt likevel :(
 
27+1, og tilbake til startvekt igjen :( Har gått ned 2 kilo de siste to ukene, sikkert på grunn av sykehusmaten.. Legen jeg var hos i dag sa jeg ikke trengte å bekymre meg, for tvillingene tar det de trenger, men jeg kan ikke annet enn å bekymre meg litt likevel :(
Prøv å hør på legen, kjære deg :-* ❤
 
29+6, står idag på 10 kg opp på grammet siden start, vekten har stått stille siden sist, veldig greit å håper det varer en stund :P
 
26+5 og gått opp 7 kg. Mer enn på samme tid sust, men da la jeg på meg mye på slutten. Håper jeg heller fordeler det jevnere utover enn at det betyr at jeg går mye mer opp enn sist. Men har blitt mye snop og lite aktivitet i ferien, så blir bok bra med hverdag igjen snart!:p
 
27+0, og vekten sier 3kg opp. Sier meg fornøyd med det, enda :-) Og jeg bør jo ikke gå opp alt for mye uansett.
 
29+5 +2,7 kg opp fra startvekt. Var sikker på at jeg skulle ha gått opp mer pga ferien og mange hamburgere :D.

Gutten har det i allefall bra og ligger litt over gjennomsnittet i størrelse, og magen vokser som den skal.
 
31+2, 13 kg opp. Har heldigvis flatet litt ut i det siste :)
 
Back
Topp