Vekttråd

På 24 ukers kontroll hadde jeg gått opp 4 kg, helt passe for meg egentlig :)
 
Nå har jeg kommet meg opp til startvekta mi, er 23+1. Satser på at vekta holder seg stabil her, med bare noen få plusskilo mot slutten ;)
 
23+4 og gått opp 6,5 kg. Synes det har gått raskt oppover de siste ukene, men leste at det visstnok var normalt å legge mest på seg mellom uke 17 og uke 24. Håper det kan roe seg litt ned i ukene fremover nå selv om det er ferie og den skal nytes.
 
24+4 og gått opp 5 kg til nå. Gikk forferdelig fort her en stund (ca 1kg per uke), men de siste 2 ukene har det roet seg igjen heldigvis(ned 0,5 faktisk).
 
Er 26+5 og er fortsatt på vei oppover, men kanskje ikke i like stor fart :D har gått opp 9,5 kg. Jaja la gå!
 
26+5 og opp 7kg. Helt passe for meg synes jeg :)
 
24+1, opp 1 kg :)
 
Sist svangerskap opp totalt 6kg
Nå er jeg kommet til uke 26+0 iog veier 57kg, dvs 12kg opp så langt ! Så helt forskjellige svangerskap.
 
26+1 og 7 kg opp. Skulle helst ikke gått opp så mye
 
24+3 og opp 8 kg... De tre siste de siste to ukene så satser på at det er en del vann.
 
25+5 og har gått opp 7 kg nå :nailbiting: på bare litt over 1 uke har jeg gådd opp 2 kg. Hjelp! Har slutta å snuse da jeg ble gravid og kjenner dette suget etter noe hele tiden. I tillegg kan jeg ikke bevege meg pga bekken og rygg. Er så redd for å ende opp med mange kilo som ikke går av igjen:(
 
25+5 og har gått opp 7 kg nå :nailbiting: på bare litt over 1 uke har jeg gådd opp 2 kg. Hjelp! Har slutta å snuse da jeg ble gravid og kjenner dette suget etter noe hele tiden. I tillegg kan jeg ikke bevege meg pga bekken og rygg. Er så redd for å ende opp med mange kilo som ikke går av igjen:(
Sliter også med at jeg er mye mindre aktiv pga bekkenet. Prøver å trene styrke selv nå i ferien, men det kan jo på ingen måte kompensere for den hverdagsaktivitetene jeg ikke gjør. Har også et større søtsug og er mye sulten selv om jeg rører meg mindre. Vêr ikke helt hvor mye jeg har lagt på meg nå, men mye mer enn sist på samme tid i svangerskapet!!:(
 
Back
Topp