Vekttråd

Hvor putter du kiloene? Magen din er jo så flott :D
Hihi, takk for det :)

Jordmor kommenterte det idag, at jeg har liten mage til å bære tvillinger.

Har nok lagt på meg både her og der :joyful: Men bare 1,8 kg siste mnd, så det er ikke så galt synes jeg, med tanke på hvor mye babyene legger på seg i disse ukene.
 
32+6 og 14 kg - kun 1,5 siste 5 ukene og med ferie og alt det innebærer så er jeg veldig fornøyd med at det har stagnert.
 
31+5 og opp 9,5kg. Målet mitt er 12 - 15 kg totalt, så tror jeg ligger godt an :)
 
34+0 og opp 5kg. Jeg trener endel og har spist godt, men siste mnd har jeg følt meg stappmett konstant og må trykke ned all næring med tvang og ubehag omtrent. Lillegutt ligger godt inni meg og opp i brystkassen min.... Skviser alt av indre organer og ribbein :p men jordmor er fornøyd så da er jeg fornøyd!
 
Jeg har et variert kosthold og spiser når jeg er sulten.. går med en del søtt på kveldene :angelic: har litt å gå på fra før, hverken leger eller jordmor sier noe på det, så regner med alt er som normalt :)
Helt sikkert, mente det ikke, men bare lurer på hvorfor leger jeg på meg så mye, spiser også variert og ikke mer enn vanlig, men det er sikkert vanlig og kan også nevne at har mindre aktivitet enn før... Det trenger ikke å bety noe for babyen, selvfølgelig.
 
Helt sikkert, mente det ikke, men bare lurer på hvorfor leger jeg på meg så mye, spiser også variert og ikke mer enn vanlig, men det er sikkert vanlig og kan også nevne at har mindre aktivitet enn før... Det trenger ikke å bety noe for babyen, selvfølgelig.
Kan hende du har mye vann i kroppen? Og kanskje du har fått forandret forbrenning/stoffskifte som sammen med litt redusert aktivitet gjør utslag? Jeg trenger ikke trene mye for å ha stor effekt til vanlig, men merker stor forskjell på skrotten om jeg har redusert aktivitet en periode.
Vil nok tro du fort kommer i gjenge igjen etter fødsel :)
 
Kan hende du har mye vann i kroppen? Og kanskje du har fått forandret forbrenning/stoffskifte som sammen med litt redusert aktivitet gjør utslag? Jeg trenger ikke trene mye for å ha stor effekt til vanlig, men merker stor forskjell på skrotten om jeg har redusert aktivitet en periode.
Vil nok tro du fort kommer i gjenge igjen etter fødsel :)
Er ikke hoven i det hele tatt, så tror ikke det er mye vann i kroppen, men forbrenningen går ikke fort, nei, er så sliten og har ingen power for trening, da får jeg trene etter at babyen kommer :) Etter forrige fødsel mistet jeg alle kiloene de første månedene og ble egentlig enda tynnere... Amming og stress kan gjøre jobben for meg haha
 
Gravid 25+2 i dag og har minus 3 kg :-/ Gravid med tvillinger. Prøver iherdig å legge på meg men så langt har jeg ikke lykkes
 
Jeg er +6, men litt vann. Egentlig er jeg nok +13, for frem til uke 18 eller så var jeg på -7...
 
Helt sikkert, mente det ikke, men bare lurer på hvorfor leger jeg på meg så mye, spiser også variert og ikke mer enn vanlig, men det er sikkert vanlig og kan også nevne at har mindre aktivitet enn før... Det trenger ikke å bety noe for babyen, selvfølgelig.

Tror også forbrenningen min er endret seg nå som jeg er gravid. Har født 2 normale og friske barn tidligere, begge på 3,5 kg, la heller ikke på meg så my da, mellom 5 og 7 kg :happy: så stresser ikke på vekta..

Men jeg kommer sikkert ikke til å gå ned like mye etter fødselen, som noen av dere andre som har økt mere i vekt:happy:
 
32+1 og opp 12,6 kg. Føles ut som om vekten går litt saktere oppover nå, og det er jo forsåvidt helt greit ;)
 
31+2 og 7,5 kg
 
30+1 og opp 1 kg totalt.. Både venninner, mamma og jordmødre har kommentert at jeg har blitt slankere her og der, og jeg ser det veldig godt selv. Ikke at jeg prøver å gå opp lite eller å gå ned i vekt, men det blir bare sånn når matlysten er helt fraværende, og mat ikke smaker.. :sorry:
 
34uker og opp 10.5kg. Håper jeg klarer å holde meg under 15, sliter veldig med å gå ned igjen
 
32+6 og opp 10-11kg så langt. Her har mye av vekten kommet de siste 3-4 ukene. Trodde vekten skulle begynne å stabelisere seeg rundt nå, ikke ta helt av, men så har jeg jo endelig begynt å få litt matlyst igjen da =)
 
Uke 30 idag :D
Vekta har stoppet opp, er på starts vekta mi for 3 uken på rad :)
Veldig fornøyd med det, vill ikke gå opp så veldig mye :p
 
Back
Topp