Vekttråd

35+5 og 7 kg opp. Stått stille en stund nå. Raste ikke akkurat ned i vekt etter forrige fødsel, så det holder kanskje med 7 kg :-P

38+3 og opp 7 kg. Kanskje 8, har ikke veid meg de siste dagene :rolleyes:

Føler meg gedigen foran, men relativt lik i resten av kroppen. Har gått opp nesten alle kiloene ila de siste månedene (enorm appetitt).:wideyed:

38+4 og opp 13-14 kg. Varierer litt.. Har fått mye vann i kroppen de siste 2 ukene.. Tror det påvirker litt..

Endte på +17 kg, 37+0 med tvillinger.

Endte på 18,5 kg - 39+3. Spent på vekta når jeg kommer hjem :)

Opp ca 10 kg fra start her, 36+1. Mye vann i kroppen da, så det skal vel gå fort ned når fødselen er over håper jeg!

20 kg opp i dag. 5 kg mer enn jeg hadde tenkt, men det får gå! :)

9 dager siden fødsel og 9 av 18 kg er borte. Litt skuffa over at det ikke er mer, med nr to gikk jeg ned 13 kg på sykehuset, men da hadde jeg mye mer vann i kroppen. Men det får ta den tiden det tar, jeg er ikke klar for å kutte sjokoladen heeeeeelt enda :P

37+4 i dag og har gått opp 10 kg. Virker som den stoppet der denne gangen. Forrige gang gikk jeg opp 13 tilsammen og de siste 3 kiloene ble igjen der etter fødsel ;)(ikke at det var noen krise da). Jordmor er fornøyd for baby lider ingen nød ihvertfall. Jeg gleder meg litt til å klare å spise normale porsjoner med mat igjen, for nå er det så trangt:p

37+2 og opp 9 kg. Syns det godt kan stoppe nå :P

36+4 og opp 18 kg :p blir nok rundt 20 kg totalt da, mer enn jeg hadde håpet og ønsket, men for sent å gjøre noe med det nå ;) Snart er det over :)

9 dager siden fødsel og 9 av 18 kg er borte. Litt skuffa over at det ikke er mer, med nr to gikk jeg ned 13 kg på sykehuset, men da hadde jeg mye mer vann i kroppen. Men det får ta den tiden det tar, jeg er ikke klar for å kutte sjokoladen heeeeeelt enda :P
Tok laaaaang tid med første til meg. Til slutt tenkte jeg "OK, jeg må bare akseptere at jeg aldri blir som før. Men plutselig forsvant det!:)

Tok laaaaang tid med første til meg. Til slutt tenkte jeg "OK, jeg må bare akseptere at jeg aldri blir som før. Men plutselig forsvant det!:)

Jeg får sette meg overkommelige delmål - nå er første 5 kg til jul - det klarer jeg!

Back
Topp